quote:begin maar, zou ik zeggen
Op 18 augustus 2000 13:47 schreef Joe Gain het volgende:
Graag wat ervaringen aub....
quote:LOL
Op 18 augustus 2000 16:15 schreef bixister het volgende:
er zit meestal zo'n maand of 9 tussen, vandaar misschien?
ik denk dat ze bedoelen het moment waarop die 9 maanden in gaan bixister.... maar dan zijn we ook nog wel benieuwd of je je nog steeds hetzelfde voelt na die 9 maanden....
quote:duh...
Op 18 augustus 2000 16:15 schreef bixister het volgende:
er zit meestal zo'n maand of 9 tussen, vandaar misschien?
quote:Wees gerust, die krijgen ze ook niet vol.
Op 18 augustus 2000 17:49 schreef teigetje het volgende:
Mnah, echt vies smaken vind ik het niet, maar nou ook weer niet zo lekker dat ik er glazen van achterover zou slaan..
quote:dan doe je toch iets fout.....
Op 18 augustus 2000 17:53 schreef Manono het volgende:
Wees gerust, die krijgen ze ook niet vol.
(en ik maar denken dat het topic ahv de topictitel gaat over zaaddonoren)
quote:Fabeltjes kindje, niets dan stoere mannen verhalen. Hooguit een eettlepel per losbeurt. Zelfs met een frequency van 5 tot 8 keer per dag krijg je geen glas vol. Ja of je moet een paar weken sparen en om de schimmeltjes heen willen drinken natuurlijk.
Op 18 augustus 2000 18:06 schreef Bijou het volgende:
dan doe je toch iets fout.....
quote:*zucht*
Op 18 augustus 2000 18:16 schreef Manono het volgende:
Fabeltjes kindje, niets dan stoere mannen verhalen. Hooguit een eettlepel per losbeurt. Zelfs met een frequency van 5 tot 8 keer per dag krijg je geen glas vol. Ja of je moet een paar weken sparen en om de schimmeltjes heen willen drinken natuurlijk.
Wat betreft sperma over me heen laten komen...ach daar ben ik ook niet vies van
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 18-08-2000 23:41]
quote:* Danny denkt dat 'ie knor maar 's mee naar bed gaat sleuren
Op 18 augustus 2000 23:40 schreef Knorretje het volgende:
Vindt het beslist niet vies smaken...er zijn altijd avonden dat het wat minder smaakt..bv als er veel alcohol is gedronken in de uren/dagen ervoor...maar slik het gerust door.Wat betreft sperma over me heen laten komen...ach daar ben ik ook niet vies van
quote:Euhmmm...
Op 18 augustus 2000 23:53 schreef Danny het volgende:
* Danny denkt dat 'ie knor maar 's mee naar bed gaat sleuren
Slaap lekker allen....
P.S. je had toch bier op ?? (om de JD maar even te verwaarlozen...)??
quote:Kom op meis... FF door de zure appel heenbijten so to speak
Op 18 augustus 2000 23:55 schreef Knorretje het volgende:
P.S. je had toch bier op ?? (om de JD maar even te verwaarlozen...)??
quote:Hmm gaan we zo beginnen..bij nader inzien ga ik nog ffies verder het forum doorspitten...
Op 18 augustus 2000 23:56 schreef Danny het volgende:
Kom op meis... FF door de zure appel heenbijten so to speak
ff ontopic (moet wel het goede voorbeeld geven) Het is best lekker om ffies te kliederen met sperma, het lekker over je heen laten komen, het uit smeren etc..etc..
En naderhand gewoon saampjes heerlijk onder de douche (biedt gelijk weer een aanzet tot...(vul zelf maar in )
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 19-08-2000 00:01]
En als de man het over je lichaam spuit....mn rug en billen...errug geil....maar mn borsten en buik is ook erg leuk...lekker smeren!!!
quote:Ik zou dat niet slikken hoor!
Op 18 augustus 2000 18:22 schreef sweetie het volgende:
dat ging dus altijd goed tot vorige week
Ik heb overigens eens een gangbangvideo gezien waar 350 mannen klaarkwamen in 1 vrouw, waarna de condoom werd geleegd in een beker (zo een die Ajax 10 jaar terug voor het laatst heeft gewonnen) en toen dronk mevrouw het alsof het Yakult was.
quote:Nou ik ook niet, maar ik heb wel eens ergens gelezen dat sommige bodybuilders regelmatig hun eigen kwakkie doorslikken omdat er zoveel proteine inzitten. Net zoveel als in een flinke biefstuk geloof ik. En het ligt natuurlijk niet zo zwaar op de maag als ze nog moeten trainen. Smakelijk!
Op 20 augustus 2000 15:00 schreef SunChaser het volgende:
Ik zou dat niet slikken hoor!
quote:nou Serum, je hoort het! pijpen kreng! en slikken!
Op 20 augustus 2000 15:46 schreef BooBooSan het volgende:
Nou ik ook niet, maar ik heb wel eens ergens gelezen dat sommige bodybuilders regelmatig hun eigen kwakkie doorslikken omdat er zoveel proteine inzitten. Net zoveel als in een flinke biefstuk geloof ik. En het ligt natuurlijk niet zo zwaar op de maag als ze nog moeten trainen. Smakelijk!
quote:Ik vroeg me al af waarom Bodybuilders graag samen douchen.
Ik heb wel eens ergens gelezen dat sommige bodybuilders regelmatig hun eigen kwakkie doorslikken
quote:*denkt* wordt dan soort van auto-kanibalisme...
Nou ik ook niet, maar ik heb wel eens ergens gelezen dat sommige bodybuilders regelmatig hun eigen kwakkie doorslikken omdat er zoveel proteine inzitten. Net zoveel als in een flinke biefstuk geloof ik. En het ligt natuurlijk niet zo zwaar op de maag als ze nog moeten trainen. Smakelijk!
onthouding lijkt me in DIT geval een betere optie
dan doen jullie het 1 dag in de maand en dan een aankondiging op je forum dat je het NU echt gaat doen hoor!!
misschien een topic openenen op dit JONGERENforum dat het slikken van sperma in een VASTE relatie (MONOGAAM) REDELIJK VEILIG IS, maar dat het voor de rest echt geen aanrader is?????
wat een voorbeeld
ENNUH, KNORRETJE...APPLAUS HOOR....WANNEER KOMT ER EEN KALENDER MET ">>>DE DATUM'S EN DE MINUTEN DAT JULLIE BEZIG ZIJN?????
o jah, een vunzig plaatje mag hier niet in het sexualiteits forum
En, waarschuwing 2???
waar staat waarschuwing 1?
Kan ik tegen waarschuwing 2, die dus eigenlijk waarschuwing 1 is, ook in verweer gaan?
Want dit was GEEN flame, maar een reactie op diverse postings van twee mensen die in waarschijnlijk dezelfde ruimte zitten met 2 pc's en dan de behoefte hebben om op een jongerenforum te gaan vertellen wat ze de komende 5 minuten gaan doen.
Dus waar flame ik DannyBoy?
quote:Haha Swets! Ja, je hebt gelijk natuurlijk. But picture this (als je durft
Op 20 augustus 2000 23:00 schreef Swetsenegger het volgende:
*denkt* wordt dan soort van auto-kanibalisme...
en heeft natuurlijk ook geen nut...je schiet die proteine eruit...om ze vervolgens weer tot je te nemen....en die worden dan vervolgens weer omgezet in zaad...onthouding lijkt me in DIT geval een betere optie
quote:Zo'n beetje overal
Op 20 augustus 2000 23:53 schreef KGB het volgende:
NOEM je DIT flamen??En, waarschuwing 2???
waar staat waarschuwing 1?
Kan ik tegen waarschuwing 2, die dus eigenlijk waarschuwing 1 is, ook in verweer gaan?
Want dit was GEEN flame, maar een reactie op diverse postings van twee mensen die in waarschijnlijk dezelfde ruimte zitten met 2 pc's en dan de behoefte hebben om op een jongerenforum te gaan vertellen wat ze de komende 5 minuten gaan doen.
Dus waar flame ik DannyBoy?
quote:En jij denkt dat vrouwen daar nog zin in hebben als je het zo noemt?
Op 21 augustus 2000 09:50 schreef Juup© het volgende:
een heerlijke orale genotsstaafmassage
quote:Ik eet altijd veel knoflook...
Op 21 augustus 2000 09:50 schreef Juup© het volgende:
Je moet als man zijnde eens lekker VEEELLL knoflook eten
quote:De vraag is alleen of vrouwen jouw zaad willen ontvangen!
Op 21 augustus 2000 18:13 schreef DIGGER het volgende:
Ik eet altijd veel knoflook...
quote:Neem een rauw ei en neuk een wijf 8)
Op 21 augustus 2000 00:04 schreef BooBooSan het volgende:
Haha Swets! Ja, je hebt gelijk natuurlijk. But picture this (als je durft) je doet aan bodybuilding, je wilt NIET aan sexuele onthouding doen EN je wilt blijven aankomen... Get the pic? Of moet ik doorgaan?
quote:Isabeau houd NIET van denigrerend taalgebruik Swetsenegger
Op 21 augustus 2000 21:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Neem een rauw ei en neuk een wijf 8)
Je ' ei" verhaal is een broodje aap verhaal.
EET VEEL FRUIT.
quote:Krijg deze link toegespeeld...en ik maar een reactie verwachten op het antwoord dat Digger gaf over die knoflook. Zoiets als: en hoe smaakt dat nou, Isa...
Op 21 augustus 2000 22:38 schreef KGB het volgende:
Isabeau houd NIET van denigrerend taalgebruik SwetseneggerJe ' ei" verhaal is een broodje aap verhaal.
EET VEEL FRUIT.
quote:wtf is KGB?
Op 21 augustus 2000 22:38 schreef KGB het volgende:
Isabeau houd NIET van denigrerend taalgebruik SwetseneggerJe ' ei" verhaal is een broodje aap verhaal.
EET VEEL FRUIT.
quote:Hmmm, zaad in flesjes... Ik zal eens met Freddy overleggen...
volgens mij drinkt het eerder weg als Heineken...
Bedankt voor de tip DIGGER!
quote:Stoer hoor.....
Op 02 september 2000 15:26 schreef Beotier het volgende:
SLIKKEN KRENG, als je van me houdt!
Zaad ontvangen kan op zoveel manieren. Als je de een niet leuk/lekker vind (slikken bijv) wat is er dan mis mee om het op een andere manier te proberen??
quote:Ik snap ineens waarom het vriendje zo'n 'fruittiepje' is geworden. ..Slik..
Op 20 augustus 2000 14:39 schreef equilan het volgende:
Sperma is niet vies....als de man maar genoeg fruit eet kan het zelfs ronduit lekker smaken!!! Geiler iets dan slikken bestaat toch bijna niet???
[Dit bericht is gewijzigd door dutchie op 04-09-2000 15:21]
quote:lekker
Op 04 september 2000 15:18 schreef dutchie het volgende:
..Slik..
quote:Neeeeeeeee...
Op 02 september 2000 15:26 schreef Beotier het volgende:
SLIKKEN KRENG, als je van me houdt!
Het is:
Slikken, anders hou je niet van me
Zijn zaad zou ik graag eens ontvangen!! Dat zal me vast bevallen.
Kasta "still playing them" Nova
quote:Fantasy "fucking" Island.
Op 12 september 2000 12:23 schreef kastanova het volgende:
De meid die die avond de gelukkige is die m'n zaad mag ontvangen ;-)
Kan er verder geen details over geven i.v.m. regelmatig wisselende contacten...Kasta "still playing them" Nova
quote:Goh, Jij bent vast nieuw hier én je komt vast niet uit Overijssel..
Op 12 september 2000 20:35 schreef Birdy het volgende:
Fantasy "fucking" Island.
Kasta "Heb ze nog steeds voor het uitkiezen" Nova
quote:onverstandig, omdat er in dat geval geen condoom is gebruikt?
Op 17 september 2000 12:59 schreef mer het volgende:
hoe vinden vrouwen het dat er zaad in hun kutje wordt gespoten.
quote:Laat die 'dames' eens een blik werpen op dit forum, dan ben ook jij uit die droom geholpen.
Op 15 september 2000 19:17 schreef kastanova het volgende:
Goh, Jij bent vast nieuw hier én je komt vast niet uit Overijssel..Kasta "Heb ze nog steeds voor het uitkiezen" Nova
quote:Mischien is dat wel een goed idee..
Op 19 september 2000 13:40 schreef §erum het volgende:
Laat die 'dames' eens een blik werpen op dit forum, dan ben ook jij uit die droom geholpen.
Ik kan me inmiddels al een voorstelling van je maken kasta, ga zo door.
Kasta "Haalt het beste boven in de mens" Nova
Zijn de fokkers dan wat ruimdenkender? Miss Tazzie wil het beide niet, en hoewel het geen breekpunt is, is het wel jammer...
Maar goed, de rest is wel SUPER!
Taz
Absence of evidence isn't evidence of absence...
Taz4fun © 2000! f.k.a. Dragon30...
Ja...ik weet niet hoe met de rest zit, en ik had het ook niet met eerdere vriendjes geloof ik...maar als we neuken en mn vriend komt klaar....ik voel dat ie gaat klaarkomen en ik voel DAT ie klaarkomt...dat is voor mij voldoende...als we lekker aan het neuken zijn heb ik niet veel meer nodig om klaar te komen!!
En ik vind het supergeil als ik de dag erna nog denk van 'oops even naar het toilet...er loopt iets uit!!'
Ik vind het gewoon enorm opwindend als mn vriend klaarkomt...en waar ie zn sperma ook stort....lekker geil!!
quote:Zeg nooit nooit
Op 18 augustus 2000 18:22 schreef sweetie het volgende:
eerst dacht ik altijd dat ik er echt van over mijn nek zou gaan. dus ik vraag altijd of hij ff wil waarschuwen
dat ging dus altijd goed tot vorige week
echt vies is het niet en als het nog een keer gebeurd vind ik het ook niet erg maar ik ga echt niet slikken
quote:Tuurlijk ik EET veel FRUIT!!!
Op 05 oktober 2000 17:20 schreef equilan het volgende:
Verdrietig mannetje moet beter lezen.....en heel veel meer fruit eten!!
quote:* sweetie is van gedachten veranderd
Op 18 oktober 2000 10:02 schreef micha het volgende:
Zeg nooit nooit![]()
[Dit bericht is gewijzigd door sweetie op 27-10-2000 01:55]
quote:
Op 18 oktober 2000 15:43 schreef sweetie het volgende:
* / me is van gedachten veranderd
[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 18-10-2000 16:39]
quote:Das mooi
Op 18 oktober 2000 15:43 schreef sweetie het volgende:
* sweetie is van gedachten veranderd
[Dit bericht is gewijzigd door micha op 26-10-2000 21:04]
quote:gaat vinden?
Op 18 oktober 2000 16:37 schreef equilan het volgende:
...dat je het net zo lekker en leuk gaat vinden als ik...beleef je zoveel lol aan!!
Niet écht aan te raden...
quote:Dat geldt voor mannen én vrouwen..
Op 24 oktober 2000 01:06 schreef VictorVictor het volgende:
Wel eens asperges gegeten als voorafje?
Niet écht aan te raden...
quote:[nog meer off-topic]
Op 26 oktober 2000 16:53 schreef benchMarc het volgende:
[off-topic]
Nou ik kan dus helemaal niet door mijn neus ademen... zit altijd dicht. ik weet ook niet hoe het komt. maar het is wel heel lastig.
[/off-topic]
I guess I am a nice girl then
quote:Nou inderdaad!! Om te zien hoe geil de ander daarvan wordt...heerlijk!! Ik krijg zelf weleens een orgasme als hij klaarkomt tijdens het pijpen!!
Op 26 oktober 2000 21:40 schreef kijknooit het volgende:
Vind ik het lekker...mmm...ff denken, ik vind het vooral lekker als de man waarmee ik het doe er geil van wordt, hoe geiler hij het vindt (spuiten, slikken enzo), des te geiler ik er weer van wordt en des te meer zin ik erin krijg. Als een man niet koud of warm wordt van het feit dat ik zijn zaad zou kunnen inslikken, heb ik er ook geen zin meer in.
Het is dus vooral een wisselwerking in elkaars fantasieen (bij mij en mijn lover athans)
quote:Sja het is erg gezond.. als julie nog wat nodig hebben dan hoor ik het wel dames
Op zondag 20 augustus 2000 15:00 schreef SunChaser het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 18 augustus 2000 18:22 schreef sweetie het volgende:
dat ging dus altijd goed tot vorige week <HR></BLOCKQUOTE>Ik zou dat niet slikken hoor!Ik heb overigens eens een gangbangvideo gezien waar 350 mannen klaarkwamen in 1 vrouw, waarna de condoom werd geleegd in een beker (zo een die Ajax 10 jaar terug voor het laatst heeft gewonnen) en toen dronk mevrouw het alsof het Yakult was.
quote:Wie IS Dit?????
Op vrijdag 18 augustus 2000 18:08 schreef Isabeau het volgende:
Nog lichaamsdelen in gedachten?
(en ik maar denken dat het topic ahv de topictitel gaat over zaaddonoren)
En Waarom Is Zij Blauw????????
quote:Blijf jij eens een beetje -on topic- of ga terug naar onzin !
Op vrijdag 17 augustus 2001 14:21 schreef ZineGeneZidane het volgende:[..]
Wie IS Dit?????
En Waarom Is Zij Blauw????????
quote:Ik Vraag Alleen Wie Zij Is En Of Ze Weleens Zaad Heeft Ontvangen!!!
Op vrijdag 17 augustus 2001 14:24 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Blijf jij eens een beetje -on topic- of ga terug naar onzin !
quote:En bedankt
Op woensdag 22 augustus 2001 16:22 schreef GHaven het volgende:
[afbeelding].
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |