Wow, je fietst 6 uur op een dag?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:21 schreef Elkafila het volgende:
Ik fiets inmiddels al bijna een jaar 5 dagen in de week minstens 6 uur. Nog nergens last van gehad. Zo lang je maar genoeg blijft eten en drinken kan je lichaam het makkelijk aan.
Ja, gemiddeld. Soms lange dagen van 9 uur, soms korte dagen van drie uur. Zit wel elke 2 uur een kwartiertje pauze bij hoor.quote:
Was dat niet enorm slecht voor je vruchtbaarheid als man zijnde?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 04:43 schreef Elkafila het volgende:
[..]
Ja, gemiddeld. Soms lange dagen van 9 uur, soms korte dagen van drie uur. Zit wel elke 2 uur een kwartiertje pauze bij hoor.
Ja, ik heb wel eens last van blauwe ballen...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 05:01 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Was dat niet enorm slecht voor je vruchtbaarheid als man zijnde?
ben je postbode?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:21 schreef Elkafila het volgende:
Ik fiets inmiddels al bijna een jaar 5 dagen in de week minstens 6 uur. Nog nergens last van gehad. Zo lang je maar genoeg blijft eten en drinken kan je lichaam het makkelijk aan.
Hoe ver ben je al?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:10 schreef Elkafila het volgende:
[..]
Nee, op dit moment ben ik van Alaska naar Argentinie aan het fietsen.
Zit nu in Colombia, iets over de helft dus. Nog ongeveer 9 maanden te gaan (10 maanden gekost om hier te komen). Op www.cycleforwater.com staat het hele verhaalquote:
Komen vrije radicalen bij vrij, die je weer weg moet werken. Is niet erg als het af en toe gebeurd, als je daarna maar rust neemt (en veen anti-oxidanten tot je neemt)quote:Op zondag 12 juni 2011 11:26 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Hoezo kan een hoog zuurstofverbruik slecht voor je zijn.
Gaaf!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:43 schreef Elkafila het volgende:
[..]
Zit nu in Colombia, iets over de helft dus. Nog ongeveer 9 maanden te gaan (10 maanden gekost om hier te komen). Op www.cycleforwater.com staat het hele verhaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |