Technisch gezien zijn de meeste ringtones van oude telefoons gebaseerd op MIDI's, dus als er programma's voor zijn zal die telefoon dat prima kunnen. Moet je dus even gaan kijken of er android apps voor zijn die met MIDI's overweg kunnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:14 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Foto bewerken kan heel minimaal op dit soort toestellen (logisch ook), de iPhone en een aantal hogere segment smartphones hebben hier wel wat leuke opties voor. Maar MIDI files maken op je smartphone heb ik nog nooit van gehoord (maar dat kan ook zijn omdat ik me daar niet in verdiept hebt).
Uiteraard halen de de fysieke qwerty-slidertoetsenborden het niet bij een groot toetsenbord, maar het is al een stuk beter dan het touchscreen toetsenbord.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:05 schreef Farenji het volgende:
Ik vind tikken van teksten van meer dan twee zinnen eigenlijk al een crime op mijn smartphone. En dan heb ik een Desire HD met dus een vrij groot scherm, maar toch is het te klein om echt lekker op te tekstverwerken. Dat doe ik er dan ook niet op. Daar wil ik toch een echt toetsenbord voor hebben.
Ik vind die op m'n BB bold een stuk vervelender dan die op m'n iPhone eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:47 schreef KreKkeR het volgende:
Uiteraard halen de de fysieke qwerty-slidertoetsenborden het niet bij een groot toetsenbord, maar het is al een stuk beter dan het touchscreen toetsenbord.
Je kan ook je touchscreen smartphone een kwartslag draaien... Dan heb je vrijwel hetzelfde effect als zo'n klein qwerty keyboard.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Uiteraard halen de de fysieke qwerty-slidertoetsenborden het niet bij een groot toetsenbord, maar het is al een stuk beter dan het touchscreen toetsenbord.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas wel wat minder aanbod dan de niet-sliders:(
Zo'n (glad) glazen scherm dat je niet kunt indrukken toetst absoluut niet hetzelfde als echte toetsen die je wel kunt indrukken vind ik. Maar goed, kwestie van smaak denk ik.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:50 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je kan ook je touchscreen smartphone een kwartslag draaien... Dan heb je vrijwel hetzelfde effect als zo'n klein qwerty keyboard.
Eigenlijk kan je met een Android veel meer, maar okayquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:07 schreef Fes1-2 het volgende:
iPhone heeft de meeste apps dus kan je opzich ook wel het meeste mee. Tevens werkt dat systeem echt suuuuuuuuper relaxt. Beter dan mn nokia E75.. echt een pokkeding.
wat dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:21 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Eigenlijk kan je met een Android veel meer, maar okay
Je kan bijvoorbeeld een keyboard kiezen naar jou keuze, zelf gebruik ik SlideIT met Nederlands woorden boek. (hier hoef je niet voor te jailbreaken of wat dan ook)quote:
Doel je op swype? Want dat heb ik toch vrij lang geprobeerd en ik vond het niks. Ja geinig wanneer ik een kort standaard smsje wil versturen. Maar als ik bijvoorbeeld een wat langere email wil versturen, of bijvoorbeeld iets op een forum wil postenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:13 schreef Ireyon het volgende:
Waarom zou je toetsen moeten kunnen indrukken als je ook gewoon een beetje half over min of meer de juiste letters kunt glijden? Of als je slechts 1 woord aan hoeft te tikken omdat het toetsenbord toch al weet wat je wilt gaan typen? 't Is even wennen maar als je 't eenmaal onder de knie hebt, komt zowel qua snelheid als gemak geen enkel fysiek toetsenbord nog in de buurt.
Dan had je ook een iPhone moeten kopen, die werken gewoon.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:16 schreef I0_0I het volgende:
Ik heb een half jaar geleden mijn eerste smartphone gekocht (htc desire), maar ik vind het maar gehypete apparaten.
Men gaat er vanuit dat ze al dezelfde mogelijkheden hebben als computers, maar de hardware is gewoon (nog) niet goed genoeg om de software bij te benen. In de praktijk zijn de dingen traag, lopen regelmatig vast, en de accu is binnen no-time leeg.
Ik vind het geen miskoop omdat ik een goede deal had, maar als hij morgen kapot zou vallen dan koop ik gewoon weer een normale telefoon.
OT:
Muzieksoftware: Nee.
Een keyboardje spelen op zo'n klein toetsenbord werkt niet, je drukt altijd 3 toetsen tegelijk in.
Pianoroll is ook niets, het is onmogelijk om de noten de juiste lengte te geven en je drukt 9/10 keer verkeerd. (en ik heb zelfs dunne vingers)
Fotobewerking: no way.
'Men' gaat er helemaal niet vanuit dat de telefoons dezelfde mogelijkheden hebben als een PC of iets dergelijks. Jij hebt je verkeer laten informeren en/of hebt om de een of andere reden verkeerde verwachtingen gehad.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:16 schreef I0_0I het volgende:
Ik heb een half jaar geleden mijn eerste smartphone gekocht (htc desire), maar ik vind het maar gehypete apparaten.
Men gaat er vanuit dat ze al dezelfde mogelijkheden hebben als computers, maar de hardware is gewoon (nog) niet goed genoeg om de software bij te benen. In de praktijk zijn de dingen traag, lopen regelmatig vast, en de accu is binnen no-time leeg.
Ik vind het geen miskoop omdat ik een goede deal had, maar als hij morgen kapot zou vallen dan koop ik gewoon weer een normale telefoon.
OT:
Muzieksoftware: Nee.
Een keyboardje spelen op zo'n klein toetsenbord werkt niet, je drukt altijd 3 toetsen tegelijk in.
Pianoroll is ook niets, het is onmogelijk om de noten de juiste lengte te geven en je drukt 9/10 keer verkeerd. (en ik heb zelfs dunne vingers)
Fotobewerking: no way.
Tuurlijk wel, het operatingsystem is cruciaal voor de performance, het gebruikersgemak, etc. Goede hardware & design en een bagger operatingsystem leiden nog steeds tot een onwerkbaar systeem.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:24 schreef I0_0I het volgende:
Processor en schermgrootte zijn gelijkwaardig dus ik denk niet dat dat iets uitmaakt.
Mijn Desire S ook. En je mag er ook mee naar andere toestellen bluetoothen en is immuun voor de synchroniseerziekte.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:17 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dan had je ook een iPhone moeten kopen, die werken gewoon.
Ehm, de software is net zo belangrijk, zo niet belangrijker dan de hardware.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:24 schreef I0_0I het volgende:
Processor en schermgrootte zijn gelijkwaardig dus ik denk niet dat dat iets uitmaakt.
quote:Op zondag 5 juni 2011 01:01 schreef dreams.psd het volgende:
Waarom zou je fotos minimaal willen bewerken op je smart phone. Contrast omhoog, leuk leuk. Ik mail me fotos gewoon naar me gmail en edit ze later met photoshop, wat al nauwelijks gebeurt.
Dat bedoel ik, contrast verhogen en daar houd het alweer bij op.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:04 schreef Lehcimus het volgende:
Of je download gewoon een app om je foto's te bewerken.
Zo zijn er nog wel meer te vinden in de market
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |