Oke nu kreeg ik een MIquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg toen ook een ieniemini vibo.
Ik zag het ook al voor me. Max met de ene en die baardagaam met die kleine
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg toen ook een ieniemini vibo.
Ik zag het ook al voor me. Max met de ene en die baardagaam met die kleine
Huppelkind komt met de bus naar huis. Rond 5 uur even het terrarium ophalen, vanavond taxichauffeur spelen en dan vannacht een keer kan ik een pilsje open trekkenquote:
bij mij zal er wel meer als een pilsje open gaanquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppelkind komt met de bus naar huis. Rond 5 uur even het terrarium ophalen, vanavond taxichauffeur spelen en dan vannacht een keer kan ik een pilsje open trekken
Vast niet!quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
tuurlijk klopt de TT wel.
mijn TT's kloppen altijd
WC experiencequote:Op woensdag 1 juni 2011 10:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
bij mij zal er wel meer als een pilsje open gaan
vriendin gaat naar de wc experience en ik ga mee......
waar kan ik het kado ook alweer afgeven ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:12 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen. Nog een paar uurtjes en dan WEEKEND!
En uiteraard partyen zaterdag want dan vier ik mijn verjaardag!
Donderdag:quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:15 schreef Vluchtdeur het volgende:
Wat gaan jullie allemaal doen in het extra lange weekend?
Scherpquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:21 schreef MissVanity het volgende:
Laat het maar achter op station Hilversum Sportpark. Dan haal ik het daar wel op.
Dankje
Dan denken ze straks dat het allemaal bom pakketjes zijn. Hihi!quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:21 schreef MissVanity het volgende:
Laat het maar achter op station Hilversum Sportpark. Dan haal ik het daar wel op.
Dankje
WC experiencequote:Op woensdag 1 juni 2011 10:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
bij mij zal er wel meer als een pilsje open gaan
vriendin gaat naar de wc experience en ik ga mee......
mja dus beter kunnen we het bij haar afgevenquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:22 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Dan denken ze straks dat het allemaal bom pakketjes zijn. Hihi!
het is bijna vakantie JAH dusquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
tuurlijk klopt de TT wel.
mijn TT's kloppen altijd
Wat is der adres, gaan we met het hele fok forum op bezoek bij der.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja dus beter kunnen we het bij haar afgeven
ja of ik er zin in heb is een 2equote:Op woensdag 1 juni 2011 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
WC experience
wist niet dat die nog steeds bestonden
Ja zie je welquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is bijna vakantie JAH dus![]()
neuken?
nah hoeven niet allemaal hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:24 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Wat is der adres, gaan we met het hele fok forum op bezoek bij der.
is toch lachen..quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja of ik er zin in heb is een 2e
[..]
Ja zie je wel![]()
wie weet
niet in deze plaats met allemaal geduw en getrek en gebeukquote:
Ik heb maar een klein flatje... Daar passen niet zoveel mensen inquote:
* Crazy-M schrijft zaterdag ion agendaquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:30 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik heb maar een klein flatje... Daar passen niet zoveel mensen in
Maar we kunnen wel een buiten party houden. Op het station!
Want dan hebben we ook nog bankjes. Tot zaterdag dan maar allemaal![]()
Oke, oke, ik maak een grapje... Gelukkig komen er 2 mensen op mijn verjaardagsfeest!
Lekker vriendelijk weerquote:
Waarom tot dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:33 schreef Unfabulouss het volgende:
Het is pas woensdag hoor. Maar goed van mij mag de tijd ook snel gaan, iemand mag me tot 12 juni knockout slaan, wie wilt?
YEAH! Ik voel me populair! Er wil zowaar iemand op mijn verjaardag komen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M schrijft zaterdag ion agenda
Dan ga ik naar Tsjechiëquote:
Ben al tijdje actief op Fok Forum, alleen toen met andere gebruikersnaam... Alleen die vond ik stom worden dus nu heb ik Vluchtdeur!quote:
Lekker man! Lekker voor ¤2 euro schnitzels en allerlei andere vleesch dingen vretenquote:
Niet bang dat je deze ook zat word?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:34 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Ben al tijdje actief op Fok Forum, alleen toen met andere gebruikersnaam... Alleen die vond ik stom worden dus nu heb ik Vluchtdeur!
Vriend van de vriend van de vriend van de vriend ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:33 schreef MissVanity het volgende:
[..]
YEAH! Ik voel me populair! Er wil zowaar iemand op mijn verjaardag komen.
Vroegah zei ik altijd: Ik wil mijn verjaardag met jullie vieren papa en mama(Als dekmantel)
Maar nu ik niet meer thuis woon werkt dat niet meer... Haha
Dus nu maar een feestje met 2 mensen. Maar in totaal zijn we met zijn vieren.
Ik heb uitgenodigd: een vriend van mijn vriend en een vriend van die vriend van mijn vriend.
Hoe cool ben ik?
Nee want ik vind deze geniaalquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:36 schreef Mc.Chicken het volgende:
[...]
Niet bang dat je deze ook zat word?
haha voor minder dan 2 euro heb je een complete maaltijd. Bier is goedkoop en de wodka.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:36 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Lekker man! Lekker voor ¤2 euro schnitzels en allerlei andere vleesch dingen vretenik ben jaloers.
[..]
10 goldquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:38 schreef Vluchtdeur het volgende:
Oei! Lekker liedje op 10 Gold,
MY BABY TAKES THE MORNING TRAIN!!!!
Joepie!
Ben vrolijk
I Love 10 Gold... Oude muziek is veel beter als die hippe troep die tegenwoordig wordt gemaakt..quote:
Ja op AM 828 en op de Kabel!quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
radio 10 gold, bestaat dat nog steeds ?
Ok ik ga even kijken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:40 schreef Unfabulouss het volgende:
MC, Chicken
Ik had in Travel een topic gemaakt.
13 juni naar Tsjechië
Heb je een beetje een idee
nog nooit geluisterd. zou het niet weten te vinden op de fm.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:40 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
I Love 10 Gold... Oude muziek is veel beter als die hippe troep die tegenwoordig wordt gemaakt..
I (l) Nostalgie
Ze zitten niet op FM, ja alleen op FM Kabel en digitaal op UPC, Caiway, etc... ze zitten op AM 828 (middengolf)quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog nooit geluisterd. zou het niet weten te vinden op de fm.
had een tijd een collega die altijd arrow classic rock opzette. werd je ook gestoord van
hmm am828 , was dat niet arrow vroeger ?quote:
Ja daar zat vroeger Arrow... vanuit Heinenoord.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm am828 , was dat niet arrow vroeger ?
Voor mij is het de hele week, en de hele maand al weekend.quote:
heinenoordquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:45 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Ja daar zat vroeger Arrow... vanuit Heinenoord.
Vroegah toen de moeder van smokez nog geen oerwoud hadquote:
benodigdhedenquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:52 schreef Unfabulouss het volgende:
Ik ben bewusteloos geslagen. Chicken het werkt niet![]()
Snel uitgewerkt.
En dat werkt 11 dagen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
benodigdheden
1 fles vodka
1 bong
5 gram ww
--jupiter here i come--
correctiequote:
Dan een bitchslap?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:52 schreef Unfabulouss het volgende:
Ik ben bewusteloos geslagen. Chicken het werkt niet![]()
Snel uitgewerkt.
lolquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
correctie
11 flessen vodka
1 bong
55 gram ww
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
correctie
11 flessen vodka
1 bong
55 gram ww
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:58 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning slaps Unfabulouss with a large trout
ok.quote:
jah, doe ook maar is iets thuisquote:
Haha, wil je me dood hebben. 12 juni rond een uur of 14.00 wil ik wakker worden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok.
11 flessen blauwe spiritus dan
heitje voor een karweitje ?quote:
Wij hebben hier taken in de groep. Woon in een Psy Ziekenhuis... en daar hebben we taken roosters.quote:
diepvries leegmaken. erin springen en de klep laten dichtvallen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:02 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Haha, wil je me dood hebben. 12 juni rond een uur of 14.00 wil ik wakker worden.
Kan ik me zelf niet invriezen?
Lol, ik zou er niet eens in passen. Geloof dat zelfs me hoofd al te groot is.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
diepvries leegmaken. erin springen en de klep laten dichtvallen.
wel ff een briefje op de buitenkant plakken
het vriesvakje van de koelkast gaat niet werken..quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:06 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Lol, ik zou er niet eens in passen. Geloof dat zelfs me hoofd al te groot is.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het vriesvakje van de koelkast gaat niet werken..
bij mn ouders hadden we zo'n fijne kist waar je gewoon een compleet varken in kon hijsen
wat is het vrouwenprobleem lip?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:08 schreef lipjes het volgende:
pff soms vraag ik me wel eens af of het niet gewoon handiger is als ik weer vrijgezel ben
Geloof me dat is veel beter.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:08 schreef lipjes het volgende:
pff soms vraag ik me wel eens af of het niet gewoon handiger is als ik weer vrijgezel ben
'quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:08 schreef lipjes het volgende:
maar waarom heb je hem dan zlef niet meegenomen ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:10 schreef lipjes het volgende:
[..]
'
ja gezeur en zulks omdat ik haar lief wakker bel en dan even vraag ofdat ze misschien mn zonnebril wil langs komen brengen tegen de hoofdpijn.
ze weet hoe snel ik dat heb, en als ik vanavond hoofdpijn heb mocht ik niet meegaan vanavond omdat ik het dan alleen maar zou verpesten.....
omdat ik hem gisteravond bij haar in de auto had laten liggenquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar waarom heb je hem dan zlef niet meegenomen ?
je had em ook niet moeten vergetenquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
omdat ik hem gisteravond bij haar in de auto had laten liggen
neu, mevrouw is weer een chago omdat het de laatste tijd niet zo goed gaat.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:12 schreef tripack het volgende:
[..]
je had em ook niet moeten vergeten
maja miss ochtendhumeurtje?
lag het aan jouw of aan haarquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:13 schreef Unfabulouss het volgende:
heb zelf 2 keer samengewoond, seks was goed! maar de rest, laat ik daar maar niks meer over zeggen.
wonen gelukkig nog niet samen, wel aan gedacht om te kopen maar goed dat we het niet hebben gedaanquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:13 schreef Unfabulouss het volgende:
heb zelf 2 keer samengewoond, seks was goed! maar de rest, laat ik daar maar niks over zeggen.![]()
Ik werkte me de pleuris van 5.00 tot 17.00 Zij lag met de kut op de bank de hele dag. En me vorige EX had borderline wat steeds erger werd.quote:
dus uiteindelijk je eigen schuldquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
omdat ik hem gisteravond bij haar in de auto had laten liggen
Dumpen nu het nog kanquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:14 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Ik werkte me de pleuris van 5.00 tot 17.00 Zij lag met de kut op de bank de hele dag. En me vorige EX had borderline wat steeds erger werd.
Geloof me wacht maar lekkerquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
wonen gelukkig nog niet samen, wel aan gedacht om te kopen maar goed dat we het niet hebben gedaan
Haha dat is al een aantal jaartjes terug.quote:
ja klopt, maar dan vraag ik het lief, zeg ook dat ik dan wel even de benzine betaal gaat ze fucking chago reageren alsof ze wilt dat ik hoofdpijn hebquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
neu, mevrouw is weer een chago omdat het de laatste tijd niet zo goed gaat.
en dan vraag ik steeds, wat is er.
zegt zij niks
houd ik erover op
heb dr al aan het begin gezecht, zeg wat er is want als je zegt dat er niks is vraag ik er niet meer naar
mja ik weet het.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:15 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Geloof me wacht maar lekkerIk heb ook een huis gekocht
Boel ellende van nu.
daarom zeg ik an het begin van een relatie: als er iets is en ik vraag erom, zeg het. zeg je niks dan is het je eigen schuld dat ik er niet meer om vraagquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:16 schreef tripack het volgende:
[..]jaa vast herkenbaar voor heel veel mannen in relaties
![]()
vaak gaat het dan om iets wat je eigenlijk zelf had moeten weten
okee das allebei niet fijn neequote:Op woensdag 1 juni 2011 11:14 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Ik werkte me de pleuris van 5.00 tot 17.00 Zij lag met de kut op de bank de hele dag. En me vorige EX had borderline wat steeds erger werd.
Ik zou echt genieten van de rust <3quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:16 schreef lipjes het volgende:
[..]
mja ik weet het.
op zich wil ik ook wel ophouden met deze relatie, we hebben namelijk niks gemeen, zelfs muzieksmaak niet.
maar dan moet ik wel ff een weekend wat te doen hebben, en zoveel vrienden heb ik niet
nee ik wil dan echt even weg, uitgaan oid met vrienden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou echt genieten van de rust <3
Prima toch..quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:17 schreef Unfabulouss het volgende:
Ik ben nu al 3 jaar vrijgezwelHeerlijk! OH wacht in Tsjechië had ik ook een vriendin. Maar ja we verstonden elkaar nauwelijks, dus bleef het maar bij seks.
heb ik ook wel eens gehad, fuckbuddyquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:17 schreef Unfabulouss het volgende:
Ik ben nu al 3 jaar vrijgezwelHeerlijk! OH wacht in Tsjechië had ik ook een vriendin. Maar ja we verstonden elkaar nauwelijks, dus bleef het maar bij seks.
Tja je hebt een relatie op basis van dat je geen vrienden hebt? Of niet genoeg.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:16 schreef lipjes het volgende:
[..]
mja ik weet het.
op zich wil ik ook wel ophouden met deze relatie, we hebben namelijk niks gemeen, zelfs muzieksmaak niet.
maar dan moet ik wel ff een weekend wat te doen hebben, en zoveel vrienden heb ik niet
Ach ik trok wel met haar opquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:18 schreef lipjes het volgende:
[..]
heb ik ook wel eens gehad, fuckbuddy
heerlijk is dat, friends with benefits <3
mja, ik kan moeilijk dingen loslaten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:19 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Tja je hebt een relatie op basis van dat je geen vrienden hebt? Of niet genoeg.
geeft ook een leuk effect, woord voor woord sprekenquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:19 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Ach ik trok wel met haar opmaar als ik wat wilde zeggen moest ik vaak me woordenboek erbij pakken.
Het is alleen niet leuke basis voor een relatiequote:Op woensdag 1 juni 2011 11:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
mja, ik kan moeilijk dingen loslaten.
en vooral dat ik weinig vrienden heb maakt het moeilijk
nee klopt, maarja, hoe maak je vrienden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:20 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Het is alleen niet leuke basis voor een relatieMaar ja, voor mij is het ook makkelijker praten.
Nou ik weet zeker dat ze dat heeft gedaan. Het was in een dorpje waar ik nu iedereen ken dankzij haar. Ik was daar alleen tussen 10 van die Tsjechenquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
geeft ook een leuk effect, woord voor woord spreken
1 voordeel, als ze loopt te beppen over haar vriendinnen snap je er gelukkig niks van
haha wel heerlijk lijkt me dat, je vriendin bij geklaag e.d. niet verstaan en alleen het woord seks horenquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:22 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Nou ik weet zeker dat ze dat heeft gedaan. Het was in een dorpje waar ik nu iedereen ken dankzij haar. Ik was daar alleen tussen 10 van die Tsjechenik verstond er geen pleuris van
En ik zat daar maar. Maar ja die lui zijn te lui om Engels te leren.
Ach iemand die weinig vrienden heeft, maar 2 goeie is slim bezigquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
nee klopt, maarja, hoe maak je vrienden.
altijd een groot probleem voor mij geweest
Ik heb ook niet veel vrienden hoor maar ik leef ook nogquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
mja, ik kan moeilijk dingen loslaten.
en vooral dat ik weinig vrienden heb maakt het moeilijk
ik was 22 zij was 18quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
haha wel heerlijk lijkt me dat, je vriendin bij geklaag e.d. niet verstaan en alleen het woord seks horen
ik heb 1 goeiequote:Op woensdag 1 juni 2011 11:23 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Ach iemand die weinig vrienden heeft, maar 2 goeie is slim bezig
Ja maar hoe doe je dat?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook niet veel vrienden hoor maar ik leef ook nog
serieus, staat seks niet in het woordenboek ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:23 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
ik was 22 zij was 18wie weet heb ik haar wel ontmaagd
![]()
![]()
![]()
Kon het haar niet vragen, staat niet in het woordenboek haha.
Seks is een internationaal woord, kent iedereen wel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
serieus, staat seks niet in het woordenboek ?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
Mannen kunnen er ook wat van hoor
Geen brood uit de vriezer gehaald
Nou ik niet hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
Geen ontdooi stand op je magnetron combi?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Erg leuk als je `4 kinderen eten moet geven hoor
En het is woensdag dus eerder vrij?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:
15 minuten ??? 30 seconden max (ik doe het elke ochtend)quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
brood ontdooien duurt 15 minuten
sow, wat een horror.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
mja, maar op zich, wil stiekum wel beetje dat het voorbij is.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:28 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Ik heb er 2, en de rest zijn gewoon mensen die ik ken.
ja zonder magnetron he!quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:28 schreef rufus666 het volgende:
[..]
15 minuten ??? 30 seconden max (ik doe het elke ochtend)
Die situatie ken ik wel. Ik heb vaak zat meegemaakt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:29 schreef lipjes het volgende:
[..]
mja, maar op zich, wil stiekum wel beetje dat het voorbij is.
geen zin meer in het geruzie en gezeik
en ook niet in vanavond, is echt niks voor mij
dat is inderdaad heavy en niet echt gezond voor jou en haarquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:32 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Die situatie ken ik wel. Ik heb vaak zat meegemaakt.
Die met borderline heb ik door de politie laten ophalen, ze lag met messen naast haar kussen en vloog mij zelfs een keer aan. Maar ja gewoon vloeren, en bellen. Nooit meer wat van gehoord, opgenomen in een kliniek. Goh man dat was best heavy.
zo erg is het niet hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:32 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Die situatie ken ik wel. Ik heb vaak zat meegemaakt.
Die met borderline heb ik door de politie laten ophalen, ze lag met messen naast haar kussen en vloog mij zelfs een keer aan. Maar ja gewoon vloeren, en bellen. Nooit meer wat van gehoord, opgenomen in een kliniek. Goh man dat was best heavy.
Pratenquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
mja, maar hoe kan ik het beste de knoop doorhakken
mja, maar dan krijg ik weer dat rotgevoel dat ik alleen naar huis ga en dr nooit meer zie e.d.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:37 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
PratenDaar kom je het verst mee. Niet om de brei heen draaien, maar zeggen wat je voelt en denkt.
Tja, een ander kan het niet voor je doen. Thats life! De wereld is net een lul, altijd keihard.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:38 schreef lipjes het volgende:
[..]
mja, maar dan krijg ik weer dat rotgevoel dat ik alleen naar huis ga en dr nooit meer zie e.d.
daarom moet ik eigenlijk gelijk daarna wat te doen hebben
nou als jij de hele dag met een boner rondloopt....quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:41 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Tja, een ander kan het niet voor je doen. Thats life! De wereld is net een lul, altijd keihard.
waterkip?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:40 schreef WhiteLightning het volgende:
kut chauffeurs. wordt er net weer een waterkip doodgereden. net een racebaan hier.
das weer een vergelijking van niks natuurlijk. is toch lekker een keiharde lul of niet ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:41 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Tja, een ander kan het niet voor je doen. Thats life! De wereld is net een lul, altijd keihard.
ligt eraan of je hoofdpijn hebt of nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:43 schreef lipjes het volgende:
mja maar dan is de vraag, wat ga ik vanavond doen
hier reed laatst een vrouwtje door het dorp met een fazant in/tegen de grill van haar micra...quote:
Hoe langer je wacht des te moeilijker het wordt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:43 schreef lipjes het volgende:
mja maar dan is de vraag, wat ga ik vanavond doen
nou ik heb geen zin om vanavond mee te gaan naar de wc experiencequote:Op woensdag 1 juni 2011 11:45 schreef tripack het volgende:
[..]
ligt eraan of je hoofdpijn hebt of niet![]()
en of je er nu gelijk een punt achter wil zetten
ja zie mn ex van hiervoor....quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:46 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Hoe langer je wacht des te moeilijker het wordt.
pics van je vriendin, dan ga ik wel met dr meequote:Op woensdag 1 juni 2011 11:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
nou ik heb geen zin om vanavond mee te gaan naar de wc experience
weet toch dat ik er niks aan vind, en dan is het 15e entree, 2 euro per pilsje en er wordt daar continu geduwt, getrokken en gebeukt
dan hamer ik er op een gegeven moment 1tje op zijn kanis
ja sommige mensen hebben echt oogkleppen op, niet normaal.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier reed laatst een vrouwtje door het dorp met een fazant in/tegen de grill van haar micra...
zoiets moet je toch merken..
quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pics van je vriendin, dan ga ik wel met dr mee
getrokken en gebeukt worden door een leuke meid klinkt mij goed in de oren iig.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
nou ik heb geen zin om vanavond mee te gaan naar de wc experience
weet toch dat ik er niks aan vind, en dan is het 15e entree, 2 euro per pilsje en er wordt daar continu geduwt, getrokken en gebeukt
dan hamer ik er op een gegeven moment 1tje op zijn kanis
Er is altijd iemand die om pics vraagtquote:
ja , we zitten nog steeds te wachten heh.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:52 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Er is altijd iemand die om pics vraagt
dat is in die tent door allemaal gasten die allemaal idioot lopen te doenquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
getrokken en gebeukt worden door een leuke meid klinkt mij goed in de oren iig.
ja maar je krijgt ze nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:52 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Er is altijd iemand die om pics vraagt
heb soms wel eens goede gehad, maar om de 1 of andere reden liep dat altijd misquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:53 schreef Unfabulouss het volgende:
Eigenlijk kan ik niks meer met NL vrouwenAls je culturen naast elkaar neerlegt zijn NL vrouwen arrogant, barbie poppen zo kan ik wel even doorgaan.
ja snap ik wel hoor. maar als je weer last van migraine hebt, zou ik daar niet naar toe gaan iig.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
dat is in die tent door allemaal gasten die allemaal idioot lopen te doen
Juiste keuzequote:Op woensdag 1 juni 2011 11:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
heb soms wel eens goede gehad, maar om de 1 of andere reden liep dat altijd mis
denk dat ik vanavond maar gewoon ermee ophoud en een maatje van me bel ofdat hij wat doet vanavond
dat is toch normaal als je naar dat soort bands gaat..quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
dat is in die tent door allemaal gasten die allemaal idioot lopen te doen
jah idd, blijft durenquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , we zitten nog steeds te wachten heh.
hmm dat zijn volgens mij wel punten waarop je een beetje moet geven en nemen...quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:56 schreef lipjes het volgende:
ja kan wel aan blijven modderen
maar als ik zo kijk
- verschillende muziek smaken
- verschillende ideeen over vrije dagen te besteden
- niet zelfde soort film keus
- andere intresses
lijkt me niet echt een goede basis
no offence, maar zoals WL en Tri ook al zeggen heeft weinig met de basis te maken..quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:56 schreef lipjes het volgende:
ja kan wel aan blijven modderen
maar als ik zo kijk
- verschillende muziek smaken
- verschillende ideeen over vrije dagen te besteden
- niet zelfde soort film keus
- andere intresses
lijkt me niet echt een goede basis
achjah op elke potje past een deksel... maar er zijn maar heel weinig rare potjes waar CM het dekseltje kan zijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:02 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M kan alleen maar meegaan met de grote wijze uit dit topic: WL en Tripack
een relatie is nu eenmaal geven en nemen. kun je niks aan doen. Jullie moeten beide rekening houden met elkaar.
als je zosnel opgeeft .....
maar goed: een echte gek die blijft nu eenmaal vrijgezel
niet op elk potje past een dekseltje.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:04 schreef tripack het volgende:
[..]
achjah op elke potje past een deksel... maar er zijn maar heel weinig rare potjes waar CM het dekseltje kan zijnmaar ze zullen er zeker zijn
![]()
je moet altijd kijken of het past
Ja dat klopt wel, maar tochquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
films en muziek zijn smaken, daar valt niet over te twisten.
soms leuk, soms nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:58 schreef tripack het volgende:
[..]
hmm dat zijn volgens mij wel punten waarop je een beetje moet geven en nemen...
wat voor gevooel geeft ze ja als jullie samen zijn
daar heb je ook gelijk inquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet op elk potje past een dekseltje.
vaak genoeg zie je 2 potjes bij elkaar
Ik ben ook nog aan het zoeken naar een potje om te dekselen
enige oplossing is er over praten...quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel, maar toch
[..]
--knip --
je moet iig wel vertellen hoe jij je voelt onder haar reacties...anders blijft ze altijd zo doen..quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
al vaker gedaan
maatje van me doen van het weekend trouwens niks
mja dat vanavond sowiesoquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:15 schreef tripack het volgende:
[..]
je moet iig wel vertellen hoe jij je voelt onder haar reacties...anders blijft ze altijd zo doen..
en luisterd ze niet of wil ze helemaal niet luisteren, nja dan weet je ook genoeg
quote:
Succesquote:
Verstandig.quote:
Sowieso bier toch?quote:
hmm zou dr wel in gaan nu.. maar toch heb ik meer zin in iets anders.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:33 schreef Unfabulouss het volgende:
Cheesburger!!!!!!!!!!erg trek in ook.
Jah. zie www.onz-radio.nlquote:
maar kon niet echt vinden waarom het nou gestopt is?quote:
dat weet ik ook niet echt. maar schijnbaar vonden de oprichters het niet meer leukquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:41 schreef tripack het volgende:
[..]
maar kon niet echt vinden waarom het nou gestopt is?
In het begin hadden ze best veel luisteraarsquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat weet ik ook niet echt. maar schijnbaar vonden de oprichters het niet meer leuk
en er luisterde praktisch geen hond
of je nou wil of niet, die chipkaart krijg je toch wel door je strot geduwdquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:45 schreef Unfabulouss het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)p-treinkaartjes.html![]()
![]()
Dit land wordt steeds erger.
Yup. Gaat vast weer tonnen misschien wel miljoenen aan problemen kosten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of je nou wil of niet, die chipkaart krijg je toch wel door je strot geduwd
lol waarom nu weer ?quote:
Weer? Het is de eerste en laatste keer dat hij overleden is hoorquote:
ja meer als waaromquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weer? Het is de eerste en laatste keer dat hij overleden is hoor
Ik ga het heus wel missen hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:56 schreef lipjes het volgende:
zal het niet missen imho
luisterde er nooit naar
eeeh waar is de uitlegquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zie [ONZ RADIO] #1905 Vaarwel ONZ RADIO. Neem hier afscheid
Daar staat het uitgelegd.
ik ook nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:56 schreef lipjes het volgende:
zal het niet missen imho
luisterde er nooit naar
Ik heb op Linux een radio zender gehad. Maar dat mag ook niet zomaar.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:02 schreef WhiteLightning het volgende:
kunnen jullie zelf geen radio beginnen ? zo moeilijk is het niet. alleen je pc moet aan blijven staan
streamcasten mag welquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:03 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Ik heb op Linux een radio zender gehad. Maar dat mag ook niet zomaar.
Je moet rechten betalen hoorquote:
Spaarpotje maken.quote:
kom op, je download toch ook van alles ? who caresquote:
BREINquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kom op, je download toch ook van alles ? who cares
Nou, niet dat het uitmaakt. Maar je kan een brief verwachten met daarin dat je moet betalen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kom op, je download toch ook van alles ? who cares
brein mag mn aars likkenquote:
BREIN, de organisatie die wereldwijd wordt uitgekotst ?quote:
heb je daar ooit van gehoord ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:06 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Nou, niet dat het uitmaakt. Maar je kan een brief verwachten met daarin dat je moet betalen.
Nee, ik had die zender ook niet zo lang. Maar je kan het verwachten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je daar ooit van gehoord ?
Succes papzakkiequote:Op woensdag 1 juni 2011 13:07 schreef Unfabulouss het volgende:
Ga zo eerst een poging wagen van me stoel af te komen
quote:
als je ergens een feestje organiseerd heb je ook kans dat je opeens een rekening van de buma krijgt..quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:08 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Nee, ik had die zender ook niet zo lang. Maar je kan het verwachten.
ik denk van niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:08 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Nee, ik had die zender ook niet zo lang. Maar je kan het verwachten.
Dat is iets anders. Jij zend radio uit via het internet mensen luisteren. Daar moet je voor betalen (auteurs rechten)quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je ergens een feestje organiseerd heb je ook kans dat je opeens een rekening van de buma krijgt..
In de posts. Vooral in die van Myraela en robdriessen staat het.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eeeh waar is de uitleg
[..]
ik ook niet
maar wel benieuwd naar de reden. werd toch veel over gesproken
o ok, dus toch het gedrag van de mensen zoals ik het leestquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
In de posts. Vooral in die van Myraela en robdriessen staat het.
posten uit naam van een gebande is ook een ban hequote:
Inderdaad. Weinig goede feedback, veel gezeik en gebitch en veel off-topic slowchat. Daarbij luisteraars die wegblijven, DJ's die niet meer (willen) draaien.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ok, dus toch het gedrag van de mensen zoals ik het leest
POSTEN NAMENS GEBANDE! 48 UUR!quote:
Seriously?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
posten uit naam van een gebande is ook een ban he
Ben komende 2 dagen toch niet op FOKquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
POSTEN NAMENS GEBANDE! 48 UUR!:D
![]()
:D
schijnbaar, dat ik kreeg ik ook maar te horen toen ik een keertje iets voor CC zeiquote:
quote:
W00t?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:16 schreef Mc.Chicken het volgende:
Nou. Ben benieuwd wanneer het gebeurd.
als een naaiert een tr maaktquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:16 schreef Mc.Chicken het volgende:
Nou. Ben benieuwd wanneer het gebeurd.
Hebben ze schijt aan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:19 schreef Unfabulouss het volgende:
Zal toch wel meevallen, we zijn geen onbekende voor de mods.
rules are rulesquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:19 schreef Unfabulouss het volgende:
Zal toch wel meevallen, we zijn geen onbekende voor de mods.
Rules are there to be... fucked up by crappy cliché'squote:
Dan moeten jullie even zonder kippie..quote:
We zullen je niet missen hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:22 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dan moeten jullie even zonder kippie..
Dankje, je bent liefquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
We zullen je echt heel erg missen hoor![]()
Geen dankquote:
de pics, en we doen een goed woordje voor jequote:Op woensdag 1 juni 2011 13:22 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Een moment.quote:
doe maar de komende dagen ergens. dan ben ik er toch niet..quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:22 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
quote:
Moment.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de pics, en we doen een goed woordje voor je
quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Astu.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
Ja daaaagquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
die is hier geblockedmaar ik bedoelde je facebook pagina , dat weet je best
inderdaad, dat we het zeker weten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
die is hier geblockedmaar ik bedoelde je facebook pagina , dat weet je best
WL komt misschien wel in aanmerking maar jij Mquote:
kijk dat bedoel ikquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:32 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
WL komt misschien wel in aanmerking maar jij Mhahaha
pfft, val in het frituurvetquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:32 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
WL komt misschien wel in aanmerking maar jij Mhahaha
Maar ik ben zo gebanned dus ja.. misschien een andere keer.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:29 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Astu.ForbiddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have permission to access /images/wallpapers/kelly-kelly-86470.jpeg on this server.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Niet mijn probleem.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Forbidden
You don't have permission to access /images/wallpapers/kelly-kelly-86470.jpeg on this server.
Liever niet. hou niet zo van een vettige huid.quote:
Van mij mag jequote:
zorg dan ee nscreen van je facebook met haar foto eropquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:35 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Niet mijn probleem.
[..]
Liever niet. hou niet zo van een vettige huid.
Nope.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zorg dan ee nscreen van je facebook met haar foto erop
* Crazy-M gaat richting de TR knop ...quote:
Dan ban ik ze.quote:
en ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |