quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:04 schreef Xaia het volgende:
He iedereen,
Ik was een beetje muziek aant luisteren op youtube, en toen ik dacht the luisteren naar Happy Together kwam ik bij dit uit:
Nu blijkt dus dat youtube door copyright redenen de audio track heeft geswapt met een onbekend ander nummer. En het mooiste is nog dat ik t een vet nummertje vind maar geen idee heb hoe die heet. In de reacties onder het filmpje wordt een paar keer geroepen dat het House of the sun is maar ik vind dat het toch anders klinkt en het is sowieso een andere uitvoering dan die van de Turtles (tenminste als het klopt wat ze roepen).
Heeft iemand een idee of kan ie me verder helpen?
Ook shazam heb ik al geprobeerd maar die kent hem ook niet.
Thanks!!
Niemand?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:03 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Zag laatst een clip op TMF, maar ze laten op het eind niet zien wie het zijn -_-
in de clip zie je 2 jongens, waarvan 1 met een gitaar. Muziek is ook alleen zang + gitaar. In de clip zie je ook een meisje die een hoop ongeluk heeft.
In het refrein zongen ze iets van: het is koud zonder jou. Ben de rest vergeten
Iemand enig idee?
Eigenlijk zoek ik nog een nummer die te slecht voor woorden is:
4 meiden, die een heel slecht dansje doen in een discotheek op een heel slecht nummer en iets met chicken erin. Partychicken? Discochicken? Zoiets Nederlands talig. Kwam ik laatste tegen op zo'n Nederlandse muziek zender op de digitale tv.
Nee, is um niet. Wel mooi nummer btw.quote:
Gokje...quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:20 schreef BriaNL het volgende:
Hallo allen!
Mijn vriendin zoekt een nummer.
Heb weinig informatie over het nummer, maarja, je weet nooit hier!
Ze dacht dat de titel 'nothing' was.
Er word gezongen door een vrouw.
Het is een dubstep nummer!
Het wordt nu vaker gedraaid op SlamFm.. daar heeft ze hem ook gehoord.
Dat was het...
Misschien dat iemand het weet!
Groeten!
Sorry voor dubbelpost!quote:
Dit is niet het nummer wat ik bedoelde, maar deze is ook zeer nice. thanx..!quote:
Dichtbij. Heb me al! Bedankt allemaal!!quote:
Gokjequote:Op donderdag 9 juni 2011 08:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zoek een volgens mij non-Aziatische tienerhit in Japan.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:06 schreef nightcowboy het volgende:
http://www.hartvannederla(...)bij-ouders-biendiya/
Hoe heet de muziek onder dit filmpje?
?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:01 schreef Mister.Brown het volgende:
Sinds kort draaien ze op Radio 538 een liedje met de woorden: "what the fuck" en enkele spaanse woorden. Hoe heet deze?!
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:01 schreef Mister.Brown het volgende:
Sinds kort draaien ze op Radio 538 een liedje met de woorden: "what the fuck" en enkele spaanse woorden. Hoe heet deze?!
Nee, niet deze.quote:
Ze is volgens mij zelf geen Aziaat, maar zeker weten doe ik het niet. Volgens mij zijn de clips e.d. ook ' typisch' Japans, nou ja typisch, beetje manga irl of zo. Staarten, jurkjes. Ik dacht dat ze Amerikaans was, maar ik vind met Amerikaanse in Japan helemaal nietsquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:34 schreef Prixie het volgende:
[..]
Gokje
Hitlijst uit Japan -> http://www18.ocn.ne.jp/~hbr/JP/Jelatest.htm
het waren niet stiekem de Teriyaki boys?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze is volgens mij zelf geen Aziaat, maar zeker weten doe ik het niet. Volgens mij zijn de clips e.d. ook ' typisch' Japans, nou ja typisch, beetje manga irl of zo. Staarten, jurkjes. Ik dacht dat ze Amerikaans was, maar ik vind met Amerikaanse in Japan helemaal niets
Volgens mij zong ze wel Japans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |