JIj hebt anders ook weinig moeite om je bod met ruim 10k te verhogenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ts heeft na 2,5 jaar eindelijk zijn huis verkocht.
Na ruim 2 maanden zoeken ,kijken bezichtigen,eindelijk een huis gevonden wat helemaal aan onze wensen voldoet.
Vraagprijs 219,500. ,nu exact 1 jaar te koop.
Zelfde huis van de buren is vorig jaar met groot dakkapel ( dus groter) verkocht voor 207.000
Wij deden gister een openingsbod van 194.000
Lijkt me niet een absurd start bedrag![]()
Kregen we vandaag antwoord dat we niet serieus genomen worden met dit bedrag,![]()
En dat ze pas in onderhandeling willen vanaf 2 ton.
Direct een eindbod gedaan van 205 , take it or leave it.![]()
Meer willen we er niet voor betalen.
Klacht mensen die krampachtig proberen hun kosten koper eruit te halen terwijl het een kut markt is
Subklacht
Haha je bent er wel ingetrapt. Geen ruggengraat!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Kregen we vandaag antwoord dat we niet serieus genomen worden met dit bedrag,![]()
En dat ze pas in onderhandeling willen vanaf 2 ton.
Direct een eindbod gedaan van 205 , take it or leave it.![]()
Meer willen we er niet voor betalen.
idd, TS is zelf ook geen groot onderhandelaarquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:09 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
JIj hebt anders ook weinig moeite om je bod met ruim 10k te verhogen
Nee je had niks moeten doen en als het over 3 maanden nog steeds te koop staat 192k oid bieden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:13 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Maybe hebben jullie gelijk, en hadden we 201 kunnen bieden.
Maar kom je waarschijnlijk nog uit boven de 205.
Leg mij eens uit waarom je niet zou moeten profiteren van de huidige huizenmarkt als het kan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:16 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Voor de mensen die voor een prikkie vooraan willen zitten is anders ook heel wat te zeggen.
-11% een prikkie noemenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:16 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Voor de mensen die voor een prikkie vooraan willen zitten is anders ook heel wat te zeggen.
quote:
Vind je? Als verkoper zou ik ook proberen de maximale prijs uit de woning te krijgen, onlangs nog hadden mijn buren hetzelfde "dilemma" en hebben uiteindelijk ook voor meer verkocht dan dat ze op het oog hadden. In mijn ogen alleen maar onderhandelingstechniek.quote:
Ik wel, maar ben het niet eens met de klachtquote:Hoewel weinig KLBers je zullen begrijpen omdat ze nog in de kelder van hun ouderlijk huis wonen
Stijging van 1,9% per jaar met de huidige vraagprijs.. Hebben ze de inflatie er nog niet uit.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ze hebben het zelf overigens in 2004 gekocht voor 192,500
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |