abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97748408
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 18:31 schreef BlueChicagoMoon het volgende:

[..]

Gewoon een elektronische beat. Vind het zelf niet eens lijken op een orgel... Maar misschien bedoel je iets anders met "orgeltje"?
Ik bedoel er een muziekinstrument met toetsen mee dat geen snaren heeft en ook geen accerdeonachtige is. Dus ook alle elektrische orgeltjes en daarmee synthesizers als daar een deuntje mee wordt gespeeld. Ik bedoelde geen pijporgel. Maar je hebt gelijk dat ik wat duidelijker had kunnen zijn, als je mijn collectie zou kennen zou je begrijpen waarom ik het geexperimenteer daarin met allerlei ontwikkelingsstadia van de synthesizer, moogs e.d., maar onder de noemer 'orgeltje' gooi. Maar dat kon jij niet weten natuurlijk.

Het houdt eigenlijk het midden tussen een beat en een melodie, dat maakt het nummer juist spannend en prettig 'disturbing'.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_97748984
Je weet het prachtig te brengen, weltschmerz, maar ik blijf het gewoon een plat popliedje vinden, en ik blijf het ontzettend kut vinden.

Dat verklaart het, ik zat inderdaad met een pijporgel in m'n hoofd. Volgende keer gewoon synthesizer zeggen aub! :P
pi_97754576
Dat nummer vanaf 0.32

Wie kan me helpen!
ergens in 2010 was dit nummer ook al gevraagt, omdat het lijkt op "Kesha - Take it Off", maar het is een veelgebruikt deuntje, maar ik zoek echt die remix house versie.
pi_97756297
quote:
10s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:02 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Je weet het prachtig te brengen, weltschmerz, maar ik blijf het gewoon een plat popliedje vinden, en ik blijf het ontzettend kut vinden.
Ik vind het ook een plat popliedje, maar het heeft een twist, een kink, het heeft iets wat buiten de orde van de meeste platte popliedjes valt. Zoals dat Kesha, dat is niks en heeft ook die twist niet en dan blijft het niets.

quote:
Dat verklaart het, ik zat inderdaad met een pijporgel in m'n hoofd. Volgende keer gewoon synthesizer zeggen aub! :P
Maar dan moet ik in het vervolg ook de moogs, hammonds, wurlitzers en mellotrons correct benoemen. Dat wordt wel lastig.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_97760921
Weet iemand toevallig de artiest en het nummer dat je hoort in de reclame van Criminal Minds die op dit moment bijna elk reclame blok te zien is op Veronica?

Je hoort een vrouw een beetje "zingen". Naja, ze neuriet een beetje eigelijk (aah-aah-aah).
:')

Alvast bedankt :)
pi_97761903
quote:
99s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:07 schreef Shadeauw het volgende:
Weet iemand toevallig de artiest en het nummer dat je hoort in de reclame van Criminal Minds die op dit moment bijna elk reclame blok te zien is op Veronica?

Je hoort een vrouw een beetje "zingen". Naja, ze neuriet een beetje eigelijk (aah-aah-aah).
:')

Alvast bedankt :)
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_97762320
Iemand enig idee wat de artiest/titel van het nummer van de achtergrondmuziek van dit nummer is?

Thanks in advance.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_97762478
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:27 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Iemand enig idee wat de artiest/titel van het nummer van de achtergrondmuziek van dit nummer is?

Thanks in advance.
pi_97762589
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:21 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Nee sorry, dat is hem niet.
pi_97762794
quote:
99s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:31 schreef Shadeauw het volgende:

[..]

Nee sorry, dat is hem niet.
Dan is het waarschijnlijk het nummer uit de post die boven je staat. Trinitrobenzeen vraagt ook een nummer uit de promo van Criminal Minds, en volgens mij is het dezelfde.
pi_97762914
Oh ja, dat is hem. Stom van me 8)7
Bedankt!
pi_97764402
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:58 schreef Nieluss het volgende:
Ik ga het toch vragen ook al is het een longshot!

Ik was vrijdagochtend in de men_at_work in dordrecht en daar werd een housenummer gedraaid met een onwijs zieke panfluit beat vol bass er in! Helaas weigerde mijn shazam en kon hem dus niet taggen!

Ik heb al op wat ''flute'' nummers gezocht maar deze zat er nog niet bij. Het is een vrij recent nummer denk ik!

Iemand toevallig een panfluit of fluit nummer die recentelijk is uitgekomen? Youtube word ik ook niet wijzer van!
Voldoet niet aan het criterium recent, maar Dance 2 Trance (met één helft van Jam & Spoon) in de gelederen, was hun tijd nogal vooruit. Dus ik knikker 'm er toch in als gok:

pi_97764596
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:00 schreef Boldface het volgende:

[..]

Voldoet niet aan het criterium recent, maar Dance 2 Trance (met één helft van Jam & Spoon) in de gelederen, was hun tijd nogal vooruit. Dus ik knikker 'm er toch in als gok:

Haha zat ik ook aan te denken toen ik die van Carlos postte maar ik vond em toch teveel afwijken :P

Wel dik nummer uiteraard 8-)
pi_97765849
quote:
99s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:36 schreef Shadeauw het volgende:
Oh ja, dat is hem. Stom van me 8)7
Bedankt!
Als je toevallig dit nummer zocht dat qua 'gehumm' wel erg lijkt op die andere.

It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_97779043
http://nos.nl/video/242070-roland-garros-2010-een-overzicht.html Iemand enig idee hoe het nummer heet dat onder deze beelden is gezet?
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_97779103
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:29 schreef Chiel-Montagne het volgende:
http://nos.nl/video/242070-roland-garros-2010-een-overzicht.html Iemand enig idee hoe het nummer heet dat onder deze beelden is gezet?
quote:
pi_97779199
Ah, helemaal gemist. Bedankt!
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_97779269
Geen probleem. ;)
pi_97782975
Ik zoek een nummer dat ik vroeger vaak met zwemles hoorde als de radio aanstond in het zwembad :D
Denk dat het een ballad is, gezongen door een vrouw, beetje Celine Dion of Mariah Carey achtig. De tekst brengt me niet ver op Google, waarschijnlijk omdat ik het verkeerd onthouden heb. Maar wat ik weet is dat het ongeveer zo gaat:

I don't want you to know,
don't want you to say goodbye,
but i know that we ......

Beetje een zielige/gevoelige sfeer hangt er in het nummer.

meer weet ik niet. Denk dat het in de jaren '90 best een grote hit is geweest, iemand?
pi_97784283
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:30 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik vroeger vaak met zwemles hoorde als de radio aanstond in het zwembad :D
Denk dat het een ballad is, gezongen door een vrouw, beetje Celine Dion of Mariah Carey achtig. De tekst brengt me niet ver op Google, waarschijnlijk omdat ik het verkeerd onthouden heb. Maar wat ik weet is dat het ongeveer zo gaat:

I don't want you to know,
don't want you to say goodbye,
but i know that we ......

Beetje een zielige/gevoelige sfeer hangt er in het nummer.

meer weet ik niet. Denk dat het in de jaren '90 best een grote hit is geweest, iemand?
  maandag 6 juni 2011 @ 14:14:52 #146
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_97784657
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:22 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Als je toevallig dit nummer zocht dat qua 'gehumm' wel erg lijkt op die andere.

Hahaha ja, dat lijkt wel heel erg he? Misschien gepikt? :P
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_97785279
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:14 schreef Roland1000 het volgende:

[..]

Hahaha ja, dat lijkt wel heel erg he? Misschien gepikt? :P
Het is inderdaad gesampled uit dat nummer van de Fugees, die het weer hiervandaan hebben:

pi_97786826
Zag laatst een clip op TMF, maar ze laten op het eind niet zien wie het zijn -_-

in de clip zie je 2 jongens, waarvan 1 met een gitaar. Muziek is ook alleen zang + gitaar. In de clip zie je ook een meisje die een hoop ongeluk heeft.

In het refrein zongen ze iets van: het is koud zonder jou. Ben de rest vergeten

Iemand enig idee?

Eigenlijk zoek ik nog een nummer die te slecht voor woorden is:

4 meiden, die een heel slecht dansje doen in een discotheek op een heel slecht nummer en iets met chicken erin. Partychicken? Discochicken? Zoiets Nederlands talig. Kwam ik laatste tegen op zo'n Nederlandse muziek zender op de digitale tv.
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_97787326
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:06 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Ja thanks!! :)
pi_97793308
Zoek de liedjes uit de heineken reclame's
De volledige versies dan zijn deze uberhaupt uitgebracht ??

gaat nlk om de 2de serie

De 3e is van de verleiding - wilde zee

Alvast bedankt,

Erwin

[ Bericht 1% gewijzigd door Erwin36 op 06-06-2011 17:33:19 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')