Laggen manquote:Op woensdag 7 november 2012 15:38 schreef tralalala het volgende:
Ik lag me nu alweer kapot om Charlotte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 100% gewijzigd door Abed op 21-11-2012 15:29:28 ]'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
quote:Op woensdag 21 november 2012 15:20 schreef Abed het volgende:
Als het goed is ep 3:`SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnx, zag hem ook al op usenet staan.
De beste dingen worden altijd ondergewaardeerd hequote:Op woensdag 28 november 2012 14:47 schreef tralalala het volgende:
Thanks weer![]()
Ik snap niet dat het Jersey topic veel sneller gaat dan Geordie Shore
?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:16 schreef Sasman het volgende:
Serieus? die Charlotte is niet eens lekker man.
Kzat nog bij de eerste aflevering van dit seizoen toen ik dat zei en toen Gaz die nieuwe knul een duwtje gaf en hysterisch werd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
Same ja..quote:Op donderdag 20 december 2012 21:00 schreef Ties02 het volgende:
Episode 8 zou er meteen achteraan komen? Maar ik kan nergens links vinden
Hoezo? Zou er meteen achteraan komen, volgens facebook ook, dubbele final, nieuw seizoen in spring 2013quote:
Geen last van gelukkig.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Alletering, ik ben er aan begonnen, maar ik versta er echt geen kloot van zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |