SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heen en terug reis per persoon is ongeveer 150 euro. Slaap plek uiteraard. Echter het is hoog seizoen normaal ben ik 100 euro kwijt voor een retour![]()
Aangekomen in Praag rond 10.00 Reizen we door naar zamberk
Naar Zamberk is ook weer bijna 4 uur met de trein![]()
Dorpje
In dat dorp of net iets buiten heb je een goeie camping, daar gaan we dan effe 2 3 dagen goed bijkomen Camping
Wat we daarna gaan doen daar, is veel zuipen en uitgaanVergeleken met hier kost het niks en is het nog gezelliger ook!
De laatste 5 dagen gaan we naar een andere camping en dat ligt in Přelouč
Die eerste camping ligt in een grote stadDaar is meer te doen dan die laatste. Gewoon lekker restaurantjes pakken, kroegen, en wie weet dat er in het dorp toch nog een soort van discotheek bestaat
Echter toen ik er voor het laatst was, niet veel gezien daar
Je kan al aan het station zien hoe groot het dorpje is
![]()
Er rijdt iets dat is belangrijk. In Tsjechië is het al vaak na 20.30 al lopen. Bussen rijden niet meer, treinen nietenige min punt.
In elk geval zal ik me niet vervelenIk heb er zin in!
Ik hou jullie daar up-to-date
Drank is sneller op dan je lief is...
http://communistischberichting.wordpress.com/ Binnenkort naar Tsjechië! 13 juni naar Tsjechië
Rond die datum zit ik in Přeloučquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:32 schreef lipjes het volgende:
hey, k ga ook naar praag, maar dan +/- 20 juni
Vind je? Ik vond het juist een prachtige stad (maar ik heb dan ook nog niet veel van de wereld gezien).quote:
Het is wel mooi, maar erg druk. Veel bedelaars, veel dronken Engelsequote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:43 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Vind je? Ik vond het juist een prachtige stad (maar ik heb dan ook nog niet veel van de wereld gezien).
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:03 schreef Unfabulouss het volgende:
Voor de gene die de haltes willen zien van deze route >>Is die machinist dronken ofzo? Wat een omweg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maxana Naŋba Wi Makumidi Ila Namənda Záptan Shoopé Bía Áxxaashe Bilítaachiia.
Jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:51 schreef Wounded_Knee het volgende:
[..]
Is die machinist dronken ofzo? Wat een omweg!
In o.a. Cheb had je veel Roma die bedelen om een euro of spontaan je autoruiten schoonmaken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:21 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Het is wel mooi, maar erg druk. Veel bedelaars, veel dronken Engelse
Wat bedoel je?quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pilsenquote:
Plzeň, niet pilsquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:41 schreef vosss het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pilsen
En dan ben je al 7 keer in dat land geweest???
Het is niet ver van praag en erg gezellig
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:44 schreef Mc.Chicken het volgende:
Ziet er goed uit man.
Alvast heel veel plezier.
* Mc.Chicken geeft Unfabulous een *Knock-out Punch!*
Ik ken de plaatselijke benaming, ik gaf alleen een link naar een Nederlands stuk tekst en in het Nederlands heet die plaats Pilsen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:43 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Plzeň, niet pilsNee ik ben altijd heel snel weg uit de buurt van Praag. Ik ken het plaatsje wel.
Staraporamen bierquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ken de plaatselijke benaming, ik gaf alleen een link naar een Nederlands stuk tekst en in het Nederlands heet die plaats Pilsen.
En ja daar komt dus pilsener vandaan
Gambrinus is van de brouwerij van Pilsner Urquell / Plzensky Prazdroj dus dat telt ook.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:48 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Staraporamen bier![]()
, goh ik moet weer helemaal in komen in de merken en de taal.
Pilsener kom je weinig tegen in die dorpjes.
Meestal:
Grambrinus
Staropramen
En die andere merken kom ik zo op.
Ohja dat kanquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Gambrinus is van de brouwerij van Pilsner Urquell / Plzensky Prazdroj dus dat telt ook.
Zie foto's in mijn album, hierbovenquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ken de plaatselijke benaming, ik gaf alleen een link naar een Nederlands stuk tekst en in het Nederlands heet die plaats Pilsen.
En ja daar komt dus pilsener vandaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |