ik had een compaq 430cquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:44 schreef 129383 het volgende:
[..]
vreemd ikke 6 + no 7 voor printer install
Ik speelde toen veel digger en later alien invaders!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:43 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Met snipes, paratroopers, WP 5.1(?), en zulke dingen.
Er is me ooit verteld dat dat ding toentertijd >3000 gulden gekost had
kennen jullie lemmings tr1quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik speelde toen veel digger en later alien invaders!
Mja kan best kloppen hoor.Mn ma had ze nodig voor haar volleybal competitie werk en dus werden ze betaald door de NeVoBo.
quote:TV-coryfee Willem Duys is ernstig ziek. De 82-jarige oud-presentator is geveld door een bacteriële infectie aan de longen, zo meldde RTL Boulevard vanavond. De oud-presentator kwakkelde al eerder met zijn gezondheid.
Zoon Malcolm: 'Mijn vader is vorige week opgenomen met een longontsteking', zo vertelt hij aan de Telegraaf. 'Zijn weerstand is ontzettend laag en zijn toestand is kritiek. Maar ik en mijn zussen blijven hopen dat hij er weer bovenop komt.
Willem Duys presenteerde onder meer de eerste Nederlandse talkshow Voor De Vuist Weg. Onlangs bracht De Wereld Draait Door nog een eerbetoon aan de Willem, door een aflevering geheel aan hem te wijden.
Supaplex kutspel, werdt echt moeilijk, en lemmings is legendquote:
En de DJ wordt er ook gallisch van!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
We jagen de vrouwen weg met dat computer gelul
ik ben er nog hoor.. neem alleen geen deel aan het gesprek.... iets met kaas en niet gegetenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
valt meequote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat is toch net zoiets als Worms?quote:
Welke?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
nee hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |