laten we deze dan heel vlug volspammenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat hun baby in het volgende topic geboren wordt
oh deze zijn stoerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:48 schreef Copycat het volgende:
Mijn nieuwste Havaianas zijn net binnengekomen.
All weather proof!
[ afbeelding ]
Zie dat schattige slippertje bungelen!
Saai eerder. Een soort rubberen converse.quote:
Ze zijn leukquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:48 schreef Copycat het volgende:
All weather proof!
[ afbeelding ]
Kost dat nog in de ramsj? Euro of tien?quote:
nou en lekker boeiend dat ze hip waren in 2009quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Daar doet het mij aan denken. Hip in 2009.
Als ze net binnen zijn gekomen neem ik aan dat het een internetbestelling was en dat is doorgaans lastig passen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou en lekker boeiend dat ze hip waren in 2009
Het gaat erom of ze lekker zitten
Misschien heeft ze ze wel eerder gehad?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ze net binnen zijn gekomen neem ik aan dat het een internetbestelling was en dat is doorgaans lastig passen.![]()
Vast zo'n quasi-hip model dus
Geen idee.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien heeft ze ze wel eerder gehad?
Ik kan ook zo nike air max bestellen in de juiste maat, en dan weet ik zeker dat ze gelijk lekker zitten
Je kon zeker weer geen nee zeggen en dacht: What the heck, kan mij het schelen dat ze lelijk en overjarig zijn, het zijn schoenen!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:04 schreef Copycat het volgende:
Het zijn lelijke, goedkope kutschoenen van the season before last.
Heb ik weer.
En ze kosten geen drol.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:12 schreef Deisyy het volgende:
Je kon zeker weer geen nee zeggen en dacht: What the heck, kan mij het schelen dat ze lelijk en overjarig zijn, het zijn schoenen!
Ík ben er erg blij meequote:
Dat is jammer, dit topic heeft zo'n mooi topicnummer.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat hun baby in het volgende topic geboren wordt
1, 2, 3, 4 ... hoedje van, hoedje vanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:25 schreef Leandra het volgende:
Dat is jammer, dit topic heeft zo'n mooi topicnummer.
Niet om het een of ander, maar is dat niet een beetje een onhandige begindag? Of werken ze vrijdag wel gewoon?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:30 schreef Copycat het volgende:
Dag Kally.
Ik ga maar eens wat kamers leegruimen voor het eerste verbouwwerk morgen.
En daar kwamen wanneer achter? Toen je hand al open lag?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:39 schreef mootie het volgende:
Euhm foute diagnoseDus een nieuwe operatie moet ingepland worden
Al die zenuwen voor niets en dat nog een keerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:39 schreef mootie het volgende:
Toen ik daar binnenwandelde voor de voorbereidingen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En daar kwamen wanneer achter? Toen je hand al open lag?
Ik moet nog een datum doorkrijgen, het is wel ongeveer hetzelfde, maar een iets ingrijpender operatietje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al die zenuwen voor niets en dat nog een keer![]()
Wat is nu het plan en wanneer gaat ze dat uitvoeren?
Nou ja zeg...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:39 schreef mootie het volgende:
wat belachelijk je had afspraakquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:39 schreef mootie het volgende:
Als het morgen maar mooi weer wordt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:43 schreef remlof het volgende:
Zo, de ergste weerdip is alweer voorbij geloof ik
Nee, toen moest ik dus ineens naar de anesthesist enzulks..... want deze gaat niet onder plaatselijke verdoving, mn hele arm moet er aan geleuven.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik las rietje
Maar je kon dus meteen weer weg uit het ziekenhuis?
Dat zijn wel meestel enorme tetten ipv tietjesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en niet zomaar een tietje, een opera tietje nota bene...
Ach de voorpret krijg je fijn nog een keerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:51 schreef mootie het volgende:
Jezus! En ik had me zo zitten verheugen op alle aandacht en meelij!
nou ik zei ook wat maar jij leest daar over heen, geeft niet hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:51 schreef mootie het volgende:
Jezus! En ik had me zo zitten verheugen op alle aandacht en meelij!
Hallo, even geduld, ze moet eerst even klaar zijn met het wentelen in meelij om de opera tieten die niet doorgegaan zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ik zei ook wat maar jij leest daar over heen, geeft niet hoor
Was maar een garpje, haksjequote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ik zei ook wat maar jij leest daar over heen, geeft niet hoor
ach Leandra weet je je bent lief maar laat maar er broeit hier wat en voor je het weet knalt het uit elkaar.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hallo, even geduld, ze moet eerst even klaar zijn met het wentelen in meelij om de opera tieten die niet doorgegaan zijn
geeft niet Moot, ben een beetje klaar met dingen wordt er verdrietig allemaal van.quote:
Ik broei absoluut niet, ik dol maar wat.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach Leandra weet je je bent lief maar laat maar er broeit hier wat en voor je het weet knalt het uit elkaar.
Moot het is zo jammer, wil zo graag me mond opendoen maar ook geen mensen kwetsen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik broei absoluut niet, ik dol maar wat.
Uitspreken lijkt me sowieso handiger dan oppotten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Moot het is zo jammer, wil zo graag me mond opendoen maar ook geen mensen kwetsen.
Je zei potquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Uitspreken lijkt me sowieso handiger dan oppotten.
Moots en ik kunnen heel lang broeien voor we uit elkaar knallen hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach Leandra weet je je bent lief maar laat maar er broeit hier wat en voor je het weet knalt het uit elkaar.
Volgens mij zit jou iets dwasrs Heksje, gooi het er maar lekker uitquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Moot het is zo jammer, wil zo graag me mond opendoen maar ook geen mensen kwetsen.
Zij ploft gewoon op mijn hoofd en het doet me niksquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moots en ik kunnen heel lang broeien voor we uit elkaar knallen hoor
Zij is een kikker, en ik ben eigenlijk een waterdruppel, dus dat bijt elkaar niet
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Zij ploft gewoon op mijn hoofd en het doet me niks
En als er heel veel Leandradruppels zijn mag ik er gewoon in zwemmen, poepen, batsen en eitjes in leggen.quote:
Nu moet ik ineens weer aan een jacuzzi denkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:09 schreef mootie het volgende:
[..]
En als er heel veel Leandradruppels zijn mag ik er gewoon in zwemmen, poepen, batsen en eitjes in leggen.
De meest handige dag is het idd niet. Dat zei ik ook, maar morgen komen ze enkel de radiatoren uit de huidige badkamer en de kamer die er straks wordt bijgetrokken demonteren. Kan dus gewoon nog douchen en zulks.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:39 schreef Leandra het volgende:
Niet om het een of ander, maar is dat niet een beetje een onhandige begindag? Of werken ze vrijdag wel gewoon?
En dan maandag over een week 2de Pinksterdag...
Zo lekker dat het voor je gedaan wordt! Dan is het tenminste ook echt af op een gegeven moment!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
De meest handige dag is het idd niet. Dat zei ik ook, maar morgen komen ze enkel de radiatoren uit de huidige badkamer en de kamer die er straks wordt bijgetrokken demonteren. Kan dus gewoon nog douchen en zulks.
Maandag gaat de klus echt van start. Drie weken lang en dan nog anderhalve week aan de keuken.
Het kost even, maar dan hedde ook wa!
Na driekwart jaar.
Bij de verhuizing, over tig jaar.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:12 schreef Copycat het volgende:
En ik ben er als een razende Roeland doorheen gegaan met mijn ultieme verplaatstechniek.
Ben benieuwd wanneer die boeken onder het logeerbed vandaan komen.
Als je je keukentroep eronder kwijt wilt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:12 schreef Copycat het volgende:
En ik ben er als een razende Roeland doorheen gegaan met mijn ultieme verplaatstechniek.
Ben benieuwd wanneer die boeken onder het logeerbed vandaan komen.
Ik voel me bij voorbaat gekwetstquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dan moet ik een trap op. Dat komt dus in de kelder.quote:
Jongste zegt dat ze haar volgende fiets van een zwerver koopt. In 9 maanden tijd 4 fietsen van haar gestolen!quote:
He? O dat vind ik zielig voor je!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:39 schreef mootie het volgende:
Dus dan moet je een trap op als het teruggaat naar de keuken, muts.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet ik een trap op. Dat komt dus in de kelder.
...
Die ik ook nog moet uitmesten voor die tijd.
Eeeh ........ als je keukentroep weer terug moet daarna moet het ook weer een trap op.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet ik een trap op. Dat komt dus in de kelder.
...
Die ik ook nog moet uitmesten voor die tijd.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eeeh ........ als je keukentroep weer terug moet daarna moet het ook weer een trap op.
Dat scheelt een paar schoenenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:20 schreef Kally het volgende:
Geslaagd voor een fiets, en 120 euro goedkoper dan die we eerst gezien hadden
Echt he?quote:
Wat is het voor fiets en waar ben je geslaagd?quote:
Ze mest heul niks, ze verplaatst!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:20 schreef Marrije het volgende:
Gelukkig zitten hier wat mensen op te letten.
Maar volgens mij gaat dat uitmesten rigoureus.
Ha, kun je weer andere leuke of nuttige dingen van doen! Nieuwe fiets of gebruikt?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:20 schreef Kally het volgende:
Geslaagd voor een fiets, en 120 euro goedkoper dan die we eerst gezien hadden
Wij hebben hier vlakbij een fietsenwinkel (die is van mijn ex vriend toen ik 18 ofzo wasquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is het voor fiets en waar ben je geslaagd?
Wel een nieuwe maar 229 euri dus nou ja dat is nog enigzins te doenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ha, kun je weer andere leuke of nuttige dingen van doen! Nieuwe fiets of gebruikt?
Met 3 kinderen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:24 schreef mootie het volgende:
Marrije zou troeploos moeten zijn, na een verhuizing, toch?
Ik heb het volste vertrouwen in haar, die jast volgens mij gewoon alles weg wat niet meer nodig is.quote:
ook een kwestie van verplaatsenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:24 schreef mootie het volgende:
Marrije zou troeploos moeten zijn, na een verhuizing, toch?
Ja dat doe ik ook, maar helpen doet het nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het volste vertrouwen in haar, die jast volgens mij gewoon alles weg wat niet meer nodig is.
Nu snap ik meteen waarom die fiets zoveel goedkoper wasquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij hebben hier vlakbij een fietsenwinkel (die is van mijn ex vriend toen ik 18 ofzo was)
Merkloos maar een soort kruising tussen een mountainbike en een bmx, lekker dik stoer frame, wel een redelijk normaal stuur en stoere banden
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het volste vertrouwen in haar, die jast volgens mij gewoon alles weg wat niet meer nodig is.
Shit, jij leekt me echt een rigoreuze opruimert!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
ook een kwestie van verplaatsen![]()
Ik ben erg slecht in weggooien![]()
Maar er gaat binnenkort ook eea mee naar India. Hebben we weer ruimte voor de spullen die we mee terug nemenMaar we kunnen onze kont niet keren dus ik gooi af en toe wat weg en soms verkoop ik eens wat.
Ja daarom, het is wel vast zijn verjaardagskado (over 2 maandenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu snap ik meteen waarom die fiets zoveel goedkoper was![]()
Stoer, zo'n fiets, ik vind het eigenlijk ook heel zonde om op die leeftijd een merkfiets te kopen. Ze gooien hem vaak overal neer en zijn er binnen een korte tijd weer afgegroeid.
Wat ook een bedragen hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel een nieuwe maar 229 euri dus nou ja dat is nog enigzins te doen
Ach ik blijf opruimen en weggooien/verkopen, het helpt echt nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
ook een kwestie van verplaatsen![]()
Ik ben erg slecht in weggooien![]()
Maar er gaat binnenkort ook eea mee naar India. Hebben we weer ruimte voor de spullen die we mee terug nemenMaar we kunnen onze kont niet keren dus ik gooi af en toe wat weg en soms verkoop ik eens wat.
ik ben een sloddervos 1e klasquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Shit, jij leekt me echt een rigoreuze opruimert!
Die keldertrap heeft drie treden. En de kelderdeur zit in de keuken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:19 schreef Deisyy het volgende:
Eeeh ........ als je keukentroep weer terug moet daarna moet het ook weer een trap op.
Ja het is belachelijk, maar die ander was 350 dus ik ben al lang blijquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wat ook een bedragen heMaar kind heeft en fiets die hij mooi vindt, is ook wat waard.
Shhh... we vonden onszelf heel slimquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die keldertrap heeft drie treden. En de kelderdeur zit in de keuken.
Mutsjes!
* Marrijebereidt zich voorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja het is belachelijk, maar die ander was 350 dus ik ben al lang blij
Wij kennen jouw krib natuurlijk niet en dat is amper een kelder te noemen, maar een kruipruimte, dus dat je niet geen schuivenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die keldertrap heeft drie treden. En de kelderdeur zit in de keuken.
Mutsjes!
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Aww, dan heeft de baby straks echt een vreselijk afgeragd fietsje
Ik ga voor je kijken, al ben ik een mobiel noobje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:38 schreef Marrije het volgende:
Hoe zit het trouwens met fok-mobiel, ben ik de enige bij wie de pagina's niet meer na de eerste post ofzo te zien zijn maar pas helemaal onderin? Zo irritant.
Niks kruipruimte! Ik moet er zelfs een trapje bij pakken wil ik de bovenste planken kunnen bereiken. Jonguh!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:35 schreef Deisyy het volgende:
Wij kennen jouw krib natuurlijk niet en dat is amper een kelder te noemen, maar een kruipruimte, dus dat je niet geen schuiven
Nu weten we waar jij gaat schuilen..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks kruipruimte! Ik moet er zelfs een trapje bij pakken wil ik de bovenste planken kunnen bereiken. Jonguh!
En ik kan erin liggen met mijn armen boven mijn hoofd. Met gemak. Als ik zou willen.
En nee, ik ben geen 1m12.
Eigenlijk is het een soort voor-de-oorlogse inkoopkoelkast...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks kruipruimte! Ik moet er zelfs een trapje bij pakken wil ik de bovenste planken kunnen bereiken. Jonguh!
En ik kan erin liggen met mijn armen boven mijn hoofd. Met gemak. Als ik zou willen.
Ik wou nog schrijven 'en ook geen 1m13quote:
Dat kan ik nu gewoon, met mijn slimfoontjequote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:45 schreef Marrije het volgende:
Oh, maar wel bedankt voor het kijken Moots.
Nee, dat is nieuw, maar het zou tijdelijk zijn want in de nieuwe mobiele layout zou het wel weer goed zijn... Maar het is idd waardeloos.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:38 schreef Marrije het volgende:
Hoe zit het trouwens met fok-mobiel, ben ik de enige bij wie de pagina's niet meer na de eerste post ofzo te zien zijn maar pas helemaal onderin? Zo irritant.
Ik snap zo niet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:38 schreef Marrije het volgende:
Dan hoeven we jou tenminste niet de hand boven het hoofd te houden want dat kan je zelfquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
O, bedoel je dat, ja dat is irriquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja irritant is dan, dan moet je dus helemaal naar beneden scrollen om op pag 6 te klikken
Tweedehands zijn ook mooi hoorquote:
Ik vond je ook al bejaarderig vroegquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:54 schreef Kally het volgende:
gvd, mijn klok staat stil op kwart over 5, nu staat mijn eten al op
Door het weer zit je gevoelsmatig weer in de wintertijd.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:54 schreef Kally het volgende:
gvd, mijn klok staat stil op kwart over 5, nu staat mijn eten al op
ah ok, 'ze zijn ermee bezig'quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat is nieuw, maar het zou tijdelijk zijn want in de nieuwe mobiele layout zou het wel weer goed zijn... Maar het is idd waardeloos.
Ik dacht al wat vliegt die tijdquote:
Dat wel, het was echt fris vandaagquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Door het weer zit je gevoelsmatig weer in de wintertijd.
vorige week net een (nieuwe) spiderman fiets gekocht voor de oudste, moet ie nog krijgen, ook voor zn verjaardag.quote:
Doe ik ook, het is allemaal duur zat, deze kan hij wel een jaar of 2 op, hij groeit niet echt hard en ik heb hem iets te groot gekocht, zijn zadel helemaal naar beneden, maar anders net zo makkelijk tweedehandsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
vorige week net een (nieuwe) spiderman fiets gekocht voor de oudste, moet ie nog krijgen, ook voor zn verjaardag.
Maar had net zo goed 2e hands kunnen zijn, tis maar net hoe het uitkomt.
Ik zit er als een journalist van de tokkiegraaf bovenop!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:35 schreef remlof het volgende:
Effe een post zodat D_K weer wat bij te lezen heeft
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:42 schreef Liyu het volgende:
Ik post ook voor D_K, maar helaas geen nieuws
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:42 schreef Liyu het volgende:
Ik post ook voor D_K, maar helaas geen nieuws
Ik heb geen idee wie jullie zijn?quote:
Is niet ergquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen idee wie jullie zijn?
Dan ben je een slechte tokkiegraafquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen idee wie jullie zijn?
Dat klopt. Ik zit niet in het roddelcircuit!quote:
Haaiquote:
Ik zal je morgen wel effe bijpraten op de BBQquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik zit niet in het roddelcircuit!
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal je morgen wel effe bijpraten op de BBQ
Haaiquote:
Met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:51 schreef Kally het volgende:
Ik doe het expres niet, die puntjes en streepjes
Tis net of je op een terrasje zitquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:55 schreef Kally het volgende:
Lurkers?
Kijken is zo overrated, zelf meedoen is veel leuker
Dat hoor ik morgen blijkbaar!quote:
Die is heul wel gepland!quote:
Dat is wel leuk jaquote:
ik vind het helemaal niks...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:48 schreef Copycat het volgende:
All weather proof!
[ afbeelding ]
Dan had je het toch nodigquote:
Ik kreeg vorig jaar een stootkuur pretnison ervoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:19 schreef Toverheks het volgende:
voel me nog kut, hele grote pillen van de dokter gehad gisteren en puffertjes wat een ondingen zodra ik moet inhaleren gaat alles verkeerd
moet heul veul doen hier want dinsdag komt me bankstel
![]()
![]()
![]()
Ik las banksletquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:19 schreef Toverheks het volgende:
voel me nog kut, hele grote pillen van de dokter gehad gisteren en puffertjes wat een ondingen zodra ik moet inhaleren gaat alles verkeerd
moet heul veul doen hier want dinsdag komt me bankstel
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik krijg nooit wat van die gvd alternatieve kruiden lul. Stoppen met roken en ik sta weer ziek op de stoep. Al is dat gelukkig al jaren geledenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kreeg vorig jaar een stootkuur pretnison ervoor
dit zijn hele grote pillen 3 per dag ach gaat wel weer over hoor morgen maar eens aan de slag hier weer wel alles bijgehouden maar de was loopt niet vanzelf de machine in hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kreeg vorig jaar een stootkuur pretnison ervoor
Ik werd er ook niet echt vrolijk van anders, maar het hielp, nu heb ik zijn dochter als dokter en is ze binnen een maand met zwangerschapsverlof, en wie ik nu dan heb ???quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg nooit wat van die gvd alternatieve kruiden lul. Stoppen met roken en ik sta weer ziek op de stoep. Al is dat gelukkig al jaren geleden
kan dat bij jou zomaar hier is patientestop heel moeilijk om van dokter over te lopen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik werd er ook niet echt vrolijk van anders, maar het hielp, nu heb ik zijn dochter als dokter en is ze binnen een maand met zwangerschapsverlof, en wie ik nu dan heb ???
Dus ik ga maar een andere zoeken
Meldtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik werd er ook niet echt vrolijk van anders, maar het hielp, nu heb ik zijn dochter als dokter en is ze binnen een maand met zwangerschapsverlof, en wie ik nu dan heb ???
Dus ik ga maar een andere zoeken
Als je het lang genoeg laat liggen misschien welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dit zijn hele grote pillen 3 per dag ach gaat wel weer over hoor morgen maar eens aan de slag hier weer wel alles bijgehouden maar de was loopt niet vanzelf de machine in he
jij wilt alleen onderzoekjes doen met zo een zwaneding zekerquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als je het lang genoeg laat liggen misschien welBeterschap Heksie.
Oh uitleg was nodigquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij wilt alleen onderzoekjes doen met zo een zwaneding zeker
Kan niet zomaar, maar ik ga het wel proberen, dit slaat nergens op heb graag 1 vaste dokterquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan dat bij jou zomaar hier is patientestop heel moeilijk om van dokter over te lopen.
ik heb een schatje ja ze moet wel2 keer me naar huis gestuurd terwijl ze me geen minuut uit het oog meer mocht verliezen maar ambulance had moeten bellen
Alsof jij aan mijn lijf mag zittenquote:
quote:
Je bedoelt dit?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bedoelt dit?nee geen ontstopper godver hoe heet zo een ding nou, echt ik zit me na te denken iets met zwanenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Op een kilometer afstand leef je je maar uitquote:
Volgens mij iets met ganzenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee geen ontstopper godver hoe heet zo een ding nou, echt ik zit me na te denken iets met zwanen
Zo groot is die tuin niet hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Op een kilometer afstand leef je je maar uit
Zwanenhals?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee geen ontstopper godver hoe heet zo een ding nou, echt ik zit me na te denken iets met zwanen
Gaat Teun niet bij de buren zitten dan?quote:
Beat youquote:
Volgens mij doet Teun het liever gewoon met z'n blote handenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee Moot mag door naar de volgende ronde dat was het dus een eendebek kon er echt niet op komen meer
Hij hangt er ook niet dagelijks inquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wel een doos hebben maar niet het gereedschap kennen![]()
Ik moet echt een beetje opletten met die pupers, voor je het weet heb ik een tagje "vieze oude man"quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij doet Teun het liever gewoon met z'n blote handen
Het zijn van die dingen die je liever vergeet. Ze zijn ook altijd gemeen koud. Volgens mij leggen die gasten ze in de vriezer voor gebruikquote:
Echt he?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn van die dingen die je liever vergeet. Ze zijn ook altijd gemeen koud. Volgens mij leggen die gasten ze in de vriezer voor gebruikGewoon voor de lol
quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee Moot mag door naar de volgende ronde dat was het dus een eendebek kon er echt niet op komen meer
Ik denk dat ze het doen om voldoende afstand te creëren tussen hen en de patiënt. En terecht ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn van die dingen die je liever vergeet. Ze zijn ook altijd gemeen koud. Volgens mij leggen die gasten ze in de vriezer voor gebruikGewoon voor de lol
Koel bewaren anders begint de vis te stinken!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja je wil hem/haar een teringtrap verkopen dus dat klopt welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het doen om voldoende afstand te creëren tussen hen en de patiënt. En terecht ook
Volgens mij moet degene die het lukt om bij jou naar binnen te komen gelijk door naar de plaatselijke poli voor op z'n minst wat hechtingenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja je wil hem/haar een teringtrap verkopen dus dat klopt wel
En dan wel met de vingers erin om te constateren dat het mooi peervormig isquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het doen om voldoende afstand te creëren tussen hen en de patiënt. En terecht ook
Dat ligt eraan wie en waaromquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij moet degene die het lukt om bij jou naar binnen te komen gelijk door naar de plaatselijke poli voor op z'n minst wat hechtingen
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan wel met de vingers erin om te constateren dat het mooi peervormig isKan mij dat bommen. als is het vierkant
Nou, een penis van een eventuele vriend komt er dan ook wat vierkant uit, kan nooit de bedoeling zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan wel met de vingers erin om te constateren dat het mooi peervormig isKan mij dat bommen. als is het vierkant
Dat is toch een ander verhaalquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou, een penis van een eventuele vriend komt er dan ook wat vierkant uit, kan nooit de bedoeling zijn
Pyjama's zijn voor koude winternachtenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:47 schreef Kally het volgende:
Gvd jullie met je pyama's, die heb ik heul niet
Meteen gaat kijken
Uhmm, als jij het zegtquote:
hey wil jij nou beweren dat kally weerhaakjes van binnen heeft zittenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij moet degene die het lukt om bij jou naar binnen te komen gelijk door naar de plaatselijke poli voor op z'n minst wat hechtingen
Dat zie je er erger uit dan ik. KOPEN !!!!quote:
Ik beweer niks, maar ze doet aan karatequote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey wil jij nou beweren dat kally weerhaakjes van binnen heeft zitten
Eigenlijk heb ik alleen zo'n ding aan als ik ziek ben en koorts heb en lig te bibberen van de kouquote:
Of geleende slaapzakken.quote:
Nou het zou zo maar kunnenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey wil jij nou beweren dat kally weerhaakjes van binnen heeft zitten
Jou ruitjes zijn leukquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zie je er erger uit dan ik. KOPEN !!!!
Of je moet in je blootje naar de plee met 10 mensen om je heenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik alleen zo'n ding aan als ik ziek ben en koorts heb en lig te bibberen van de kou
O het is altijd handig toch? Stel dat ik nog meer ga meetenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jullie gaan toch niet echt voor één nacht een pyama kopen. Een joggingbroek en een shirt is toch ook prima?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik beweer niks, maar ze doet aan karate
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jullie gaan toch niet echt voor één nacht een pyama kopen. Een joggingbroek en een shirt is toch ook prima?
Ik heb hem al een tijdje, maar ik neem een slaapzak en mijn kussen mee. Plus geruite pyjama daar kom ik nu niet eens meer onderuitquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
van die muffe dingen nee neem mijn eigen dekbed meequote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Voor de dames heb ik eventueel nog wel wat dekbedden. Volgens mij liggen er nog drie op zolder.
Als je ze 3 weken laat luchten, nee neem ik zelf wel meequote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Voor de dames heb ik eventueel nog wel wat dekbedden. Volgens mij liggen er nog drie op zolder.
oh die dingen kan je ook hier kopen weet precies wat jij bedoelt je hebt ze in het rood op de markt hier hangen erg doorzichtig met van die bandjesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:56 schreef Kally het volgende:
Ik zie hele leuke dingen, maar niet geschikt voor de meet
Krijg jij de hik maarquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je ze 3 weken laat luchten, nee neem ik zelf wel mee
Ik hou niet van roodquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh die dingen kan je ook hier kopen weet precies wat jij bedoelt je hebt ze in het rood op de markt hier hangen erg doorzichtig met van die bandjes
Idemquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
van die muffe dingen nee neem mijn eigen dekbed mee
Daar denk ik ook nog over ja. Dekbed. Ik heb nog zo'n dunnetje liggen. Die kan ik dan ook als matras gebruiken 2 persoon'squote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
van die muffe dingen nee neem mijn eigen dekbed mee
kan best spannend wezen hoorquote:
had nog een nieuwe 1 persoons voor wie hem wil hebbenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar denk ik ook nog over ja. Dekbed. Ik heb nog zo'n dunnetje liggen. Die kan ik dan ook als matras gebruiken 2 persoon's
Handig op een eenpersoons veldbedquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar denk ik ook nog over ja. Dekbed. Ik heb nog zo'n dunnetje liggen. Die kan ik dan ook als matras gebruiken 2 persoon's
Hij ligt klaarquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:00 schreef remlof het volgende:
Doe mij het dekbed van Kally maar dan, ik ga echt niet zo'n ding meezeulen
ik heb een snoopy badjas en die gaat gewoon meequote:
Volgens mij zijn ze zelf muffigquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij ligt klaar
Denk je godverdomme aardig te zijn voor die wijven, krijg je dat naar je oren, iets over muffig
Ja er op liggen en eronder liggenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Handig op een eenpersoons veldbed
Of had je andere plannen?
Snoopy is wel lief, maarre badjas in de zomer?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb een snoopy badjas en die gaat gewoon mee
Wit shirt en geruite broekquote:
ja stel je voor dat het smorgens nioet zo warm is jullie verkleumen terwijl ik me snoopy heb whaaaaaaaa en lekker neutraal gekocht dus kallyquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Snoopy is wel lief, maarre badjas in de zomer?
Ben ik nu de enige die het altijd warm heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |