abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97556716

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_97556886
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zeker :D
dat is misschien niet zo goed voorbeeld. :P Was eigenlijk maar om 1 ding. Seks. Was namelijk een sekssite.

Een keer een ijsblokje in mijn mond gekregen van een jongedame :9 jammer genoeg bleef het daarbij
Ach. Als het werkte!

Ijsblokjes. Haha. Hoe kwam dat tot stand?
pi_97557157
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:51 schreef greatjob het volgende:

[..]

Ach. Als het werkte!

Ijsblokjes. Haha. Hoe kwam dat tot stand?
Dat werkte zeker :9~ :@

Ik was bij een concert van Evanescence. Daar stonden een paar jonge dames. Te klieren met ijsblokjes. Dus ik vroeg of ik er ook eentje mocht. :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_97557755
Het gaat weer eens over sex. :D
pi_97557949
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:07 schreef Halcon het volgende:
Het gaat weer eens over sex. :D
Sorry :@ het ging over oudere vrouwen versieren. Of versierd worden door oudere vrouwen. Volgens mij was het een beetje van beide :P
14 SHADES OF GREY
pi_97558026
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:10 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Sorry :@ het ging over oudere vrouwen versieren. Of versierd worden door oudere vrouwen. Volgens mij was het een beetje van beide :P
Doel daarvan is toch seks...? Oude vrouwen, snel jeuk, wanhopig, etc...
pi_97558234
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:11 schreef Halcon het volgende:

[..]

Doel daarvan is toch seks...? Oude vrouwen, snel jeuk, wanhopig, etc...
Dat klopt wel een beetje :P neemt niet weg dat het erg geil was :9~
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 31 mei 2011 @ 21:36:16 #8
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97559351
He verdomme die première gaat niet door, hij mag niemand meenemen van de organisatie. -O-
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_97560453
Oudere vrouwen zijn in mijn beleving inderdaad makkelijker dan jongere vrouwen. Volgens mij niet alleen door wanhoop en bevestiging zoeken, maar seks is ook niet heel bijzonder meer als je 35 bent en al door meerdere mannen volgepompt. Dan kan eentje extra er ook nog wel bij als je zin hebt. Meisjes zijn toch preutser.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:05:34 #10
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97560914
om de zoveel tijd komt het onderwerp wel weer op milfs
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_97560960
ik krijg sowieso een beetje het idee dat jullie een slecht vermomde SC zijn? :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:07:21 #12
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97561024
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
dat zie jij helemaal verkeerd :(
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_97561063
quote:
Alles is wel besproken na 117 delen. Soms komt er een nieuw iemand en die geef je dan weer tips. Versieren is nu niet echt een onderwerp waar je een bibliotheek over vol kunt schrijven :')
pi_97561114
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:08 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Alles is wel besproken na 117 delen. Soms komt er een nieuw iemand en die geef je dan weer tips. Versieren is nu niet echt een onderwerp waar je een bibliotheek over vol kunt schrijven :')
Over PUA zijn heel wat boekjes geschreven... :')
pi_97561181
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Over PUA zijn heel wat boekjes geschreven... :')
Over 'hoe word ik rijk in 10 stappen' ook :')
pi_97561252
Nu hoe jaag ik op MILFS ??
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:11:48 #17
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97561282
quote:
Gewoon verkassen naar singles dan maar :D
14 SHADES OF GREY
pi_97561303
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:11 schreef formerjellybean het volgende:
Niet zo moeilijk. Ga naar een bar waarvan je weet dat er veel vrouwen tussen de 25 en 40 komen. Succes gegarandeerd, zeker als je er eentje treft die al een mokkababy heeft van ene Clarence of Rodney.
pi_97561306
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:10 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Over 'hoe word ik rijk in 10 stappen' ook :')
Het idee is hetzelfde inderdaad. De mensen die boekjes kopen om er achter te komen hoe ze rijk moeten worden, zijn wsl. dezelfde lui als de lui die boekjes kopen om te leren hoe ze 10 chicks per week het bed in kunnen lullen. Dankzij massale domheid zijn heel wat ondernemers stinkend rijk geworden. :Y
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:12:41 #20
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97561345
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wist dat jij ook op vrouwen valt :o
14 SHADES OF GREY
pi_97561390
Bah Pua
dat grenst aan seksuele intimidatie
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_97561453
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik wist dat jij ook op vrouwen valt :o
Ik val op mannen :Y
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:16:05 #23
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97561558
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:14 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik val op mannen :Y
nvm then :P
14 SHADES OF GREY
pi_97561562
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
Bah Pua
dat grenst aan seksuele intimidatie
Dat is misschien ook een beetje overdreven.

Wat in PUA-boekjes wordt uitgelegd kan je zelf ook wel verzinnen. Als je daar al een boekje voor nodig hebt dan kan je beter eerst gaan leren om gewoon met mensen om te gaan. Als je dat kan dan weet je echt wel wat je tegen vrouwen moet zeggen om ze warm voor je te laten lopen. Heel veel van de inhoud van die boekjes is gewoon common sense.
pi_97561590
Ben ondertussen naar 500 days of Summer aan het kijken , maybe she is an opperbitty superskank _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')