Pics van je moeder?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:49 schreef BlueMage het volgende:
Overigens m'n moeder () realiseerde zich niet eens dat je met 'n BB kunt bellen.
Met je batterij bugquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Samsung galaxy S2 mang, daar kan geen fagberry tegenop
Zoals op je fotoboek:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:11 schreef o.us het volgende:
Whatsapp op Android of iOS is voor de eckte eckte bazen, zo hou je de boelers en de bazen uit elkaar in onze maatschappij.
Word upquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:11 schreef o.us het volgende:
Whatsapp op Android of iOS is voor de eckte eckte bazen, zo hou je de boelers en de bazen uit elkaar in onze maatschappij.
pingsletjesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:05 schreef 9611Niels het volgende:
Sma's met BB's zijn niet de smatjes die je wil, broeder
Pingen met die chidamesquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
pingsletjes
hele dag gratis pingen met verschillende meisjes wat is de probleem neger![]()
3:30quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:43 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Motorola DynaTAC de eerste mobiele telefoon in de wereld. Ik denk als je deze telefoon vroeger toen had hosselde je elke chick die je tegen kwam. Dat ding koste gewoon $4000
In telegrammen doe je alleen een stop aan het einde van elke zin, faalhaas.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:17 schreef TNA het volgende:
Echte bazen sturen een telegram naar de kroeg. Ik wil - STOP - je - STOP - van - STOP - achter nemen - STOP.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:03 schreef undefinedusername het volgende:
[..]
In telegrammen doe je alleen een stop aan het einde van elke zin, faalhaas.
HTCquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:05 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik heb er zelf 1, maar ben er nou niet heel blij mee ofzo. Voor zakelijk gebruik is hij verder prima
Liever android gehad
Begrijp dat veel vrouwen met een blackberry lopen.quote:
3 jaar?? het lijkt meer op 10 jaar doet me denken aan een nokia 3310quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:11 schreef Zith het volgende:
Heb er een van mn werk, gebruk hem nooit. Wat een kankerding ivm mijn prive HTC desire Z. Alsof je 3 jaar terug in de tijd bent.
9611Niels zou Shula (met rode wangetjes) niet gevenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:05 schreef 9611Niels het volgende:
Sma's met BB's zijn niet de smatjes die je wil, broeder
Niks mis met een 3310 hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:13 schreef BOUHA het volgende:
[..]
3 jaar?? het lijkt meer op 10 jaar doet me denken aan een nokia 3310
Jij proeft ook geen verschil tussen Coca-Cola en aldicola? Een patatje bij de snackbar of een sterrenrestaurant?quote:
dat wel, maar om nou druk te worden om zoiets kleinsquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:26 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Jij proeft ook geen verschil tussen Coca-Cola en aldicola? Een patatje bij de snackbar of een sterrenrestaurant?
In die tijd niet nee. was beste telefoon ooitquote:
Die kon je gewoon van een flatgebouw afgooien en dan nog gebeld worden.quote:
Soo truequote:Op woensdag 1 juni 2011 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kon je gewoon van een flatgebouw afgooien en dan nog gebeld worden.
En Snake 2. Wat een spel. Jammer dat ze die niet hielden in de basic Nokia series in plaats van die coeliakie remakes te maken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:56 schreef Caland het volgende:
Die kon je gewoon van een flatgebouw afgooien en dan nog gebeld worden.
Ik had een 3410, die was wel grotendeels hetzelfde als de 3310, maar de versie van Snake op de 3310 was wel een stuk beter.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:10 schreef Ouqz het volgende:
[..]
En Snake 2. Wat een spel. Jammer dat ze die niet hielden in de basic Nokia series in plaats van die coeliakie remakes te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |