Er gaat niks boven een halve dag in een badjas rondstruinen. Maar dan wel bij voorkeur thuis als je er niet uit hoeftquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:11 schreef Kally het volgende:
Ja maar dan kleed ik me gewoon aan, dan heb ik het ook niet koud
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Er gaat niks boven een halve dag in een badjas rondstruinen. Maar dan wel bij voorkeur thuis als je er niet uit hoeft
Dat gaat wel een foto worden he? AL die geruiten benen. Plus ga ik met Kally mee gewoon een t shirt erop is beter.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:12 schreef Toverheks het volgende:
ik pas me aan zal ook een geruite broek kopen
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gaat wel een foto worden he? AL die geruiten benen. Plus ga ik met Kally mee gewoon een t shirt erop is beter.
oke doe ik er ook een T shirt bij hoop dat moot niet in haar kikkerpakje gaat slapen maar ook een gezellige geruite broek heeftquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gaat wel een foto worden he? AL die geruiten benen. Plus ga ik met Kally mee gewoon een t shirt erop is beter.
quote:
Gek dan branden we weg.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zet een olieradiator in die tent, dat houdt de kou wel wat weg en 's morgens kan gewoon de buitenkachel weer aan.
Lijkt me iid overbodig.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zet een olieradiator in die tent, dat houdt de kou wel wat weg en 's morgens kan gewoon de buitenkachel weer aan.
Idem, mijn raam staat altijd open en 1 persoon naast me gaat netquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:30 schreef Soury het volgende:
Maar ik slaap niet graag in warme ruimtes, en ook niet met 9 man om me heen btw
Ik heb stippelsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke doe ik er ook een T shirt bij hoop dat moot niet in haar kikkerpakje gaat slapen maar ook een gezellige geruite broek heeft
quote:
Dat is prima. Op de foto gaat dan alles draaien enzo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Idem, mijn raam staat altijd open en 1 persoon naast me gaat net
Foto's?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is prima. Op de foto gaat dan alles draaien enzo.
Al die pyjama broeken word toch wel een soort van trippen volgens mij met de stippen van Moots erbijquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Foto's?
O wacht..ik ben toch een witte vage vlek
Whehehehehequote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Al die pyjama broeken word toch wel een soort van trippen volgens mij met de stippen van Moots erbij [ afbeelding ]
hahahahhaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Al die pyjama broeken word toch wel een soort van trippen volgens mij met de stippen van Moots erbij [ afbeelding ]
Ik ben geen stippenfuckertquote:
Oi ik ging je hosselen, ik mag heul je bolletjes wel toch?quote:
Een beetjequote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Oi ik ging je hosselen, ik mag heul je bolletjes wel toch?
quote:
Truste lieverdquote:
Jeejquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goed zo! Ik heb vandaag net mijn oude telefoonnummer weer terug en dat zal ik weten ook
En nu ga ik even spelen, mijn stad laten groeien en ik zou het erg fijn vinden als jij mij regelmatig cadootjes zou gevenquote:
Ik geef genoegquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En nu ga ik even spelen, mijn stad laten groeien en ik zou het erg fijn vinden als jij mij regelmatig cadootjes zou geven
Ok, maar ik heb niet genoeg. Heb al één keer met de credit card klaar gestaan maar op het juiste moment dacht ik "Fuck you!!"quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, maar ik heb niet genoeg. Heb al één keer met de credit card klaar gestaan maar op het juiste moment dacht ik "Fuck you!!"
Ben je gekquote:
Cool, ik heb er 15.680quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb vanavond mijn inwoneraantal weten te verdubbelen van 220 naar 550
Gaat dit over platjes?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb vanavond mijn inwoneraantal weten te verdubbelen van 220 naar 550
Nee over mijn investeringen in een paar woningenquote:
De hitsige krengenquote:
Op wat ik wilquote:
Nou ja zeg, het was een teasing opmerking van je, je nodigde uit tot vragen, geef het maar toequote:
Uhuh, maar niet altijd van jouquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja zeg, het was een teasing opmerking van je, je nodigde uit tot vragen, geef het maar toe
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, vanaf nu reageer ik nergens meer op, ik zweer het je
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, ik ga spelletje spelen, lurken en zo slapen
Toedeltjes
Handjes boven de dekens hè?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, ik ga spelletje spelen, lurken en zo slapen
Toedeltjes
Feestboekquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Remlof, kom je ook op Facebook, mag je ook daar FA worden![]()
Ik weet alleen je voornaam, toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Feestboek
Ik zit er wel op zoek me maar
Okequote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en m'n achternaam is m'n nick omgedraaid, succes
Ik lach me rotquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe heel weinig met feestboek, ik vind het maar een kermis
En ik word geschift van al die pokeruitnodigingen en meuk...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lach me rot
Er zit iemand tegen me aan te chatten en daar heb ik weinig zin in
Hahaha, die gooi ik meteen wegquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik word geschift van al die pokeruitnodigingen en meuk...
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:51 schreef Kally het volgende:
Er zit iemand tegen me aan te chatten en daar heb ik weinig zin in
Jij nietquote:
Heb nog geen datum, alleen datum voor babbel met anesthesist. En nog steeds hetzelfde, maar blijkbaar iets heftiger.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:54 schreef Kally het volgende:
Maar Moots, weet je nu al wanneer je dan wel moet en wat ze dan gaan doen?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb nog geen datum, alleen datum voor babbel met anesthesist. En nog steeds hetzelfde, maar blijkbaar iets heftiger.![]()
Je had erbij moeten zijnquote:
Ja dat gaat nietquote:
Dan moet kally wel heel hard voorlezen wil ik het kunnen horen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, vrij veel moeite... Maar het kán wel.
Welnee, je woont maar 20 minuten verderquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet kally wel heel hard voorlezen wil ik het kunnen horen.
Ik moet iedere keer aan jou denken als ik die Snickers reclame met Betty White ziequote:Op woensdag 1 juni 2011 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, vrij veel moeite... Maar het kán wel.
Of... het schijnt hè, maar ik heb het ook maar van horen zeggen...quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet kally wel heel hard voorlezen wil ik het kunnen horen.
En Betty White is de fucking Koningin van de wereld.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moet iedere keer aan jou denken als ik die Snickers reclame met Betty White zie
Voor mijn gevoel lijkt die knul die ze na een hapje Snickers wordt op jou.
En na een hap Snickers wordt ze jou... wat maakt jou dat?!quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En Betty White is de fucking Koningin van de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |