Oke nu kreeg ik een MIquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg toen ook een ieniemini vibo.
Ik zag het ook al voor me. Max met de ene en die baardagaam met die kleine
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg toen ook een ieniemini vibo.
Ik zag het ook al voor me. Max met de ene en die baardagaam met die kleine
Huppelkind komt met de bus naar huis. Rond 5 uur even het terrarium ophalen, vanavond taxichauffeur spelen en dan vannacht een keer kan ik een pilsje open trekkenquote:
bij mij zal er wel meer als een pilsje open gaanquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppelkind komt met de bus naar huis. Rond 5 uur even het terrarium ophalen, vanavond taxichauffeur spelen en dan vannacht een keer kan ik een pilsje open trekken
Vast niet!quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
tuurlijk klopt de TT wel.
mijn TT's kloppen altijd
WC experiencequote:Op woensdag 1 juni 2011 10:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
bij mij zal er wel meer als een pilsje open gaan
vriendin gaat naar de wc experience en ik ga mee......
waar kan ik het kado ook alweer afgeven ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:12 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen. Nog een paar uurtjes en dan WEEKEND!
En uiteraard partyen zaterdag want dan vier ik mijn verjaardag!
Donderdag:quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:15 schreef Vluchtdeur het volgende:
Wat gaan jullie allemaal doen in het extra lange weekend?
Scherpquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:21 schreef MissVanity het volgende:
Laat het maar achter op station Hilversum Sportpark. Dan haal ik het daar wel op.
Dankje
Dan denken ze straks dat het allemaal bom pakketjes zijn. Hihi!quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:21 schreef MissVanity het volgende:
Laat het maar achter op station Hilversum Sportpark. Dan haal ik het daar wel op.
Dankje
WC experiencequote:Op woensdag 1 juni 2011 10:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
bij mij zal er wel meer als een pilsje open gaan
vriendin gaat naar de wc experience en ik ga mee......
mja dus beter kunnen we het bij haar afgevenquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:22 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Dan denken ze straks dat het allemaal bom pakketjes zijn. Hihi!
het is bijna vakantie JAH dusquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
tuurlijk klopt de TT wel.
mijn TT's kloppen altijd
Wat is der adres, gaan we met het hele fok forum op bezoek bij der.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja dus beter kunnen we het bij haar afgeven
ja of ik er zin in heb is een 2equote:Op woensdag 1 juni 2011 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
WC experience
wist niet dat die nog steeds bestonden
Ja zie je welquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is bijna vakantie JAH dus![]()
neuken?
nah hoeven niet allemaal hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:24 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Wat is der adres, gaan we met het hele fok forum op bezoek bij der.
is toch lachen..quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja of ik er zin in heb is een 2e
[..]
Ja zie je wel![]()
wie weet
niet in deze plaats met allemaal geduw en getrek en gebeukquote:
Ik heb maar een klein flatje... Daar passen niet zoveel mensen inquote:
* Crazy-M schrijft zaterdag ion agendaquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:30 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik heb maar een klein flatje... Daar passen niet zoveel mensen in
Maar we kunnen wel een buiten party houden. Op het station!
Want dan hebben we ook nog bankjes. Tot zaterdag dan maar allemaal![]()
Oke, oke, ik maak een grapje... Gelukkig komen er 2 mensen op mijn verjaardagsfeest!
Lekker vriendelijk weerquote:
Waarom tot dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:33 schreef Unfabulouss het volgende:
Het is pas woensdag hoor. Maar goed van mij mag de tijd ook snel gaan, iemand mag me tot 12 juni knockout slaan, wie wilt?
YEAH! Ik voel me populair! Er wil zowaar iemand op mijn verjaardag komen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M schrijft zaterdag ion agenda
Dan ga ik naar Tsjechiëquote:
Ben al tijdje actief op Fok Forum, alleen toen met andere gebruikersnaam... Alleen die vond ik stom worden dus nu heb ik Vluchtdeur!quote:
Lekker man! Lekker voor ¤2 euro schnitzels en allerlei andere vleesch dingen vretenquote:
Niet bang dat je deze ook zat word?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:34 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Ben al tijdje actief op Fok Forum, alleen toen met andere gebruikersnaam... Alleen die vond ik stom worden dus nu heb ik Vluchtdeur!
Vriend van de vriend van de vriend van de vriend ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:33 schreef MissVanity het volgende:
[..]
YEAH! Ik voel me populair! Er wil zowaar iemand op mijn verjaardag komen.
Vroegah zei ik altijd: Ik wil mijn verjaardag met jullie vieren papa en mama(Als dekmantel)
Maar nu ik niet meer thuis woon werkt dat niet meer... Haha
Dus nu maar een feestje met 2 mensen. Maar in totaal zijn we met zijn vieren.
Ik heb uitgenodigd: een vriend van mijn vriend en een vriend van die vriend van mijn vriend.
Hoe cool ben ik?
Nee want ik vind deze geniaalquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:36 schreef Mc.Chicken het volgende:
[...]
Niet bang dat je deze ook zat word?
haha voor minder dan 2 euro heb je een complete maaltijd. Bier is goedkoop en de wodka.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:36 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Lekker man! Lekker voor ¤2 euro schnitzels en allerlei andere vleesch dingen vretenik ben jaloers.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |