Meisjesspul van 98/104 wel benieuwd naar!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik kwam nog vanalles tegen op zolder, maat 56 meisjesspul
In maat 74/80 een stel witte rompers, 3 met lange mouw, een mouwloze en een met korte mouwen, allemaal van de Hema, en nog een blauwwit gestreepte romper ook in 74/80....
In maat 80 en 86 jongensspul
En dan nog wat spul in 98/104, meisjesspul, oa een name it spijkerjasje.
Als ik ergens foto's van moet maken dan gil maar.
wanne lange ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:27 schreef Poppedein het volgende:
das goedkoper voor jou KDtje, als je zowel pakketten jongens als meidenkleding van me af kunt nemenLena zit in 92/98 nu qua bovenkleding, maar 92 begint langzaamaan vooral te krap te worden. Qua broeken is t wel echt nog 92 (ik denk dat ze inmiddels ook wel ergens rond de 90 cm hangt nu)
Nog even 1 keertjequote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:06 schreef mrien het volgende:
Ik heb 2 kaartjes gewonnen voor de Ouders Natuurlijk Beurs op 3 juli in Duiven (bij Arnhen).
Ontzettend leuk en ik had er heel graag heen gewild..maar..we zitten dan net midden in onze verhuizing en dan gaat het echt niet handig zijn om daarheen te gaan.
Informatie over de beurs:
[..]
Ik wil deze kaartjes verloten. Graag je naam in PM naar mij.
Je kunt meedoen tot zaterdag 11 juni om 20:00, dan ga ik loten.
De winnaar krijgt dus 2 kaartjes toegestuurd.
(Ik hoop dat dit hier mag modjes, zo niet dan hoor ik het graag even)
oo dan heb je misschien toch wat voor Eviequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:27 schreef Poppedein het volgende:
das goedkoper voor jou KDtje, als je zowel pakketten jongens als meidenkleding van me af kunt nemenLena zit in 92/98 nu qua bovenkleding, maar 92 begint langzaamaan vooral te krap te worden. Qua broeken is t wel echt nog 92 (ik denk dat ze inmiddels ook wel ergens rond de 90 cm hangt nu)
Doe dan maar 80/86quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:27 schreef Poppedein het volgende:
Blijven oefenen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:08 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik heb nog een baby-banz zonnebril liggen, nooit gebruikt. Eline vindt het niks.
[ afbeelding ]
foto van inet geplukt, de onze is groen. ¤5,- incl verzenden
Waarom moeten baby's en kinderen zonnebrillen dragen?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:28 schreef Ssserpente het volgende:
Lente laat dr zonnebril ook niet op. En ik las laatst dat het juist goed is om jonge ogen te leren zich aan te passen aan zonlicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |