Ok, dat zou vet zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Yes. Lijkt me tof als er meer komen. Zal chemiu wel even een postduif sturen!
Ik moest stiekem lachen vanmiddagquote:Er komt een Palestijn bij de dokter, zegt hij: “Ik heb een ontsteking!”
Ik zit sinds maandag al bij een ander bedrijf. Beetje oplettenquote:
Komt een man met een vis onder zijn arm bij de dokter, zegt de dokter: Ik zie het al, uit de kom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
je zou t niet eens uitgehouden hebben in die kippenstal hierquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zit sinds maandag al bij een ander bedrijf. Beetje opletten
Is het zo erg dan? Hoezoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
je zou t niet eens uitgehouden hebben in die kippenstal hier
zet 8 vrouwen in een ruimte, en tel uit je winstquote:
Een onproductieve kanovinniequote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
zet 8 vrouwen in een ruimte, en tel uit je winst
Ligt eraan hoeveel klanten elke vrouw heeft?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
quote:
Ruilen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat doe je voor werk?quote:
Vrouwen ja... je kunt niet met en je kunt niet zonder zequote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ja vreselijk, ik werk ook liever met mannen samen dan met vrouwen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:41 schreef Wiebeldak het volgende:
Mannen kunnen wel vaak met zijn tienen samenwerken maar zodra je 10 vrouwen in 1 ruimte zet is er meestal na een uur al een bitchfight uitgebroken
Maar goed ook, anders kan ik me niet beheersen donderdagquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:52 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ben even naar de kapper. Even mijn hippie haren wat in korten want ik lijk nu onderhand ook bijna op een vrouw.
Vraag anders eens wat voor soort foto's ze willen? Laat desnoods even wat (slechte) foto's zien, waarvan jij weet dat je het beter kan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:15 schreef xjoyce het volgende:
Oke even een vraag. Ik ben vanmiddag gebeld om foto's te maken voor een crematie. Is van de vriend van een meisje waar ik eerst vaak mee om ging. Maar ik weet niet of ik meer kan bieden dan foto's die met een gewone digitale camera gemaakt zijn. (zal waarschijnlijk binnen zijn) wat denken jullie? Ik heb geen externe flits. Ze willen foto's van de kist met bloemen etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |