als ik me niet vergis is dat alleen het toiletquote:
Mufasa en Abanobiquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:54 schreef Che_ het volgende:
Het is moeilijk om de ogen droog te houden nu...eindelijk erkenning na jarenlang hard werken.
Dank ook names Mufasa en Abanobi.
Ben blij dat je psychische steun krijgt van de aardige mede forum leden, anders zou je al lang zelfmoord gepleegd hebben.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:54 schreef Che_ het volgende:
Het is moeilijk om de ogen droog te houden nu...eindelijk erkenning na jarenlang hard werken.
Dank ook names Mufasa en Abanobi.
Hoezo ''panden''? Hij laat maar 1 pand zien ergens in Afrika dat niet eens van hem is maar van een of andere Afrikaan. Dus leugen. Ik lieg niet.quote:
Waarom denk je dit eigenlijk?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:45 schreef Swiffer het volgende:
@Computerprobleem, je hebt echt meer problemen dan alleen met je computer.. Dewd!! Grow up!
Leuk als je straks in je uppie in een van 'jouw huizen' zit, zonder familie/vrienden/enz. Materialisme is overrated.
Inderdaad! Heb genoeg vrienden en familie is er voor altijd, misschien heb jij andere ervaringen, maar bij mij is dat niet het geval. En materialisme is niet ''overrated''. Ik ben liever rijk dan arm.quote:
Spel is normaal ¤60,- / ¤65,-quote:
Zeker met Paypal?quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:14 schreef wise het volgende:
http://www.amazon.co.uk/R(...)id=1306930411&sr=8-2
bij amazon kopen
42 euro in de pre-order en gratis verzending![]()
sowieso zijn alle nieuwe spelle daar 10 euro goedkoper dan hier.
Bij frs was dat spel 59,95 en bij mediamarkt 55
creditcardquote:
awhquote:
Koop daar vaak, alleen dan zou je uitkomen op ca. ¤46,- met de wisselkoers van nu.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:14 schreef wise het volgende:
http://www.amazon.co.uk/R(...)id=1306930411&sr=8-2
bij amazon kopen
42 euro in de pre-order en gratis verzending![]()
sowieso zijn alle nieuwe spelle daar 10 euro goedkoper dan hier.
Bij frs was dat spel 59,95 en bij mediamarkt 55
had em dinsdag gekocht en vrijdag binnenquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:21 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Koop daar vaak, alleen dan zou je uitkomen op ca. ¤46,- met de wisselkoers van nu.
Dat is ¤2,- duurder dan bij Wehkamp en de levering is trager, omdat het uit het buitenland komt én bij Amazon.co.uk zullen er vast véél meer bestellingen zijn dan bij Wehkamp, waardoor als het uit voorraad is, je nog langer moet wachten.
Ik had er dus al wel over nagedacht hoor, om het spel daar te kopen.
Er is zo'n site waarbij je een virtuele credit card kunt aanmaken. Dan heb je dus alle gegevens die er op een echte cc staan en kun je die gegevens invoeren bij een website waar een cc is vereist. Je kunt dan gewoon bestellen bij sites als Amazon.quote:
Ik ben wel geinteresseerd, maar volgens mij moet je voor dat soort dingen 18+ zijn. Ik zal het wel aan mijn ouders vragenquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:23 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Er is zo'n site waarbij je een virtuele credit card kunt aanmaken. Dan heb je dus alle gegevens die er op een echte cc staan en kun je die gegevens invoeren bij een website waar een cc is vereist. Je kunt dan gewoon bestellen bij sites als Amazon.![]()
En de virtuele cc is dan ook b.v. van een echt merk als Visa/MasterCard e.d.
Je maakt zo'n account aan en virtuele CC en stort vanaf je eigen bankrekening met iDeal geld op je virtuele cc. Dan heb je b.v. ¤50,- te goed en kun je daarmee kopen bij b.v. Amazon.co.uk.
Ook betaal je dan geen cc kosten die je normaal gesproken met een echte cc wel zou hebben.
Dit is de site als je geïnteresseerd bent:
http://www.mywirecard.com/nl/
Ja, klopt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:27 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben wel geinteresseerd, maar volgens mij moet je voor dat soort dingen 18+ zijn. Ik zal het wel aan mijn ouders vragen
Kan je het niet hebben jongquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:12 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ben blij dat je psychische steun krijgt van de aardige mede forum leden, anders zou je al lang zelfmoord gepleegd hebben.
Wat ben jij een facking kutmongool. Hoe oud ben je eigenlijk, kleuter?quote:
hoe oud ben jij coban?quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:10 schreef coban het volgende:
[..]
Wat ben jij een facking kutmongool. Hoe oud ben je eigenlijk, kleuter?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |