abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juni 2011 @ 00:28:59 #126
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97567958
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
ohja dat ja.

dat lijkt me voor minnemin wel een goede taktiek. goh, als ik me zo voorstel dat zij dan een man aanklampt, en dan zo (wat godshand noemt )"ogen krijgt alsof ze de bruiloft aan het plannen is."
en dan zegt ze zo tegen hem van: " ik ben zwanger". terwijl de hele boodschap overduidelijk is en in de lucht zweeft dat er getrouwd gaat worden, en huisje boompje beestje.
ooowwwwhhh jee dat gaat helemaal goedkomen dan
vooral omdat er al geestelijke connectie is omdat de man al seks met haar heeft gehad dan enzo, en als ze hem dan al vaker lief heeft aangekeken dan heeft ze hem gewoon verliefd gemaakt volgensmij. dat lief aankijken, ohjee, dat is echt een truuk die vrouwen kunnen doen.
Tja, jammer dat dat alleen bij wanhopige types als jou werkt. Normale kerels blijven niet na een ONS dan maar gewoon bij zo'n vrouw.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:23 schreef minnemin het volgende:
Tja.... mijn standaard weg van de minste weerstand is idd een man zoeken, om maar niet aan mijn eigen leven te hoeven werken omdat ik denk dat ik dat toch niet kan.
Je begrijpt hopelijk ook dat je met zo'n instelling geen relatiemateriaal bent en kerels na een paar keer seks wel genoeg van je hebben?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_97567984
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:23 schreef minnemin het volgende:

[..]

Tja.... mijn standaard weg van de minste weerstand is idd een man zoeken, om maar niet aan mijn eigen leven te hoeven werken omdat ik denk dat ik dat toch niet kan. Maar los daarvan, ook een mens in opbouw heeft behoeftes! Ik wil van mijn niet-open opstelling af.

MLiG, ik snap weinig van je laatste post.
Jawel dat snap ik , wel maar je zit ook niet voor niets in therapie en dan komt al veel op je af om juist je leven weer beter te maken, en misschien maakt het daten het juist ingewikkelder en dat zou zonde zijn. Ik denk dat je beter kan richten op leven opbouwen en leren contacten aangaan en daardoor dus opener te worden en dan pas over te gaan op daten.
Als je sowieso makkelijker word in benaderen en opener worden tegen mensen dan komt later alleen maar het daten ten goede.
Wat ik wel kan voorstellen is dat je met begeleider wel bespreekt dat je moeite hebt met contacten en juist wil leren nieuwe contacten aan te gaan.
pi_97568044
Ik wil te veel. Check. Oude vriend. Oké slapen. Zo wordt het er ook niet beter op.
  woensdag 1 juni 2011 @ 00:34:39 #129
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97568152
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:20 schreef Catbert het volgende:

[..]

:')

Nee jij dan, die een meid zwanger wil maken zodat ze bij je blijft...
dat is gewoon een wilde gedachte waar ik zelf weleens over nadenk. en eens een keer postte

voor minnemin is het al sneller, makkelijker en beter uitvoerbaar
  woensdag 1 juni 2011 @ 00:35:59 #130
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97568202
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
dat is gewoon een wilde gedachte waar ik zelf weleens over nadenk. en eens een keer postte

voor minnemin is het al sneller en beter uitvoerbaar
Minnemin wil geen wanhopige gozer maar een normale gozer. En een normale kerel die erachter komt dat z'n scharrel opzettelijk zwanger is geraakt is sowieso meteen weg. En een kind vergroot je kansen op de date-markt ook niet bepaald.

Maargoed, alleen jij met je rare kronkels kunt dit soort dingen bedenken.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 1 juni 2011 @ 00:43:12 #131
108913 Godshand
guide4you
pi_97568430
Dit topic is wel een mooi stel gekken bij mekaar :')

Jammer dat de sterspelers MLiG, Richard en Lanterfanter aan de meet ontbreken :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_97568431
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:35 schreef Catbert het volgende:

[..]

En een kind vergroot je kansen op de date-markt ook niet bepaald.
Inderdaad, voor je het weet is de kerel die zich wel aan je bindt een viezerik die meer geilt op je kind dan op jou.
pi_97568443
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:43 schreef Godshand het volgende:
Dit topic is wel een mooi stel gekken bij mekaar :')

Jammer dat de sterspelers MLiG, Richard en Lanterfanter aan de meet ontbreken :{
Wutwut, MLiG, JIJ OOK NIET?! :o
  woensdag 1 juni 2011 @ 00:44:46 #134
108913 Godshand
guide4you
pi_97568472
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:43 schreef minnemin het volgende:

[..]

Ach, ik ben gek genoeg om er wel te zijn :')

Maar nu ga ik op 1 oor

Laterzzz
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_97568484
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ach, ik ben gek genoeg om er wel te zijn :')

Maar nu ga ik op 1 oor

Laterzzz
O ja laterzzz2
  woensdag 1 juni 2011 @ 00:45:52 #136
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97568497
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:43 schreef minnemin het volgende:

[..]

weet niet. er is onterecht "misschien" weggehaald.

ik denk niet dat ik ga komen he :') ik weet niet misschien als ik de aanwezigen lijst nogeens check. en dan dingen meezitten. en ik me goed genoeg voel. en dan me goed genoeg voel om een personage te imiteren wat me lukt, waar niets mis mee lijkt tijdens de meet. zodat jullie allemaal zo zijn van dat julie het verkeerde beeld van me hadden.

maar het klinkt allemaal beetje te moeilijk om dat voor elkaar te krijgen
pi_97568524
Zo een meet kan best wel leuk zijn eigenlijk, ik denk dat het type personen die er komt nog erg uiteen kan lopen :)
MLiG, je kan dan toch ook gewoon jezelf (proberen te) zijn?

[ Bericht 34% gewijzigd door greatjob op 01-06-2011 00:56:42 ]
pi_97568889
en truste iedereen. ik ga ook zo maar pitten.
pi_97569293
truste. ik verveel me kapot (ben ook niet echt moe)
Finally, someone let me out of my cage
pi_97569749
ik word helemaal gek. mn computer is kapot, ik kan bijna niks doen, mn internet valt om de minuut uit, ik heb geen oortjes dus ik kan geen muziek luisteren, mn ouders liggen te pitten en worden van alles wakker, en ik heb geen boeken of ander leesvoer...
Finally, someone let me out of my cage
  woensdag 1 juni 2011 @ 02:38:41 #141
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97570540
@catbert

ik volg niet meer. voorvocht blijft gewoon nog uit die klier komen.
en zaadcellen uit de teelballen.
dat staat toch op wiki?

lijkt mij dat als je voorvocht lekt, de BEDOELING is van het lichaam dat er 0 zaadcellen bijkomen.
netals dat het de bedoeling is dat als je plast, dat er 0 zaadcellen bijkomen.
als je niet klaar aan het komen bent(voorvocht lekken, plassen, stil zitten, sporten, poepen, neuken, (allemaal zonder klaarkomen)), komen er ook geen zaadcellen helemaal omhoog uit de balzak lijkt mij.

jij zegt dat er altijd verhoudingen van zaadcellen zijn, en er ook altijd zaadcellen inzitten of er nou voorvocht uitkomt, of sperma
waarom zijn dan niet alle verhoudingen mogelijk tussen de 2 uitersten? dat je zeg maar
-een beetje kan klaarkomen, met bijna alleen voorvocht.
-en middelmatig kan klaarkomen, met sperma met lage zaadcelcount.
-en kijhard met sperma met veel zaadcellen(de droom van impotent wordende mannen)

lijkt me wel mooi advies voor impotente mannen. je moet gewoon harder klaarkomen _O-

volgensmij is nou juist dat je alleen maar
-of wel kan klaarkomen. (met zaadcellen)
-of niet kan klaarkomen( dus met zo min mogelijk zaadcellen).
volgensmij is dat de bedoeling van het lichaam

en die zo min mogelijk zaadcellen, dat lijkt mij net zo hard er uit te lekken tijdens plassen, poepen, niets doen, etcetc. als tijdens het voorvocht lekken.

waarom voelt het zo anders aan dan(voor de man)

quote:
Voorvocht is vrijwel alleen maar vocht uit de prostaatklier, maar er kunnen al wat spermacellen losgelaten zijn uit de teelballen.
spermacellen die loslaten bij de teelballen, en dan dat hele stuk de balzak uit. ik geloof er niets van.
volgensmij is de bedoeling van het lichaam dat dat juist 0 is. netzoals bij pissen en andere dingen die toevoer van zaadcellen 0 is.

het teveel aan zaadcellen wordt trouwens gewoon opgenomen in de bloedbaan(dacht ik). en is niet zo dat dat er alleen maar kan uitkomen op andere manieren of dat je balzak ontploft.

maargoed jij zegt dus dat er wel wat loopt(altijd ofzo? of nooit behalve bij klaarkomen en bij voorvocht lekken?).

volgensmij gaat voorvocht lekken gewoon perongeluk, en doet het lichaam er niet express zaadcellen bij dat is nergens voor nodig.
aardbei had weer iets gevonden over "hermetisch afgesloten"wat dat ook moge betekenen. dus echt compleet 0 en dat beweerden 2 profesoren van de vu en nog iets. ik weet niet

ik denk dat ik het zelf gewoon goed heb, en ik geef daar al jaren lang geen millimeter aan toe. ik negeer al het andere wat ik hoor als mythes , en ik interesseer me er helemaal niets in want het boeit me niet. Ik heb alleen een stom karakter dat ik jou gewoon niet kan uitstaan, met je 400 hockeymeisjes en je vriendin(wat ze in jou ziet snap ik echt niet).

quote:
18s.gif Op woensdag 1 juni 2011 01:38 schreef minibeer het volgende:
ik word helemaal gek. mn computer is kapot, ik kan bijna niks doen, mn internet valt om de minuut uit, ik heb geen oortjes dus ik kan geen muziek luisteren, mn ouders liggen te pitten en worden van alles wakker, en ik heb geen boeken of ander leesvoer...
je hebt een vriendin nodig die jou op dit soort momenten een leuk verhaaltje vertelt

[ Bericht 14% gewijzigd door mylifeisgrey op 01-06-2011 04:08:07 ]
  woensdag 1 juni 2011 @ 07:45:08 #142
52513 whosvegas
The Trickster
pi_97571427
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:50 schreef minnemin het volgende:
Update:
- Een niet onaardig uitziende man had geen bonuskaart, ik heb hem geleend met een leuke opmerking erbij. Niet echt reactie op gekregen. Mijn haar zat best leuk. Hm. -O-
- Koffieman op het werk heeft een vriendin, idd het blonde meisje van eerder. Ze keek me heel vuil aan toen wij elkaar groetten 'tot morgen' ~O>
- Tatoeageman op het werk geef niet echt sjoege. Gister weer oogcontact gehad. Vandaag wenste ik hem gedag en hij zei ook wat, al starend naar zijn beeldscherm. -O-

Stemming vandaag op versiergebied: }:|
Van alles in het verschiet, dat dan wel weer. Morgen uit in de stad, maaaaaaanden geleden, zaterdag dus dat feestje, zondag treinen. Genoeg kansen om deze week volop te versieren. Enggggg.... maar slagen zal ik!

Wanneer komt die lieve leuke toffe sexy vent nou? Liefst met lang haar. En wat te vertellen. En een goddelijk lijf. Bah. Droogstaan zuigt (niet).
Date met een Fokker?
Are you nuts??
pi_97571485
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:50 schreef minnemin het volgende:

Wanneer komt die lieve leuke toffe sexy vent nou? Liefst met lang haar. En wat te vertellen. En een goddelijk lijf. Bah. Droogstaan zuigt (niet).
Ik voldoe aan al jouw criteria :* Goddelijk lijf is in the eye of the beholder, dat dan weer wel ;)

Even los van mijn eigen geschiktheid ;), goed om te zien dat je met therapie en wilskracht er echt wat van maakt. Het lijkt er ook op dat je snapt dat een leuke vent niet zomaar aan de haak geslagen is. Je komt in elk geval niet uit het veld geslagen over.

Je aanpak vind ik ook goed, je spreekt mensen aan en probeert gesprekken gaande te houden en contacten aan te houden. Dat er nog geen interesse door je opgemerkt wordt ligt misschien aan de rest van je houding. Zoals je zelf zegt kom je heel gesloten over en dat maakt het voor een man niet makkelijk om interesse te herkennen. Je zal dus aan je openheid moeten werken (daar is je therapie voor) of zelf botweg initiatief nemen. Als tatoeageman niet naar jou komt, dan moet jij maar naar tatoeageman, nietwaar? :)
  woensdag 1 juni 2011 @ 09:54:40 #144
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97573300
Ik vind het zowieso lastig om in de vroege ochtend oogcontact te maken naar mooie vrouwen in de trein of in de metro.

Ik snap zoiets ook niet... het is stralend mooi weer, die chicks hebben kei-hard hun best gedaan om er goed uit te zien.. (strak rokje of broekje aan, makeup op, haar mooi glanzend... en dan trekken ze zo'n chagerijnige smoel die nog meer naar beneden gaat als ik uberhaupt oog contact met hun probeer te maken...

Wat gaat er hier mis?!?! :( :')
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_97573450
het is gewoon te vroeg
bedenk wel dat die look hun uren gekost heeft he :P
die dames zijn dus al vanaf 5 uur op ;) daar word elk mens chagrijnig van :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:00:37 #146
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97573451
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 09:54 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik vind het zowieso lastig om in de vroege ochtend oogcontact te maken naar mooie vrouwen in de trein of in de metro.

Ik snap zoiets ook niet... het is stralend mooi weer, die chicks hebben kei-hard hun best gedaan om er goed uit te zien.. (strak rokje of broekje aan, makeup op, haar mooi glanzend... en dan trekken ze zo'n chagerijnige smoel die nog meer naar beneden gaat als ik uberhaupt oog contact met hun probeer te maken...

Wat gaat er hier mis?!?! :( :')
Ja die types heb je, van die chronisch ontevreden vrouwen die zich overal te goed voor vinden.
Die krijgen al hun hele leven van kerels te horen hoe mooi ze wel niet zijn en zijn er zelf in gaan geloven.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:06:50 #147
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97573623
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:00 schreef rhubarbje het volgende:
het is gewoon te vroeg
bedenk wel dat die look hun uren gekost heeft he :P
die dames zijn dus al vanaf 5 uur op ;) daar word elk mens chagrijnig van :P
En hoe verklaar jij dat met uitgaan? Hetzelfde verhaal.. :)
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_97573624
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:00 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Ja die types heb je, van die chronisch ontevreden vrouwen die zich overal te goed voor vinden.
Die krijgen al hun hele leven van kerels te horen hoe mooi ze wel niet zijn en zijn er zelf in gaan geloven.
Haha, te arrogant om een compliment te kunnen waarderen; ik ken ze ook idd.
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:07:44 #149
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97573654
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:06 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Haha, te arrogant om een compliment te kunnen waarderen; ik ken ze ook idd.
daar zijn wij als geslacht zelf verantwoordelijk voor :')
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_97573664
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:06 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

En hoe verklaar jij dat met uitgaan? Hetzelfde verhaal.. :)
hun mooie pumps knellen
(serieus probeer daar maar eens een paar uur op uit te gaan :P)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')