quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:59 schreef Swindler het volgende:
Je kan beter naar Dr.Vagina om het een en ander aan te snoeren. Dan al die vage condooms te kopen.
Ja klopt, beginners. Nou ja, we gaan gewoon het een en ander testen dan maar. En veel geduld. :'Dquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:17 schreef kadeautje het volgende:
Als je bij gewone condoom niks voelt dan doe je wat fout..! Waarschijnlijk zijn jij en je mannetje beginners? Gewoon ff doorheen bijten (niet de condooms!), in het begin hoeft het niet direct super te gaan hoor. Als je wat meer ervaren ben dan is het ook veel beter genieten. Succes!
Btw heb je lichte en zware anticonceptiepillen tegenwoordig?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, ik zou het je niet durven zeggen. Ik zake dat je vriendje erop uit is om het te doen zonder condoom, dan moet je daar maar wel even over nadenken (over de eventuele consequenties daarvan).quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:02 schreef zeeuws-meisje het volgende:
[..]
Ja klopt, beginners. Nou ja, we gaan gewoon het een en ander testen dan maar. En veel geduld. :'D
Maar nog even over die variant condoom:
werkt het? of is het gewoon bullshit, een "dunner condoom"?
Dat is waar, hij wil het risico niet nemen en ik vind het ergens toch ook wel eng. Ook omdat mijn moeder echt ontzettend vruchtbaar is. En ik slik de pil zover ik weet gewoon goed. Altijd op hetzelfde tijdstip, in de morgen doe ik het.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:04 schreef DeLuna het volgende:
Lichte of zware pil maakt echt niet uit hoor, je wordt er heus niet zwanger van als je ze correct slikt.
Ja, precies. Heb niet zo'n zin in een gevalletje 16 and pregnant.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:10 schreef kadeautje het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, ik zou het je niet durven zeggen. Ik zake dat je vriendje erop uit is om het te doen zonder condoom, dan moet je daar maar wel even over nadenken (over de eventuele consequenties daarvan).
Oké, dat is duidelijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:36 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom zou je willen neuken met condoom terwijl je aan de pil bent? Pil is al veiliger door condoom door het grote onjuiste gebruik dat er met condooms is, en zat mensen die het doen met enkel een condoom en daar komt ongewenste zwangerschap ook zelden voor. Ja, natuurlijk, ongewenste zwangerschappen komen ook voor met de pil, maar zo zijn er ook mensen die door de bliksem worden geraakt enzovoort, 100% garantie is er nergens. Nergens. Get over it. Ga de pil goed & trouw slikken, doe allebei een soatest en bespaar jezelf een hoop gekut en het wordt er alleen maar beter op. Beetje neuken met rubber ertussen terwijl je een vaste partner hebt, mehhh. Niet alleen het lichamelijke gevoel is minder, ook het hele idee van samen zijn en alles is totaal anders. Weg met dat stuk latex.
Hij kan maar niet klaarkomen
Ook dit. Het is alleen al een stuk geiler wanneer je weet + voelt dat er niets tussen jullie twee zit, en de gedachte dat je in haar kunt spuiten, het eruit ziet lopen, en alles. Alles man. Fucking alles.
Nonsens! Pure nonsens. Condooms verminderen het gevoel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:17 schreef kadeautje het volgende:
Als je bij gewone condoom niks voelt dan doe je wat fout..! Waarschijnlijk zijn jij en je mannetje beginners? Gewoon ff doorheen bijten (niet de condooms!), in het begin hoeft het niet direct super te gaan hoor. Als je wat meer ervaren ben dan is het ook veel beter genieten. Succes!
Fijn om te weten dat ik al die keren dan wat fout heb gedaan..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:17 schreef kadeautje het volgende:
Dank je voor je reactie! Heb ik zeker wat aan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nonsens! Pure nonsens. Condooms verminderen het gevoel.
Ik wissel regelmatig wel en niet condoom gebruik af, en ook verschillende condooms en dikkere condooms is standaard minder gevoel.
TS ik zal zeker aanraden om die feeling ultra te proberen. Zo min mogelijk ruimte tussen lul en kut is het beste. Zonder is nog beter, maar ik snap best dat je double-dutch wil
Oh, en ik ben geen beginner. Verre van zeg maar.
Ik heb er slechte ervaringen mee.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:25 schreef zeeuws-meisje het volgende:
Iemand ervaring met deze condooms? En zo ja, voelen ze echt beter aan en geven ze meer gevoel dan de 'gewone' Durex condooms? Ben benieuwd.
Bazenpost dit.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:36 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom zou je willen neuken met condoom terwijl je aan de pil bent? Pil is al veiliger door condoom door het grote onjuiste gebruik dat er met condooms is, en zat mensen die het doen met enkel een condoom en daar komt ongewenste zwangerschap ook zelden voor. Ja, natuurlijk, ongewenste zwangerschappen komen ook voor met de pil, maar zo zijn er ook mensen die door de bliksem worden geraakt enzovoort, 100% garantie is er nergens. Nergens. Get over it. Ga de pil goed & trouw slikken, doe allebei een soatest en bespaar jezelf een hoop gekut en het wordt er alleen maar beter op. Beetje neuken met rubber ertussen terwijl je een vaste partner hebt, mehhh. Niet alleen het lichamelijke gevoel is minder, ook het hele idee van samen zijn en alles is totaal anders. Weg met dat stuk latex.
Ook dit. Het is alleen al een stuk geiler wanneer je weet + voelt dat er niets tussen jullie twee zit, en de gedachte dat je in haar kunt spuiten, het eruit ziet lopen, en alles. Alles man. Fucking alles.
hey, overheen gelezen. inderdaad een bazenpostquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:36 schreef Panzermaus het volgende:
niks bazenpost, jong meisje dat soort tips geven is gewoon een kutstreek. Double dutch is niks mis mee.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:11 schreef utopie het volgende:
[..]
hey, overheen gelezen. inderdaad een bazenpost
opgelostquote:Op zondag 5 juni 2011 19:23 schreef zeeuws-meisje het volgende:
ja, het kereltje vindt het wel leuk in mijn mondje.
Ja, dat zei m'n vriend ook toen we 't uitprobeerden. In ieder geval iets gevonden wat iets beter is.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:56 schreef meluvparty het volgende:
feeling ultra 1 keer geprobeerd na deze van vriendin gekregen te hebben, moet zeggen dat het geen wereld van verschil is, maar zeker een verbetering. wel had ik m'n twijfels over de stevigheid, maar hij is bij mij heel gebleve
Featherlite heb ik zelf nog maar 1 keer gescheurd en toch ongelooflijk vaak gebruikt dus ik denk dat het meer is wat je er mee doet en of de meid nat genoeg is.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:08 schreef Grimbert het volgende:
Ik heb wel een aantal keren zo'n featherlite gebruikt, 2 keer gescheurd.
En dan nog, als je aan de pil bent dan zou ik ook geen condoom willen gebruiken, het zorgt zeker ervoor dat het gevoel minder wordt.
Ik hou nogal van hardquote:Op maandag 6 juni 2011 16:10 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
Featherlite heb ik zelf nog maar 1 keer gescheurd en toch ongelooflijk vaak gebruikt dus ik denk dat het meer is wat je er mee doet en of de meid nat genoeg is.
mooie UIquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:59 schreef Swindler het volgende:
Je kan beter naar Dr.Vagina om een het een en ander aan te snoeren. Dan al die vage condooms te kopen.
Condooms? Die zijn voor mietjes.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:25 schreef zeeuws-meisje het volgende:
Iemand ervaring met deze condooms? En zo ja, voelen ze echt beter aan en geven ze meer gevoel dan de 'gewone' Durex condooms? Ben benieuwd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |