mijn vriend draagt het de hele tijdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:33 schreef Axel1988 het volgende:
Kunnen mannen volgens jullie in de zomer met een korte of 3/4de broek over straat; of vinden jullie dat kinderachtig?
Ligt er aan wat je er op draagtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
Wat vinden jullie van Jeggings?
Eens wilde ik er een aanschaffen, maar ik vond het toch te heftig, te opzichtig, zo met die billen erin.
Ligt eraan hoe je het doet. Ik vind het heel leuk als een man juist beetje sportief skaterachtig gekleed is .quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:33 schreef Axel1988 het volgende:
Kunnen mannen volgens jullie in de zomer met een korte of 3/4de broek over straat; of vinden jullie dat kinderachtig?
Ik heb een kleinere maat, ben geen gratenpakhuis en heb hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:35 schreef formerjellybean het volgende:
hoef niet af te vallen , vind maatje 36/38 prima en wil ook niet echt een gratenpak worden.
3/4 vind ik niets. Een korte broek wil ik nog wel eens dragen, maar alleen als het echt heel warm is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:33 schreef Axel1988 het volgende:
Wat zijn Jeggingsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
Eens wilde ik er een aanschaffen, maar ik vond het toch te heftig, te opzichtig, zo met die billen erin.
jeans-leggingsquote:
Jij had toch een Kim Kardashian kont? If so, doen, en anders kan je het minder opzichtig maken met een lang topje eroverheen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh die heb ik dus ook en met een leuk t-shirt of leuk top kan hij prima, heb hem gisteren nog gedragen met een mooi Andy Warhol t-shirt met Marilyn Monroe eropquote:
Bellen. Maar ik ben dan ook echt een beller. Heb wel positieve ervaringen met bellen, mensen kunnen je niet negeren en aan hun reactie kan je echt wel merken of ze er zin in hebben.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:41 schreef Micson het volgende:
Ik heb advies van jullie nodig!
Ik ben gisteren gaan eten met twee meisjes en een vriend van me. We zitten bij dezelfde studentenvereniging, en binnenkort is er een gala waarvoor je een date moet hebben.
Ik wilde eerst een ander meisje vragen, maar ik vind het meisje van gisteren eigenlijk leuker. We hadden het er gisteren ook nog even over, en toen heb ik ook gezegd dat ik dat andere meisje dus wilde vragen.
Ik wil nu eigenlijk mijn voorkeursmeisje vragen, maar ik weet niet precies hoe. Het moet officieel door een blauwe brief met gouden letters te sturen etc, jullie kennen dit toneelstukje wel denk ik
Ik pols echter liever vantevoren al of ze interesse heeft voordat ik aan die onzin begin.
Zal ik haar bellen of smsen. Bij bellen heb ik het idee dat ik haar voor het blok zet, maar smsen is een beetje laf of niet? Wat zouden jullie doen?
Ik zou bellen inderdaad, tenzij je haar binnenkort nog ziet. Dan zou ik het face to face vragen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bellen. Maar ik ben dan ook echt een beller. Heb wel positieve ervaringen met bellen, mensen kunnen je niet negeren en aan hun reactie kan je echt wel merken of ze er zin in hebben.
Misschien ook niet te lang mee wachten allemaal; straks is iemand je voor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zou bellen inderdaad, tenzij je haar binnenkort nog ziet. Dan zou ik het face to face vragen.
Daarom zei ik ook binnenkort hè.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:45 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Misschien ook niet te lang mee wachten allemaal; straks is iemand je voor.
Go with the flow.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:47 schreef LePoo het volgende:
Dit toch maar ff in een topic zetten waar veel vrouwen zitten, aangezien ik altijd maar weinig heb gesnapt van het vrouwen brein op dit vlak...
Het zit zo; ik heb nog maar weinig ervaringen met relaties, ben altijd een type geweest van de scharrels (is me goed afgegaan de afgelopen jaren, verliefd werd ik ook echt nooit).
Maar laatst ben ik dus uit gevraagd, en wat me nu overkomt overdondert me een beetje, maar maakt me tegelijkertijd toch ook weer heel happy.
We hebben inmiddels 3 dates gehad, waarvan de 3e date bij haar op de bank, thuis.
Ik ben daar blijven slapen, maar eigenlijk is er ook amper geslapen (waar er ook echt veel geknuffeld, gekust en lief gedaan is, vooral na de daad iedere keer)...
In de ochtend samen ontbeten, waarna 'we weer ff terug naar bed gingen'.
Na die date is er dus sms verkeer geweest waarin er vooral duidelijk werd we toch wel erg geïnteresseerd zijn elkaar (zij heeft kriebels, ik ook wel denk ik dus).
Morgen hebben we dus weer afgesproken en dit keer blijft ze bij mij slapen...
Kort samen gevat;
3 dates, 3e date seks gehad, al knuffelend en kussend in slaap gevallen in elkaars armen (wtf? hier was ik al helemaal nooit van gediend, maar nu voelde het zo fijn, wat zij ook zo ervaarde).
Openlijk aan elkaar laten weten beide gevoelens te hebben voor elkaar, en vooral elkaar weer heel snel te willen zien (morgen dus).
Is dit nou echt waar het op lijkt? Sta ik hier aan het begin van een mogelijke relatie? En zo ja; wanneer loopt zoiets doorgaans over in een relatie? Na X-aantal dates? X-aantal keer seks? I dont know...
Ik heb wel 'relaties' gehad op de middelbare school, echter op een volwassen leeftijd nog niet.
Ik ben happy, godverdomme, en ik snap er niks van.![]()
En eigenlijk wil ik haar gewoon helemaal voor mezelf, als ik mijn onderbuik gevoel moet geloven...
als zo'n broek niet pas wil dat niet meteen zeggen dat je uberhuabt heupvet hebtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:47 schreef moezeidekoe het volgende:
- Gewoon bellen, hoor je meteen het antwoord en is persoonlijker.
-Niks mis met jeggings als je een goed figuur hebt.
-36/38 is prima, maar misschien kan je je heupvet wat strakker krijgen ofzo
ik denk dat dit wel een relatie kan worden jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:47 schreef LePoo het volgende:
Kort samen gevat;
3 dates, 3e date seks gehad, al knuffelend en kussend in slaap gevallen in elkaars armen (wtf? hier was ik al helemaal nooit van gediend, maar nu voelde het zo fijn, wat zij ook zo ervaarde).
Openlijk aan elkaar laten weten beide gevoelens te hebben voor elkaar, en vooral elkaar weer heel snel te willen zien (morgen dus).
Is dit nou echt waar het op lijkt? Sta ik hier aan het begin van een mogelijke relatie? En zo ja; wanneer loopt zoiets doorgaans over in een relatie? Na X-aantal dates? X-aantal keer seks? I dont know...
Ik heb wel 'relaties' gehad op de middelbare school, echter op een volwassen leeftijd nog niet.
Ik ben happy, godverdomme, en ik snap er niks van.![]()
En eigenlijk wil ik haar gewoon helemaal voor mezelf, als ik mijn onderbuik gevoel moet geloven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |