Tja, jammer dat dat alleen bij wanhopige types als jou werkt. Normale kerels blijven niet na een ONS dan maar gewoon bij zo'n vrouw.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
ohja dat ja.
dat lijkt me voor minnemin wel een goede taktiek. goh, als ik me zo voorstel dat zij dan een man aanklampt, en dan zo (wat godshand noemt )"ogen krijgt alsof ze de bruiloft aan het plannen is."
en dan zegt ze zo tegen hem van: " ik ben zwanger". terwijl de hele boodschap overduidelijk is en in de lucht zweeft dat er getrouwd gaat worden, en huisje boompje beestje.
ooowwwwhhh jee dat gaat helemaal goedkomen dan
vooral omdat er al geestelijke connectie is omdat de man al seks met haar heeft gehad dan enzo, en als ze hem dan al vaker lief heeft aangekeken dan heeft ze hem gewoon verliefd gemaakt volgensmij. dat lief aankijken, ohjee, dat is echt een truuk die vrouwen kunnen doen.
Je begrijpt hopelijk ook dat je met zo'n instelling geen relatiemateriaal bent en kerels na een paar keer seks wel genoeg van je hebben?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:23 schreef minnemin het volgende:
Tja.... mijn standaard weg van de minste weerstand is idd een man zoeken, om maar niet aan mijn eigen leven te hoeven werken omdat ik denk dat ik dat toch niet kan.
Jawel dat snap ik , wel maar je zit ook niet voor niets in therapie en dan komt al veel op je af om juist je leven weer beter te maken, en misschien maakt het daten het juist ingewikkelder en dat zou zonde zijn. Ik denk dat je beter kan richten op leven opbouwen en leren contacten aangaan en daardoor dus opener te worden en dan pas over te gaan op daten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:23 schreef minnemin het volgende:
[..]
Tja.... mijn standaard weg van de minste weerstand is idd een man zoeken, om maar niet aan mijn eigen leven te hoeven werken omdat ik denk dat ik dat toch niet kan. Maar los daarvan, ook een mens in opbouw heeft behoeftes! Ik wil van mijn niet-open opstelling af.
MLiG, ik snap weinig van je laatste post.
dat is gewoon een wilde gedachte waar ik zelf weleens over nadenk. en eens een keer posttequote:Op woensdag 1 juni 2011 00:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
![]()
Nee jij dan, die een meid zwanger wil maken zodat ze bij je blijft...
Minnemin wil geen wanhopige gozer maar een normale gozer. En een normale kerel die erachter komt dat z'n scharrel opzettelijk zwanger is geraakt is sowieso meteen weg. En een kind vergroot je kansen op de date-markt ook niet bepaald.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
dat is gewoon een wilde gedachte waar ik zelf weleens over nadenk. en eens een keer postte
voor minnemin is het al sneller en beter uitvoerbaar
Inderdaad, voor je het weet is de kerel die zich wel aan je bindt een viezerik die meer geilt op je kind dan op jou.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
En een kind vergroot je kansen op de date-markt ook niet bepaald.
Wutwut, MLiG, JIJ OOK NIET?!quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:43 schreef Godshand het volgende:
Dit topic is wel een mooi stel gekken bij mekaar
Jammer dat de sterspelers MLiG, Richard en Lanterfanter aan de meet ontbreken
Ach, ik ben gek genoeg om er wel te zijnquote:
O ja laterzzz2quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach, ik ben gek genoeg om er wel te zijn
Maar nu ga ik op 1 oor
Laterzzz
weet niet. er is onterecht "misschien" weggehaald.quote:
spermacellen die loslaten bij de teelballen, en dan dat hele stuk de balzak uit. ik geloof er niets van.quote:Voorvocht is vrijwel alleen maar vocht uit de prostaatklier, maar er kunnen al wat spermacellen losgelaten zijn uit de teelballen.
je hebt een vriendin nodig die jou op dit soort momenten een leuk verhaaltje verteltquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:38 schreef minibeer het volgende:
ik word helemaal gek. mn computer is kapot, ik kan bijna niks doen, mn internet valt om de minuut uit, ik heb geen oortjes dus ik kan geen muziek luisteren, mn ouders liggen te pitten en worden van alles wakker, en ik heb geen boeken of ander leesvoer...
Date met een Fokker?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:50 schreef minnemin het volgende:
Update:
- Een niet onaardig uitziende man had geen bonuskaart, ik heb hem geleend met een leuke opmerking erbij. Niet echt reactie op gekregen. Mijn haar zat best leuk. Hm.![]()
- Koffieman op het werk heeft een vriendin, idd het blonde meisje van eerder. Ze keek me heel vuil aan toen wij elkaar groetten 'tot morgen'![]()
- Tatoeageman op het werk geef niet echt sjoege. Gister weer oogcontact gehad. Vandaag wenste ik hem gedag en hij zei ook wat, al starend naar zijn beeldscherm.![]()
Stemming vandaag op versiergebied:![]()
Van alles in het verschiet, dat dan wel weer. Morgen uit in de stad, maaaaaaanden geleden, zaterdag dus dat feestje, zondag treinen. Genoeg kansen om deze week volop te versieren. Enggggg.... maar slagen zal ik!
Wanneer komt die lieve leuke toffe sexy vent nou? Liefst met lang haar. En wat te vertellen. En een goddelijk lijf. Bah. Droogstaan zuigt (niet).
Ik voldoe aan al jouw criteriaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:50 schreef minnemin het volgende:
Wanneer komt die lieve leuke toffe sexy vent nou? Liefst met lang haar. En wat te vertellen. En een goddelijk lijf. Bah. Droogstaan zuigt (niet).
Ja die types heb je, van die chronisch ontevreden vrouwen die zich overal te goed voor vinden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:54 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik vind het zowieso lastig om in de vroege ochtend oogcontact te maken naar mooie vrouwen in de trein of in de metro.
Ik snap zoiets ook niet... het is stralend mooi weer, die chicks hebben kei-hard hun best gedaan om er goed uit te zien.. (strak rokje of broekje aan, makeup op, haar mooi glanzend... en dan trekken ze zo'n chagerijnige smoel die nog meer naar beneden gaat als ik uberhaupt oog contact met hun probeer te maken...
Wat gaat er hier mis?!?!![]()
En hoe verklaar jij dat met uitgaan? Hetzelfde verhaal..quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:00 schreef rhubarbje het volgende:
het is gewoon te vroeg
bedenk wel dat die look hun uren gekost heeft he
die dames zijn dus al vanaf 5 uur opdaar word elk mens chagrijnig van
Haha, te arrogant om een compliment te kunnen waarderen; ik ken ze ook idd.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:00 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ja die types heb je, van die chronisch ontevreden vrouwen die zich overal te goed voor vinden.
Die krijgen al hun hele leven van kerels te horen hoe mooi ze wel niet zijn en zijn er zelf in gaan geloven.
daar zijn wij als geslacht zelf verantwoordelijk voorquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:06 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha, te arrogant om een compliment te kunnen waarderen; ik ken ze ook idd.
hun mooie pumps knellenquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:06 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
En hoe verklaar jij dat met uitgaan? Hetzelfde verhaal..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |