Voor jouw tijdquote:
Oh heel graag!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:49 schreef Sarabi het volgende:
Dude als je wil kan ik nog wel mee helpen sparen
Want in de avond wil niemand die disco's hebben en dan heb ik ze wel al gescand
Ja, het is echt leuk om te zien hoe enthousiast kinderen er op reagerenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh heel graag!Dat vind ik hartstikke lief. De Franse meiden zullen er ongelooflijk blij mee zijn.
Hahaha kan er zo wel een zooi in mijn tas gooien, maar volgens mij krijgen ze geld terug als ze uiteindelijk de disco's overhoudenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
Niks tegen pa en ma zeggen en Dude álle disco's geven
Tegen de klanten net doen alsof je niet mee doet met de actie, omdat god geen fan is van K3.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
Niks tegen pa en ma zeggen en Dude álle disco's geven
Fijn! Zelf denk je: wat móet je ermee, maar vorig jaar merkte ik dat de meisjes het enig vinden om elke dag iets te krijgen van een verzameling.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, het is echt leuk om te zien hoe enthousiast kinderen er op reageren
Dus ik doe het graag
Ben nog in het ziekenhuis.quote:
toch al wel daar gegeten?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben nog in het ziekenhuis.
nog ff wat statistiekjes van m'n onderzoek afmaken
Nee, laatste operatie aanwezigheid is geweest. Ik zit hier nog de halve zomer wel en na mijn afstuderen ook nog voor een paar maanden als onderzoeker.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
toch al wel daar gegeten?
ik dacht dat je laatste dag ziekenhuis al geweest was..:?
oh lekker maar vast niet zo lekker als die van je mamaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, laatste operatie aanwezigheid is geweest. Ik zit hier nog de halve zomer wel en na mijn afstuderen ook nog voor een paar maanden als onderzoeker.
Heb hier gegeten, was rijst met babi pangang en wat sla.
Geen ideequote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:33 schreef borisz het volgende:
Ha die P
Tel je al af?.
Lekker cryptisch ook, lees maar terug en je weet genoeg
Heb je de slingers al op gehangen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen ideeIk zal zo even het vorige topic scannen
Hmmm...ik heb het vorige topic gelezen, maar ik snap serieus die aftelgrap nietquote:
Was het maar zo'n feestquote:
Oma B is bijna jarigquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...ik heb het vorige topic gelezen, maar ik snap serieus die aftelgrap niet
Ah. Dat wist ik al! Staat zelfs in mijn agendaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Oma B is bijna jarig. Nog zeven minuten
.
quote:
Falen bestaat niet, er zijn alleen leermomentenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestVandaag geprobeerd, maar wederom gefaald
Oooooooooooooooh...dus dat kreeg ze voor haar verjaardag van jouquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:05 schreef golfer het volgende:
De mooiste lingerie koop je op Pabo.nl![]()
Wat het dat nou weer van doen met B. haar verjaardag, die banner
ja, maar ben ff kansloos aan het fokken, wil om 1:00 terug in m'n nest liggenquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:30 schreef Bluezz het volgende:
Tnxx voor de slapers ipv taart alvast een lekker ontbijtje klaargezet :
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik blief geen Aziatische vrouwen, slight difference
Verder lust ik alles. Op gekookte lever na. Leverpastei vind ik weer wel lekker.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 06:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar wie was dat dan wel
huh?
Nou, goed.
Vroeg, veel te vroeg, koffie.
Gaat Tara er wel eens uit of ben je altijd de klos?quote:Op woensdag 1 juni 2011 06:37 schreef freecell het volgende:
En ik ben ook al even op
Ik probeerde nog om Tara eruit te duwen, maar die zei: ik maak jou ook nooit wakker voor de kinderen![]()
![]()
![]()
Nee, dat kan kloppen, hij is nooit eerder wakker van ze dan ik
Dus toen ben ik er maar tegen zessen uitgestapt
Tara gaat er sowieso uit als hij vroeg moet werken. Dan gaat zijn wekker meestal net 10minuten eerder en dan snoost hij tot hij de kinderen hoort.quote:Op woensdag 1 juni 2011 06:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gaat Tara er wel eens uit of ben je altijd de klos?
Gaat het al wat beter met paddestoel 2?
Oh dat is wel prettig verdeeld zo!quote:Op woensdag 1 juni 2011 06:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Tara gaat er sowieso uit als hij vroeg moet werken. Dan gaat zijn wekker meestal net 10minuten eerder en dan snoost hij tot hij de kinderen hoort.
Dat is zo'n 3x per week sowiesoEn dan sta ik een uur later op.
En verder ook regelmatig in het weekend
Alleen als het écht vroeg is (zoals vandaag) of ze midden in de nacht wakker worden ben ik wel altijd het bokje.Hij wordt écht niet wakker genoegom adequaat te handelen en als ik hethem laat doen is iedereen wakker
Gelukkig is dat niet iets wat vaak voorkomt. Meestal slapen ze gewoon de hele nacht en tot minstens 7:00
Dat lijkt me ook moeilijk met een jongetjes-vormig aanhangsel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 06:49 schreef freecell het volgende:
Hier ook fantastisch weer
Zometeen maar even een was erin gooien
Gisteren niks effectiefs gedaan in huis
Als je maar niet achter het huis aanloopt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 06:58 schreef freecell het volgende:
Nee, inderdaad.
En Tara was gisteren vrij en dus thuis en dan doe ik hier echt geen donder
Normaal ren ik rond,poets ik de keuken, doe ik een wasje en ben eigenlijk de hele dag een beetje bezig. Als Tara thuis is krijg ik het niet voor elkaar![]()
Dus ik loop achter
Hmmm.....het was enerverend en het wordt nog uitdagender dan ik verwacht hadquote:Op woensdag 1 juni 2011 07:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Hoe was het gisteren?
Als het maar leuk uitdagend is.quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm.....het was enerverend en het wordt nog uitdagender dan ik verwacht had![]()
![]()
Leuk uitdagend of tè?quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm.....het was enerverend en het wordt nog uitdagender dan ik verwacht had![]()
![]()
Zover ben ik nog niet gekomenquote:Op woensdag 1 juni 2011 07:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als het maar leuk uitdagend is.Al mede-culinairen ontdekt?
Hoor je over een maandjequote:
Vrijdag en zaterdag wel ja. Volgens mij was ik het vorig jaar vergeten....quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:18 schreef freecell het volgende:
Ow verdikke...
Maar vrijdag en zaterdag zijn de winkels toch gewoon open?
Eens even speuren of we dan ook iets van een dienst hebben donderdag
Wantquote:Op woensdag 1 juni 2011 07:17 schreef krakkemieke het volgende:
Denken jullie eraan dat het morgen Hemelvaartsdag is?
* krakkemieke boodschappenlijstje maakt
Fiets-zequote:Op woensdag 1 juni 2011 07:15 schreef kaasplankje het volgende:
Morning! Gefeliciteerd Bluezz![]()
[..]
ja lekker ik ga zo ook aan de bak.
Omdat er in sommige gemeenten niks open is. Of omdat mensen gewoon geen boodschappen willen doen.quote:
Hemelvaart schiet er in mijn hersenen altijd bij inquote:Op woensdag 1 juni 2011 07:22 schreef krakkemieke het volgende:
Hihihi Freecell, ik had niet verwacht dat juist jij het niet zou weten!
Ja, morgen zijn we dicht en vrijdag zal 't wel rustig zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:17 schreef krakkemieke het volgende:
Denken jullie eraan dat het morgen Hemelvaartsdag is?
* krakkemieke boodschappenlijstje maakt
Belangrijker zelfs, want de winkels zijn op Goede Vrijdag open.quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Hemelvaart schiet er in mijn hersenen altijd bij in
Ik snap ook nooit zo goed dat qua vieren in Nederland Hemelvaart ongeveer net zo belangrijk is als goede vrijdag
Volgens mij ongeveer net zoveel winkels als op Hemelvaartsdag.quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Belangrijker zelfs, want de winkels zijn op Goede Vrijdag open.
Met Goede Vrijdag is hier alles open, hooguit zijn ze 's avonds dicht. En morgen is alles dicht.quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij ongeveer net zoveel winkels als op Hemelvaartsdag.
Blijft raar.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:30 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen deze mooie morgen
Van harte gefeliciteerd nu voor het echie Bluezz![]()
Steer is een ziekenhuisbed ingekropen om te slapen?
Wacht op mij!quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga lekker even douchen en ik denk iets met een korte broek aandoen
Ik zat te twijfelen, maar het wordt een korte ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga lekker even douchen en ik denk iets met een korte broek aandoen
Je kan niet met mij samen douchen.quote:
Ik ga nu richting zuiden/westen, maar ik kom ook snel weer naar het noordenquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:51 schreef PdeHoog het volgende:
Eerste fietstocht naar kantoor achter de rug11km in 43 min. Gemiddeld 15,5km / uur
En nu werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:13 schreef TAV74 het volgende:
Oh lollig, nog even, uit de metro van vandaag. Hier zijn wij dus bij vrijdagLeuk! Weer eens wat anders dan een vrachtwagen. Zoals ik ooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:13 schreef TAV74 het volgende:
Oh lollig, nog even, uit de metro van vandaag. Hier zijn wij dus bij vrijdagromantischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Dan ga je lekker schilderen! radio aan en verven!quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:44 schreef FutureFairytale het volgende:
jemig ik ga me kapot vervelen vanaf morgen... Morgen is iedereen weg en niks open en mijn agenda is totaal leeg. Vrijdag kan ik maybe naar verfhal om behang en verf uit te zoeken, 's avonds niks... Zaterdag en zondag niks. Kan nog niet naar Ikea want eerst moeten de kamers af en wil samen met mam en zus gaan maar zus is druk met dingen regelen voor en begrafenis van haar vriend zn oma en ouders zijn hele weekend wegen vlg week vrijdag gaan ze op vakantie en zusje is ook op vakantie...gezelligheid
Je zal wel moeten, ik heb je springvormquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga nu richting zuiden/westen, maar ik kom ook snel weer naar het noorden
moet eerst nw behang en verf uitkiezen!quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dan ga je lekker schilderen! radio aan en verven!
Schaal warm water erin zetten en steeds vernieuwen. Desnoods de fohn op de laagste stand.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:04 schreef freecell het volgende:
Iemand nog een koelkast-ontdooi tip trouwens? Mijn vriesvak is één blok ijs en ik wil hem graag vandaag ergens weer inpakken
Vrijdag toch?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
moet eerst nw behang en verf uitkiezen!
vanavaond naar de gamma, alvast latex halen ofzo, kun je morgen gaan wittenquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vnv heb ik wel wat (verjaardag) en witten hoeft niet meerquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vanavaond naar de gamma, alvast latex halen ofzo, kun je morgen gaan witten
wat is dat precies?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:42 schreef Memento-Mori het volgende:
goed ik heb nu dus 2! purina pakketen
Lekker veel kattenvoer op voorraadquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:42 schreef Memento-Mori het volgende:
goed ik heb nu dus 2! purina pakketen
kattenvoer om te testen, G&B en borisz doen ook mee, mijn pakket kwam in eerste instantie niet aan, komen er net dus 2quote:
en beide katten een tentquote:
wat grappigquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en beide katten een tenthet zijn wel 2 verschillende pakketen, de ene was een adult, de ander sterilcat
[ afbeelding ]
de rechtertent wil niet goed openklappen
[ afbeelding ]
helemaal happyquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:09 schreef Bluezz het volgende:
Tentjes voor de MeMauwtjes![]()
Ik heb er nog aan gedacht om die van ons op te sturen naar je omdat Xena er niks mee doet
En tnxx voor alle lieve birthdaywishes.
Rond 12 uur ga ik de kinderen ophalen van station en gaan we er een allemachtige prachtige dag van maken vandaag![]()
Ik begin maar met de tuinstoelen/kussens klaar te zetten, zo te zien kunnen we de verjaardagskoffie/lunch/brunch/hightea met lekkers wel buiten doen!
Zó benieuwd hoe Babi J. op het hobbelpaard reageert
Enneh :
[ afbeelding ]
job.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
is de jarige jop flink aan t uitslapen? Of druk met cakejes trakteren op werk
Job zelfs.quote:
Daarom stond het ook tussen haakjes + dat ik zei dat mijn ouders niet helemaal normaal zijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:40 schreef freecell het volgende:
Dan ben je sowieso niet mager
Je hoeft ook niet dik tezijn met een BMI 25+, maar mager ben je zeker niet
vrijlatenquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm enorm dillema. Ik heb een flinke spin gevangen (onder een glaasje). Moet ik m vrijlaten buiten (zodat ie later weer binnen kan komen) of zal ik m maar uit zijn lijden verlossen zodat ie nooit meer binnen kan komen?
ze moeten niet in mijn buurt komen want dan verander ik in een hyperventilerende DEquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jij bent een spinnen hater toch?
Ik ga m uitzetten. In de tuin van de buren
bolslankquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:31 schreef freecell het volgende:
Tja, ik word ook regelmatig bol, dan wel slank genoemd.
Zolang mijn BMI tussen de 20 en 25 blijft is het echt geen van beide, dus ze moeten niet zeuren.
Compromis: twee poten uittrekken en dan vrijlatenquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm enorm dillema. Ik heb een flinke spin gevangen (onder een glaasje). Moet ik m vrijlaten buiten (zodat ie later weer binnen kan komen) of zal ik m maar uit zijn lijden verlossen zodat ie nooit meer binnen kan komen?
niet van die kleintje nee maar zodra het wat groter wordt krijg ik wel van die niet rationele hartkloppingen jaquote:
Niet in Bombayquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is weer eens iets anders dan volslank
Ik zei het net ook al tegen DE, gelukkig was het een ontzettend niet leuk oudje. Dat maakt het wel makkelijker.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:54 schreef Stereotomy het volgende:
Gaat het weer een beetje Lein? Oudjes komen en gaan helaas he...
weetje hoe snel dat kan...quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik hoorde trouwens gister dat een collega van mijn vorige afdeling op staande voet is ontslagen. Ze lag van het weekend stomdronken in bed te slapen bij een bewoner, en ze had alle pillen afgetekend maar niets uitgedeeld
omgquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik hoorde trouwens gister dat een collega van mijn vorige afdeling op staande voet is ontslagen. Ze lag van het weekend stomdronken in bed te slapen bij een bewoner, en ze had alle pillen afgetekend maar niets uitgedeeld
Sjezuss. Wat een leip verhaal.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Die verhalen ken ik ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:18 schreef AnneX het volgende:
Gut, ik ken wel verhalen van collega's die stomdronken bij de arts-ass. óf de professor in bed lagen ...
ik kende m alquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:21 schreef borisz het volgende:
Wat een verhaal Lein
===
Iemand nog opzoek naar een 'hippie bustent' http://www.firebox.com/product/3644/VW-Camper-Van-Tent ?
hij kan ook op mannen vallenquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:56 schreef Stereotomy het volgende:
Om 16:30 fitnesscursus. Zucht. Zo'n dwerg naast een chagarijnige spierbundelsportleraar omdat die natuurlijk zo'n leuk chickie als Dude verwacht ipv mij
Zag dat er 7 inschrijvingsplaatsen waren en ik de enige ben![]()
jammer dan, werken voor je geld
ik ben jaloers,zo makkelijk gaat dat bij mij tot nu toe nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
weetje hoe snel dat kan...!
Voorbeeldje:
"FFt loopt winkel in, kijkt rond.."
"ziet mooi behangetje, vraagt verkoper ff mee uit te rekenen voor de benodigdheden"
" `verkoper vraagt: verf ook nodig? FFT knikt"
" FFT heeft en verf en behang ingeslagen en gaat tevreden uurtje later met alle spullen de winkel uit"
Dus zaterdag en zondag lekker aan de verf en de behang
Succes en/of Sterktequote:Op woensdag 1 juni 2011 16:16 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben zojuist benoemd tot stagebegeleider..bedankt
Nu wel. Daarvoor lekker met ze aan het strand geweest.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Van harte B!![]()
![]()
![]()
Die zit nu natuurlijk heerlijk met de kiddo's in de tuin![]()
![]()
Oooh lekker!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Nu wel. Daarvoor lekker met ze aan het strand geweest.
Wat heerlijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:19 schreef golfer het volgende:
[..]
ik volg Slam Tracker op werk af en toequote:Op woensdag 1 juni 2011 16:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Succes en/of Sterkte
Soders - Nadal begonnen.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Stalkertquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:26 schreef Den_Haag het volgende:
Zit nu een wijntje te doen met uitzicht op Leins huisje
en niet langs durven gaan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:26 schreef Den_Haag het volgende:
Zit nu een wijntje te doen met uitzicht op Leins huisje
Jamaar het is zooooo niet des kraks.quote:
Een goede daad!quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:32 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga over een half uurtje maar eens kijken of ik disco's kan verzamelen voor Dude
quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:32 schreef borisz het volgende:
bezig met tafeldekken. Komen wat kennissen eten.
Dessert is Smeltende Chocolade cakejes
quote:
Ik ga morgen geen stap verzetten, ik heb 2 grote blaren.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]Gaat het weer een beetje!
Ik ga mijn voetjes denk ik een voetenbadje geven vanavondWe hebben héérlijk gewandeld en het was geweldig weer en zalig buiten gegeten
En natuurlijk superleuk gekletst. Voor herhaling vatbaar
Oh, de trein naar Groningen had ook vertraging, dus ik hoefde me op Amersfoort niet te haasten
Soders speelde slecht en ging er met 64 61 76 aan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:53 schreef FutureFairytale het volgende:
vanaf Is Morus, favo Italiaan in Alphen. Zit in mn eentje (in een hoekje) aan de thee. Net heerlijk verse pasta op; tortellini met ham in parmezaanse kaassaus, ravioli met gorgonzola in roomsaus en gnocchi met spinazie in tomatensaus
straks naar verjaardag in Wateringen. Hoe staat het met Soderling Borisz?
Shit, daar kwam ik ook voor aanwaaien, maar ze is al weg dus?quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Lie, te laat maar nog heel fijn weekend in Antwerpen gewenst!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:32 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga over een half uurtje maar eens kijken of ik disco's kan verzamelen voor Dude
best prettigquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:42 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Cake was nog zacht en vloeibaar van binnen.Daarbij koffieijs(hadden we nog in de vriezer)
en slagroom.
Wat een ongelofelijk slechte reclamequote:Op woensdag 1 juni 2011 19:57 schreef Stereotomy het volgende:
[ [url=http://i.fokzine.net/upload/11/05/110531_97351_crazy-people-volvo[1].jpg]afbeelding[/url] ]
SunTAV = boxy
Guybrushquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:05 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Isa kijk waarmee ik m'n kamer heb opgefleurd
quote:
Ik herkende eerst de passage en toen pas zag ik Guybrush staan en dacht ik: aaaaah!quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:16 schreef Anthraxx het volgende:
Ik herken de passage niet, maar heb de spellen wel grijs gespeeld.
Monkey Island?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:05 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Isa kijk waarmee ik m'n kamer heb opgefleurd
Ik heb het ooit in het Frans gespeeld om mijn Frans een beetje te oefenenquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Monkey Island?
Heb ik op de Ipad.![]()
Maar ik zit vast.![]()
Ik heb Carcassone en SimCity op de iPadquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Monkey Island?
Heb ik op de Ipad.![]()
Tof, Bloessiequote:Op woensdag 1 juni 2011 20:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb geen tijd/zin om terug te lezen of te posten, want ik heb zo'n heerlijke dag![]()
Babi J. houdt nu hele verhalen door de babyfoon (hij ligt al een uur op bed) is echt de dag aan het doornemen met zichzelf
hier even een picje van vandaag, ik ga weer lekker bankhangen met de kiddo's en g
![]()
[ afbeelding ]
Awwww, Bluezz wat een geweldig plaatje! Wat een mooi kind. En die blonde mag er ook wezenquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb geen tijd/zin om terug te lezen of te posten, want ik heb zo'n heerlijke dag![]()
Babi J. houdt nu hele verhalen door de babyfoon (hij ligt al een uur op bed) is echt de dag aan het doornemen met zichzelf
hier even een picje van vandaag, ik ga weer lekker bankhangen met de kiddo's en g
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:37 schreef Bluezz het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
JUF SON!!!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Mocht ik nog wat disco's confisqueren op school dan bewaar ik ze voor je Dudeik wordt GEK van die dingen namelijk
![]()
quote:
Have funquote:
wat een toffe fotoquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:37 schreef Bluezz het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Oh nee, wat een vreselijke versiequote:Op woensdag 1 juni 2011 21:43 schreef PdeHoog het volgende:
Briljante muziekThe Baseballs. Beetje rockabilly muziek incl cover van onze eigen Guus Meeuwis
Whaaaah, wat grappigquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:43 schreef PdeHoog het volgende:
Briljante muziekThe Baseballs. Beetje rockabilly muziek incl cover van onze eigen Guus Meeuwis
Ik geloof dat ik idd meer in de mood ben voor dit soort muziek dan die P posttequote:Op woensdag 1 juni 2011 21:58 schreef freecell het volgende:
Ik zit enorme pinkstermuziek te luisteren geloof ik
edit: jep, pinkster, als ik zo naar het refreintje luister
Jupquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik idd meer in de mood ben voor dit soort muziek dan die P postteFijne stem
Het zal je maar gebeuren en dan zijn er dus duizenden!quote:
Ja, knap lullig welquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zal je maar gebeuren en dan zijn er dus duizenden!
Hele fijne stem iddquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik idd meer in de mood ben voor dit soort muziek dan die P postteFijne stem
Ja! Dat hebben wij hier in de duinen ook al eens gezien, apart he?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Bomen in de provincie Sindh in Pakistan. Ingepakt door spinnetjes
Wat leuk samen gewandeltquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:38 schreef Isabeau het volgende:
Gaat het weer een beetje!
Ik ga mijn voetjes denk ik een voetenbadje geven vanavondWe hebben héérlijk gewandeld en het was geweldig weer en zalig buiten gegeten
En natuurlijk superleuk gekletst. Voor herhaling vatbaar
Oh, de trein naar Groningen had ook vertraging, dus ik hoefde me op Amersfoort niet te haasten
Heeft ze zich dan vol laten lopen op het werk of zoquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee neem dat zijn rupsjes en dat worden vlindertjes. Dit zijn spinnetjes!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:29 schreef Bluezz het volgende:
Ja! Dat hebben wij hier in de duinen ook al eens gezien, apart he?
het gebeurd ook in Europa. alleen gaat het terug keren naar de levende een stuk sneller.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zal je maar gebeuren en dan zijn er dus duizenden!
En bij 130k moet je het helemaal zelf betalenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:41 schreef DarkElf het volgende:
En? Hebben ben jullie t gelezen op nu ?
Hogere inkomens gaan meer betalen kinderopvang.
Aangezien er hier wel eens een geluid is dat het 'het kabinet van de rijken' is.
Ook zij leveren dus in
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
op dit moment zijn de beide tentjes bezet door een kat
Xena negeert het tentje ook.quote:
quote:Edgar Davids, Paul Romer, Steven ten Have, Marjan Olfers en Johan Cruijff worden de vijf mensen die zitting gaan nemen in de RvC bij Ajax.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:54 schreef golfer het volgende:
Beste golfer,
namens FOK! mag ik je van harte feliciteren, je behoort namelijk tot één van de winnaars van de Trivial Pursuit Grijp Ze! dagprijsvraag
Met jouw inzending ben jij de gelukkige winnaar van: het spel Trivial Pursuit Grijp Ze!.
De prijs wordt na de actieperiode zo spoedig mogelijk naar je toegezonden.
Nee, komt geen recensie van mij.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:56 schreef freecell het volgende:
Tof golferkomt er en recensie? Ben wel fan van het originele spel
Ohquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:38 schreef Isabeau het volgende:
Nee neem dat zijn rupsjes en dat worden vlindertjes. Dit zijn spinnetjes!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:27 schreef Bluezz het volgende:
En dit wilde ik nog even delen met jullie
golfer wipt met schdochter L.
wat jammer zeg... ik heb een beetje een zwak voor Soderling, jammer dat hij zo snel verloor maar tie break is altijd spannend.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Soders speelde slecht en ging er met 64 61 76 aan.
Eten was lekker.. Kip met sperziebonen en krieltjes en een lekkere salade. Moeders + gasten hadden asperges
.
dat je dat nog onthouden hebt! lief dat je het vraagtquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Shit, daar kwam ik ook voor aanwaaien, maar ze is al weg dus?
FF, was nog even benieuwd: hoe is het ooit afgelopen met je medische klachten en onderzoeken? Als je het niet wil vertellen is het ook goed natuurlijk.
Was benieuwd omdat je voor je Egypte-trip zo bezorgd was.
die chocoladecakequote:Op woensdag 1 juni 2011 19:42 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Cake was nog zacht en vloeibaar van binnen.Daarbij koffieijs(hadden we nog in de vriezer)
en slagroom.
hoe lief! is een heel leuke foto joppiequote:Op woensdag 1 juni 2011 20:37 schreef Bluezz het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Nou het was dus zondag ochtend, ze heeft zich dus waarschijnlijk de hele nacht vol laten lopen en is direct na het stappen naar werk gekomenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:31 schreef Bluezz het volgende:
Heeft ze zich dan vol laten lopen op het werk of zo![]()
![]()
kinderenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:27 schreef Bluezz het volgende:
Even teruglezen! En dit wilde ik nog even delen met jullie
golfer wipt met schdochter L.
is je 200e prijs hier? jemig, wat win jij veelquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:54 schreef golfer het volgende:
Beste golfer,
namens FOK! mag ik je van harte feliciteren, je behoort namelijk tot één van de winnaars van de Trivial Pursuit Grijp Ze! dagprijsvraag
Met jouw inzending ben jij de gelukkige winnaar van: het spel Trivial Pursuit Grijp Ze!.
De prijs wordt na de actieperiode zo spoedig mogelijk naar je toegezonden.
en je baan kwijt na 1 zo'n nachtje....quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou het was dus zondag ochtend, ze heeft zich dus waarschijnlijk de hele nacht vol laten lopen en is direct na het stappen naar werk gekomen
Partij is nooit spannend geweest, helaas. Ze hebben wel eens spannendere partijen tennis gespeeldquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat jammer zeg... ik heb een beetje een zwak voor Soderling, jammer dat hij zo snel verloor maar tie break is altijd spannend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |