En kakelen enzo, en padden van ons allen maakt!quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat is dat? Dat ze op haar bezemsteel gaat rondvliegen? Dat is inderdaad niks bijzonders voor haar.
Idd. Zwarte kat achterop de bezemsteel en woeiiiii de lucht in.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat is dat? Dat ze op haar bezemsteel gaat rondvliegen? Dat is inderdaad niks bijzonders voor haar.
En van die rare drankjes in vele kleuren gepaard met veel rook, en dat ze kinderen op eet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En kakelen enzo, en padden van ons allen maakt!
Ik zeg nog: ik zie ze vliegen! Ik werd voor gek versletenquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
Idd. Zwarte kat achterop de bezemsteel en woeiiiii de lucht in.
En Dagobert z'n geluksduppie af proberen te pakken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En van die rare drankjes in vele kleuren gepaard met veel rook, en dat ze kinderen op eet.
De feeks! Ik ga zo met mijn hoofd onder het kussen slapen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En Dagobert z'n geluksduppie af proberen te pakken.
Niks zwaaien!quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:46 schreef Redbaron het volgende:
...dus Henrike, ga je straks ff langs de route staan zwaaien??
Neh ik blijf liever vriendjes met haar, beter dan aangeklaagd worden voor mishandelingquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Niks zwaaien!Meteen in de cabine trekken!
Ja, maar dat betekent niet dat ik gelijk iedere basgitarist ken..?quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Niks zwaaien!Meteen in de cabine trekken!
Dat dit kan in Nederland!quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent niet dat ik gelijk iedere basgitarist ken..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |