Laat de Paus het niet horen!quote:
Trapte ik daar toch bijnaaaa inquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Grapje Ing, je kan hem nog tot 19 juni gebruiken!
Hatseequote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:57 schreef tombolafan het volgende:
Zo, mn neefje is weg, daar ga ik een beetje voor werken, en lekker salaris!![]()
Watte danquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:57 schreef tombolafan het volgende:
Zo, mn neefje is weg, daar ga ik een beetje voor werken, en lekker salaris!![]()
Ik gok oppassen!quote:
Nee niet eensquote:
Queeeee?quote:
Is het iets dat de Paus niet zou mogen weten?quote:
quote:
Niet voor mensen met een lillik gezicht! Ik heb heel veel dingen, maar geen lillik gezicht!quote:
Nou ja, ik mag mijn gezicht ook alleen vanuit bepaalde hoeken en vanaf mijn eigen foto'squote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:20 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben vrouw, ik vind alles lillik aan mezelf
Die had je hier geplaatst toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb laatst een kaiskone foto van mezelf gemaakt toen ik net wakker werd.
Oh weet ik niet meerquote:
Jaaaaaaaaaa die ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh weet ik niet meer.
-edit- Staat in mijn fobo dus ik zal 'm hier vast wel hebben laten zien, because I'm an attentionwhore like that.
*boks met Erik*quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa die ja.
Met je haar, je preccccccccioussssssssssssss haar![]()
Is die film bezig?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:29 schreef Goodbye het volgende:
Heath Ledger in 10 things I hate about you![]()
![]()
Ik bedacht net dat in mijn fotoboek je mijn haar echt langer ziet worden adhv de foto'squote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa die ja.
Met je haar, je preccccccccioussssssssssssss haar![]()
Dat gedicht komt nog, volgens mij. Film is nu bezig op net5.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Is die film bezig?
Ik vind die hele film niks, behalve dat gedicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |