wat moet Dragan in een vrouwentoilet?quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hoe kun je zoiets nou niet in de gaten hebben?
Die lucht is al van meters te ruiken.
Ooit wel eens in een toilet gegaan waar iemand die net voor geweest is, ongesteld was?
Het is me nog nooit echt opgevallen nee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hoe kun je zoiets nou niet in de gaten hebben?
Die lucht is al van meters te ruiken.
Ooit wel eens in een toilet gegaan waar iemand die net voor geweest is, ongesteld was?
Ik heb zo'n "Teach yourself how to play bassguitar" boek, en ik kan het echt amper.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Was dat maar zo.Ik heb ooit in een grijs verleden een poging gedaan om de basgitaar onder de knie te krijgen, maar ik faalde. Zou wel érg graag willen spelen, maar ja... tijd hè.
Omdat de midlife-crisis aan de horizon loert...quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:20 schreef Assiej het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat hij zo into de verzorgingsspullen is?
Als een vieze muffe opgedroogde bloedlucht..quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is me nog nooit echt opgevallen nee.Hoe kan je die lucht als best omschrijven?
Voor de sier op jouw kamer en op jou...quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb zo'n "Teach yourself how to play bassguitar" boek, en ik kan het echt amper.
Ook ik heb er geen tijd voor, en ook geen zin meer in. Hij staat nu vooral voor de sier op mijn kamer
quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Voor de sier op jouw kamer en op jou...![]()
Ach, misschien dat ik het ooit nog op ga pakken...
Altijd al?quote:
Jeetje, gelijk agressief.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:33 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja ik prik mezelf even lek en ga eraan ruiken![]()
+ Ik was mij, lang leve het bidet
ik ben het anders wel met nathalie eens. had vandaag nog een bloedneus, de geur heeft idd wel wat weg van ijzer.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:50 schreef Assiej het volgende:
[..]
No het is niet agressief, het is nogal weird dat je zegt ruik er aan
welke maffioso doet dat
In een ziekenhuis waar tig bloedbuisjes geprikt worden stinkt het ook niet naar oud ijzer..
en als jij vind dat een vrouw naar 'oud ijzer' ruikt tijdens haar menstruatie, klopt er iets niet aan je reuk, of aan dat van mij
en jij had toch een blauwe wafel?quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:57 schreef Assiej het volgende:
[..]
Jij rookt toch al naar vis?
Nja mag je vinden, ik vind het maar een raar iets..
Bloed, mits goed, heeft een metaalgeurquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:57 schreef norich het volgende:
[..]
ik ben het anders wel met nathalie eens. had vandaag nog een bloedneus, de geur heeft idd wel wat weg van ijzer.
Als je bloedvlekken te lang in je kleding laat zitten komen er roestvlekken in. In je bloed zit voornamelijk ijzer en dat veroorzaakt de ijzergeur aan bloed. Je hoeft me niet te geloven, maar ik heb tenminste opgelet tijdens biologiequote:Op woensdag 1 juni 2011 16:50 schreef Assiej het volgende:
[..]
No het is niet agressief, het is nogal weird dat je zegt ruik er aan
welke maffioso doet dat
In een ziekenhuis waar tig bloedbuisjes geprikt worden stinkt het ook niet naar oud ijzer..
en als jij vind dat een vrouw naar 'oud ijzer' ruikt tijdens haar menstruatie, klopt er iets niet aan je reuk, of aan dat van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |