Ik denk dat dat is omdat die 20 uur niet makkelijk op een reguliere manier kan en dat daar ook de ZMP indicatie vandaan komt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:40 schreef Mama_Mia het volgende:
Auti - hoe kan je 80 tot 100% afgekeurd zijn en wel 20 uur p/w moeten kunnen werkenAls ik even logisch reken is 20 uur per week een halve werkweek, dus 50%. Dan zou je toch m.i. 50% afgekeurd moeten zijn
Lekker volwassen reactie van jou weer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:26 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee nee, volgens magnetronkoffie bestaan dat soort mensen niet joh.
er bestaan degelijk wel mensen die terecht in de wajong zittenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker volwassen reactie van jou weer.
Vind je 't zo leuk om mensen met een psychische handicap te bashen?
Want je doet erg je best om me uit m'n tent te lokken.
Even een vraag aan Maanvis, CoolGuy en Scorpie: Bestaan volgens jullie überhaubt wel mensen die naar jullie mening terecht in de wajong zitten wegens psychische klachten? Jullie hebben een duidelijke mening over mensen met een lichamelijke handicap, maar 't lijkt wel alsof mensen met een psychische handicap voor jullie niet bestaan of zo?
Oh, jij mag dat wel, maar iemand anders mag dat niet? Gezien:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Even een vraag aan Maanvis, CoolGuy en Scorpie: Bestaan volgens jullie überhaubt wel mensen die naar jullie mening terecht in de wajong zitten wegens psychische klachten? Jullie hebben een duidelijke mening over mensen met een lichamelijke handicap, maar 't lijkt wel alsof mensen met een psychische handicap voor jullie niet bestaan of zo?
Dus jij kunt mensen punt 1. een benaming geven en punt 2. even verklaren dat ze niks weten én niks begrijpen, en dat is dan wél volwassen wou je beweren? Nee, dat vind ik helemaal niet leuk. Wat ik wel grappig vind is dat jij constant op de kast zit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon wajonghaters. Die kun je 't beste negeren want ze weten en begrijpen niks (al beweren ze 't tegendeel).
Niet kunnen werken maar je wel dag en nacht druk maken om negatieve reacties op FOK! Pfff.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel hoor, verstandelijk gehandicapten en mensen met behoorlijk zware schizofrenie bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
dat is een beetje subjectief, niet... waar verschilt iemand met een zware klinische depressie of iemand met klassiek autisme van iemand met schizofrenie?... vertel het me eensquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jawel hoor, verstandelijk gehandicapten en mensen met behoorlijk zware schizofrenie bijvoorbeeld.
let op het laatste woord in die zin.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:25 schreef Re het volgende:
[..]
dat is een beetje subjectief, niet... waar verschilt iemand met een zware klinische depressie of iemand met klassiek autisme van iemand met schizofrenie?... vertel het me eens
Het laatste woord in die zin? Ik volg je nu even niet?quote:
Het woord 'bijvoorbeeld'quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het laatste woord in die zin? Ik volg je nu even niet?
Nee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:37 schreef Re het volgende:
[..]
kortom, iedereen met een psyschische diagnose?
iedereen met een dusdanige psychische diagnose waardoor ze ongeschikt zijn voor welke vorm van fulltime arbeid dan ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:37 schreef Re het volgende:
[..]
kortom, iedereen met een psyschische diagnose?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
iedereen met een dusdanige psychische diagnose waardoor ze ongeschikt zijn voor welke vorm van fulltime arbeid dan ook.
ja dusquote:
nee dus, lees de toevoeging van maanvisquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
nee dus, lees de toevoeging van maanvisiedereen met een diagnose is niet gelijk aan iedereen met een diagnose waardoor ze ongeschikt zijn voor welke vorm van fulltime arbeid dan ook.
maanvis weet wat ik bedoel, natuurlijk zit er een functionerings as in de diagnose... maar dat wist je zelf ook al, toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
nee dus, lees de toevoeging van maanvisiedereen met een diagnose is niet gelijk aan iedereen met een diagnose waardoor ze ongeschikt zijn voor welke vorm van fulltime arbeid dan ook.
Ja, daarom klopt m.i. jouw stelling 'iedereen met een psychische diagnose' dus niet, want er zijn ook mensen die een diagnose hebben, maar wel in staat zijn om (deeltijd) te werken. Die mensen hoeven dus ook geen Wajong te krijgen vind ik. Er zijn ook mensen met een dergelijke diagnose die NIET in staat zijn om (deeltijd) te werken, en die moeten dus absoluut wel die uitkering krijgen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:58 schreef Re het volgende:
[..]
maanvis weet wat ik bedoel, natuurlijk zit er een functionerings as in de diagnose... maar dat wist je zelf ook al, toch?
Ik ben wel benieuwd naar de GAF score van mensen met zo'n uitkeringquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:58 schreef Re het volgende:
[..]
maanvis weet wat ik bedoel, natuurlijk zit er een functionerings as in de diagnose... maar dat wist je zelf ook al, toch?
mijn opmerking was meer dat je daadwerkelijk eerst een diagnose moet hebben... dus zonder diagnose geen wajong....quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, daarom klopt m.i. jouw stelling 'iedereen met een psychische diagnose' dus niet, want er zijn ook mensen die een diagnose hebben, maar wel in staat zijn om (deeltijd) te werken. Die mensen hoeven dus ook geen Wajong te krijgen vind ik. Er zijn ook mensen met een dergelijke diagnose die NIET in staat zijn om (deeltijd) te werken, en die moeten dus absoluut wel die uitkering krijgen.
en wat is jouw penislengte en longinhoud?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de GAF score van mensen met zo'n uitkering. Kunnen jullie die hier posten samen met je arbeidsongeschiktheidspercentage?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |