Ik zie in hem een liefhebber van kruidenbitter.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:50 schreef Ronaldsen het volgende:
Die Bleker heeft ook altijd zo'n bezopen kop
Komt door de komkommers.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:50 schreef Ronaldsen het volgende:
Die Bleker heeft ook altijd zo'n bezopen kop
Zoiets, jenever zou ook best kunnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:50 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik zie in hem een liefhebber van kruidenbitter.
Eens.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:52 schreef Omnifacer het volgende:
Die overdreven focus op PVV ook altijdWilders moet zich toch te barsten lachen steeds
Ze geven zelf het bestaansrecht aan de populariteit van de PVV, en dat niet door hebben ook nog.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:52 schreef Omnifacer het volgende:
Die overdreven focus op PVV ook altijdWilders moet zich toch te barsten lachen steeds
vergeet sigaretten niet. Maarja, dat zijn nou eenmaal middelen die geaccepteerd zijn in de samenleving, crack en heroine mensen worden gezien als het uitschot van de samenleving. Het is wel erg krom ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:53 schreef Specularium het volgende:
Vind het raar dat drank vrij liefkozend wordt benaderd terwijl alleen crack en heroine nog verslavender zijn.
Zal wel door die romantische link met rode wijn komen.
Jupquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze geven zelf het bestaansrecht aan de populariteit van de PVV, en dat niet door hebben ook nog.
Gun die man zijn preek toch..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:56 schreef UncleDolan het volgende:
Door dit soort lullende penissen stem ik PVV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |