Ik bewaar Monfils nog evenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:31 schreef XL het volgende:
APK moet opschieten met zijn keuze voor Monfils
Dekouwe kan nog op Chela en Soderling
uhhh pagina-tje 12 vorige versie ... heb ik toch echt Soderling staan ;-)quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:31 schreef XL het volgende:
Pick 9:
Nadal - Soderling
Murray/Troicki - Chela
Federer - Monfils
APK moet opschieten met zijn keuze voor Monfils
Dekouwe kan nog op Chela en Soderling
Chela bewaar je nog even?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:07 schreef dekouwe het volgende:
[..]
uhhh pagina-tje 12 vorige versie ... heb ik toch echt Soderling staan ;-)
Die kans zit er dik in jah mocht hij van Nadal winnen! Had Ferrer gewonnen dan was ik voor Federer, Soderling, Djoko gegaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:43 schreef XL het volgende:
Ik ga echt wel voor het uitspelen. Soderling veegt Murray!
Dat dusquote:Op zondag 5 juni 2011 13:14 schreef franklop het volgende:
geen grote schade, ondanks alweer een drama GS
volgens mij de GS's + resultaten van 11 beste toernooienquote:Op zondag 5 juni 2011 18:03 schreef APK het volgende:
Hoe worden de punten van de XL-ranking eigenlijk berekend?
Dat is toch gewoon de 2011 ranking?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:04 schreef franklop het volgende:
[..]
volgens mij de GS's + resultaten van 11 beste toernooien
ja maar dat is alleen over 2011, in de XL ranking zitten ook de toernooien van 2010 erin (volgende week zou Halle 2010 er dan niet meer bijgeteld worden, maar komt halle 2011 erbij)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wilde net zeggen: Yes! Ik doe nog mee, de maandag 13.00 uur...quote:Op maandag 6 juni 2011 11:05 schreef FedExpress het volgende:
Pick 1: Kohlschreiber
Eens kijken of ik dit jaar nog een eerste ronde ga overleven
Het grote XL-tennisgame tussenstanden topic #aapquote:Op maandag 6 juni 2011 14:09 schreef Salamando het volgende:
Stakhovsky die aan het verliezen is van de nummer 218 van de wereld.
Verkeerde topic van mijquote:Op maandag 6 juni 2011 14:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Het grote XL-tennisgame tussenstanden topic #aap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pick 2: Petzschner~Si vis amari, ama~
Kun je die specificeren, ik ben niet zo thuis in die menstennisforums-terminologiequote:
Philipp Petzschner: Petzsche, Picasso, De Schnorerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:18 schreef XL het volgende:
[..]
Kun je die specificeren, ik ben niet zo thuis in die menstennisforums-terminologie
moest dat nou, wilde unieke pickquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dag 2: Der Tommy Haas.
Zu hause in heimat winnt er alles!
Sorry, had je niet gezien.quote:
Beter hier er vroeg uit dan straks op Wimbledon.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
GVD heb in Halle schijnbaar 150 punten te verdedigen(net als Szura, maar die ligt er al uit ha-ha
)..
Wat een druk
Ik ben nu de periode aan het bouwen die ik volgend jaar met geen mogelijkheid kan verbeteren. Eerst dag 10 van Roland Garros en nu ook nog eens de derde dag halen op Halle. Volgend jaar in 2 zondagen al mijn punten kwijtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
GVD heb in Halle schijnbaar 150 punten te verdedigen(net als Szura, maar die ligt er al uit ha-ha
)..
Wat een druk
Pieter Baan Centrum FTWquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:04 schreef franklop het volgende:
Ik lig soms de hele nacht wakker te twijfelen over mn pick
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:04 schreef franklop het volgende:
Ik lig soms de hele nacht wakker te twijfelen over mn pick
Niks dan ellende met die Roemenen! Ik kan daarover meepraten, ik kom er nu wekelijks. Wist je trouwens dat er ook hele oude Dacia's zijn? Van ver voor die lelijke Logan en Sandero?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Er is blijkbaar nog iemand die tussenstanden post, maar daar moeten jullie niet teveel op letten hoor. Dat is één of andere Roemeen, die probeert de banen van ons Hollanders in te pikken! Kijk maar gewoon naar mijn schema.
Zastava's ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:57 schreef XL het volgende:
Niks dan ellende met die Roemenen! Ik kan daarover meepraten, ik kom er nu wekelijks. Wist je trouwens dat er ook hele oude Dacia's zijn? Van ver voor die lelijke Logan en Sandero?
Zastava en Dacia hebben niks met elkaar te maken, maar je ziet er af en toe ook nog Zastava's rijden (met name die mooie 101). Maar ik zou zeggen dat bijna 50 een Dacia is en dan 'gewoon' volkswagen, audi etc. De markt voor extreem duur is dan weer relatief groot, want als je in Roemenie geld hebt, dan moet je dat wel laten zien. Tot zover over Roemeense auto's overigens... ik probeerde alleen een leuke chat met Intel op te zetten omdat ik te weinig op IRC komquote:
Toch een goede poging hoor, nuttige informatie! 50% een Dacia, waar maak je dat nu nog mee?quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:41 schreef XL het volgende:
[..]
Zastava en Dacia hebben niks met elkaar te maken, maar je ziet er af en toe ook nog Zastava's rijden (met name die mooie 101). Maar ik zou zeggen dat bijna 50 een Dacia is en dan 'gewoon' volkswagen, audi etc. De markt voor extreem duur is dan weer relatief groot, want als je in Roemenie geld hebt, dan moet je dat wel laten zien. Tot zover over Roemeense auto's overigens... ik probeerde alleen een leuke chat met Intel op te zetten omdat ik te weinig op IRC kom
De vraag van mij was meer of er nog genoeg Zastava's rondrijden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:41 schreef XL het volgende:
Zastava en Dacia hebben niks met elkaar te maken, maar je ziet er af en toe ook nog Zastava's rijden (met name die mooie 101). Maar ik zou zeggen dat bijna 50 een Dacia is en dan 'gewoon' volkswagen, audi etc. De markt voor extreem duur is dan weer relatief groot, want als je in Roemenie geld hebt, dan moet je dat wel laten zien. Tot zover over Roemeense auto's overigens... ik probeerde alleen een leuke chat met Intel op te zetten omdat ik te weinig op IRC kom
Misschien wil XL er wel een meenemen als handbagage?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De vraag van mij was meer of er nog genoeg Zastava's rondrijden.
Bazenauto.
Moet me er nog eens ene laten importeren.
Oh ik was pick 2 vergeten!quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Of kijk ik ergens overheen?
Ik heb er al meer gekilled dan er in de lijst staan! Het idee van die lijst was mooier dan het onderhoudquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat past allemaal nooit in je gamekilllijst, dus je kunt het vergeten.
Zegt ook wel weer genoeg.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:05 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb er al meer gekilled dan er in de lijst staan! Het idee van die lijst was mooier dan het onderhoud
Racist in da house ! Wiewwiewwiewquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:22 schreef danusz1986 het volgende:
Zo safe is Monfils ook niet hoor! Hij staat eigenlijk op mijn blacklist!
Bedoel je niet pick 4?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
* IN
Pick 3:
borisz: Kohlschreiber, Raonic, Troicki, ---
kevin_: Dodig, Petzschner, Troicki, ---
XL: Kamke, Petzschner, Raonic, Lu
Had niet zo'n beetje iedereen nul punten vorig jaar bij dat kermis-toernooi?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:02 schreef Szura het volgende:
Die draw van Rosmalen kan weleens voor een ramp gaan zorgen
Sijsling die van de Bakker wonquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:07 schreef APK het volgende:
[..]
Had niet zo'n beetje iedereen nul punten vorig jaar bij dat kermis-toernooi?
Laat maar zitten hoor.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Pick 1: Gabashvili
Stand volgt morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |