Ik heb een foto gevonden van een van de huizen. Zal hem zo plaatsen, even op Mijnalbum zetten anders kan hij hier niet.quote:
als je pics post, stuur ik je mijn hyvesquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:06 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee.![]()
Overweeg om er 1 te plaatsen waar mijn vader deel neemt aan een revolutie in 1991, maar denk niet dat dat hem wordt. Te veel wapens enz. voor fok.
Hoezo is dit het bewijs dat ik jou keihard heb afgeslacht op het internet?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:25 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier net begonnen met de bouw..paar bouwvakkers ingehuurd
Hier was het huis inmiddels af. Bouwvakkers wilden net vertrekkenquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:29 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hoezo is dit het bewijs dat ik jou keihard heb afgeslacht op het internet?
Je hebt geen flikker, geef het nou maar gewoon toe.
Zo groot is mijn kamer.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hier was het huis inmiddels af. Bouwvakkers wilden net vertrekken
[ afbeelding ]
als ik me niet vergis is dat alleen het toiletquote:
Mufasa en Abanobiquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:54 schreef Che_ het volgende:
Het is moeilijk om de ogen droog te houden nu...eindelijk erkenning na jarenlang hard werken.
Dank ook names Mufasa en Abanobi.
Ben blij dat je psychische steun krijgt van de aardige mede forum leden, anders zou je al lang zelfmoord gepleegd hebben.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:54 schreef Che_ het volgende:
Het is moeilijk om de ogen droog te houden nu...eindelijk erkenning na jarenlang hard werken.
Dank ook names Mufasa en Abanobi.
Hoezo ''panden''? Hij laat maar 1 pand zien ergens in Afrika dat niet eens van hem is maar van een of andere Afrikaan. Dus leugen. Ik lieg niet.quote:
Waarom denk je dit eigenlijk?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:45 schreef Swiffer het volgende:
@Computerprobleem, je hebt echt meer problemen dan alleen met je computer.. Dewd!! Grow up!
Leuk als je straks in je uppie in een van 'jouw huizen' zit, zonder familie/vrienden/enz. Materialisme is overrated.
Inderdaad! Heb genoeg vrienden en familie is er voor altijd, misschien heb jij andere ervaringen, maar bij mij is dat niet het geval. En materialisme is niet ''overrated''. Ik ben liever rijk dan arm.quote:
Spel is normaal ¤60,- / ¤65,-quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |