En terecht.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:39 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou je hebt soms een boel lompe boeren hoor in de kroeg, je hoeft maar een beetje voorover te zitten in een kroeg, en een soort boer die sowieso al handtastelijk is ( die heb je altijd wel tijdens het uitgaan ) dan kan het je makkelijk overkomen.
Daarna heb ik hem wel publiekelijk belachelijk gemaakt bij al zijn vrienden die er bijstonden dat die zijn poten thuis moest houden.
Daar zijn paskamers voor. Trek het aan en zie hoe het je staat in plaats van op internet te filosoferen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[ afbeelding ]
aan de ene kant wel sexy, want strak
maar toch ook wel vreemd
sowieso die onderbroek, dat staat niet
ik wil er niet als zo'n worm bij lopen
ik ben niet sip hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh maar dat vind ik dan juist wel weer sip klinken
iedereen mag dingen verwachten van het leven en die ook krijgen!
dat verdienen goede mensen
dan is het goedquote:
Ik kan dit bevestigen. Als je de juiste persoon ontmoet ben je in één keer van dat onderkoelde gebeuren af :-P Ik ben zelf net zo, maar van het weekend kwam ik na een paar maanden weer een meid tegen die ik daarvoor even kort had gesproken en wel leuk vond. In no-time had ze door dat onderkoelde van me heengeprikt en ben vervolgens de hele avond/nacht aan het praten/lachen geweest.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hmm ja nu snap ik beter wat je bedoeld
heb je wel vrienden? Die mogen je dan vast ook om je onderkoeld-heid
en meisje kan daar ook van gaan houden
het juiste meisje zal dat misschien wel je tofste eigenschap vinden en daardoor heen proberen te prikken
en jij zult dan, omdat zij het is en ze het zo charmant doet, heel fijn vinden
Klinkt uberromantisch... is het misschien ook wel een beetje
maar ik geloof dat wel echt
Jij hield toch van plaatjes van dames gehuld in nauw aansluitende kledij ( =zichtbare vormen)quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar zijn paskamers voor. Trek het aan en zie hoe het je staat in plaats van op internet te filosoferen.
Dat lijkt me eerder een gewone legging, er zitten ook geen zakken op de kont. Die hoor je sowieso niet als broek te dragen vanwege dit effect.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[ afbeelding ]
maar toch ook wel vreemd
Die onderbroek kan gewoon echt niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[ afbeelding ]
maar toch ook wel vreemd
Zeker, maar die foto was wel een beetje spijtig. Maar toch bedankt dat je aan mij hebt gedachtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jij hield toch van plaatjes van dames gehuld in nauw aansluitende kledij ( =zichtbare vormen)
Die vrouw moet alles een maatje groter kopen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[ afbeelding ]
maar toch ook wel vreemd
Geil vind ik het allerminst, alles puilt zo lelijk uit nu.quote:
het is ook niet mooiquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Geil vind ik het allerminst, alles puilt zo lelijk uit nu.
zonder onderbroekje en samengeknepenbilletjes heeft die een prachtkontquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:04 schreef heloef het volgende:
Mag ik dan vragen waarom jullie het geil vinden? Ben gewoon benieuwd.
Huh is dat een Prachtkont? Hoezo dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:04 schreef Waaghals het volgende:
[..]
zonder onderbroekje en samengeknepenbilletjes heeft die een prachtkont
naar mijn meningquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Huh is dat een Prachtkont? Hoezo dan?
Een prachtkont is volgens mij gewoon een goed gevulde kont omhult met een strak huidje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Huh is dat een Prachtkont? Hoezo dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |