Dat is juist ongezond.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:41 schreef MrNiles het volgende:
een naaktsauna...dat is toch per definitie zo..
er zijn ook sauna's waar je op bepaalde dagen/uren badkleding moet dragen..
omgekeerde wereld
Dit dus..quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:43 schreef xibalba het volgende:
Als je bang bent om niet-perfecte naakte lichamen te zien, kun je misschien beter thuis blijven....
Ja, dat wist ik dus niet. Ik dacht dat het ongeveer hetzelfde als een zwembad wasquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:41 schreef MrNiles het volgende:
een naaktsauna...dat is toch per definitie zo..
er zijn ook sauna's waar je op bepaalde dagen/uren badkleding moet dragen..
omgekeerde wereld
Ja? Ik zit liever gekleed in een volle bus na een regenbui, dan naakt op de noordpool!quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:56 schreef Pagan het volgende:
Ik zit liever naakt in de sauna als gekleed in een volle bus na een regenbui in de herfst.
Dat is wel chanant inderdaad.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:55 schreef JohnSpek het volgende:
Lijkt mij behoorlijk genant als opeens iets opzwelt omdat er een mooie dame in de sauna bevindt.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:00 schreef Roellie80 het volgende:
Het valt allemaal wel mee,
je kijkt er toch niet echt naar elkaar door alle stoom en sfeerverlichting. gewoon genieten. En zoals gezegd, neem een handoek mee
Kun je wel je handdoek dragen en twee handjes vrij hebben.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:55 schreef JohnSpek het volgende:
Lijkt mij behoorlijk genant als opeens iets opzwelt omdat er een mooie dame in de sauna bevindt.
Daar ben je niet echt mee bezig als je in de sauna zit, althans, ik niet en gebeurt dit dan ook niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:55 schreef JohnSpek het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |