Voor jouw tijdquote:
Oh heel graag!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:49 schreef Sarabi het volgende:
Dude als je wil kan ik nog wel mee helpen sparen
Want in de avond wil niemand die disco's hebben en dan heb ik ze wel al gescand
Ja, het is echt leuk om te zien hoe enthousiast kinderen er op reagerenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh heel graag!Dat vind ik hartstikke lief. De Franse meiden zullen er ongelooflijk blij mee zijn.
Hahaha kan er zo wel een zooi in mijn tas gooien, maar volgens mij krijgen ze geld terug als ze uiteindelijk de disco's overhoudenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
Niks tegen pa en ma zeggen en Dude álle disco's geven
Tegen de klanten net doen alsof je niet mee doet met de actie, omdat god geen fan is van K3.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
Niks tegen pa en ma zeggen en Dude álle disco's geven
Fijn! Zelf denk je: wat móet je ermee, maar vorig jaar merkte ik dat de meisjes het enig vinden om elke dag iets te krijgen van een verzameling.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, het is echt leuk om te zien hoe enthousiast kinderen er op reageren
Dus ik doe het graag
Ben nog in het ziekenhuis.quote:
toch al wel daar gegeten?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben nog in het ziekenhuis.
nog ff wat statistiekjes van m'n onderzoek afmaken
Nee, laatste operatie aanwezigheid is geweest. Ik zit hier nog de halve zomer wel en na mijn afstuderen ook nog voor een paar maanden als onderzoeker.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
toch al wel daar gegeten?
ik dacht dat je laatste dag ziekenhuis al geweest was..:?
oh lekker maar vast niet zo lekker als die van je mamaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, laatste operatie aanwezigheid is geweest. Ik zit hier nog de halve zomer wel en na mijn afstuderen ook nog voor een paar maanden als onderzoeker.
Heb hier gegeten, was rijst met babi pangang en wat sla.
Geen ideequote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:33 schreef borisz het volgende:
Ha die P
Tel je al af?.
Lekker cryptisch ook, lees maar terug en je weet genoeg
Heb je de slingers al op gehangen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen ideeIk zal zo even het vorige topic scannen
Hmmm...ik heb het vorige topic gelezen, maar ik snap serieus die aftelgrap nietquote:
Was het maar zo'n feestquote:
Oma B is bijna jarigquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...ik heb het vorige topic gelezen, maar ik snap serieus die aftelgrap niet
Ah. Dat wist ik al! Staat zelfs in mijn agendaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Oma B is bijna jarig. Nog zeven minuten
.
quote:
Falen bestaat niet, er zijn alleen leermomentenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestVandaag geprobeerd, maar wederom gefaald
Oooooooooooooooh...dus dat kreeg ze voor haar verjaardag van jouquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:05 schreef golfer het volgende:
De mooiste lingerie koop je op Pabo.nl![]()
Wat het dat nou weer van doen met B. haar verjaardag, die banner
ja, maar ben ff kansloos aan het fokken, wil om 1:00 terug in m'n nest liggenquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:30 schreef Bluezz het volgende:
Tnxx voor de slapers ipv taart alvast een lekker ontbijtje klaargezet :
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |