Zit jij in de wajong?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:02 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Het voegt in zoverre wat toe dat iedereen (bij gebrek aan Scorpie) over hem heenvalt, terwijl hij het niet zo bedoelt als dat sommigen het opvatten. Tenminste, zo vat ik het op
Dank je. Nee iedereen valt daar overheen omdat iedereen zich ontzettend aangesproken voelt, terwijl ik het maar over een heel klein deel heb van een grote groep, waarbij dat kleine deel het voor de grote groep verpest.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:02 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Het voegt in zoverre wat toe dat iedereen (bij gebrek aan Scorpie) over hem heenvalt, terwijl hij het niet zo bedoelt als dat sommigen het opvatten. Tenminste, zo vat ik het op
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dank je. Nee iedereen valt daar overheen omdat iedereen zich ontzettend aangesproken voelt, terwijl ik het maar over een heel klein deel heb van een grote groep, waarbij dat kleine deel het voor de grote groep verpest.
Dat ligt dan geheel aan zijn 'scherpe formulering' mijns inzien.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:04 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dat bedoel ikmaar mensen zien dat niet en denken dat jij het over alle Wajongers hebt
Hey Kardinaal. Als je het hebt over dingen die niets toevoegen en die kwetsend bedoeld zouden kunnen zijn, moet je op deze posts dan ook niet de topic politie uithangen?quote:
Kwam ook een beetje door zijn manier van uitdrukken hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:04 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dat bedoel ikmaar mensen zien dat niet en denken dat jij het over alle Wajongers hebt
Wat lul je nou.. is helemaal niet kwetsend bedoeld, ga wat zinnigs doen johquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hey Kardinaal. Als je het hebt over dingen die niets toevoegen en die kwetsend bedoeld zouden kunnen zijn, moet je op deze posts dan ook niet de topic politie uithangen?
Ik vind het eigenlijk totaal niet kutquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:05 schreef Mpj het volgende:
[..]
Haha. Kut voor je, meen ik ook. Ga/wil je ooit wel weer werken dan?
Ja, of je leest gewoon mn posts goed en ziet dan dat ik daar al een aantal keren in aangeef dat ik het over een kleine groep heb, en niet over iedereen, en dat er heus Wajongers zijn die alle recht hebben op een uitkering.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat ligt dan geheel aan zijn 'scherpe formulering' mijns inzien.
Mooi voor je dan.. maar heb je wel enige diploma's of zo dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:07 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk totaal niet kuthet is fijn dat de Wajong er is. En of ik ga werken weet ik nog niet. Ik wil graag, zolang er iets te vinden is wat past.
Ik heb net gisteren mijn scriptie ingeleverd, waardoor ik begin juli mijn masterdiploma mag ophalenquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:07 schreef Mpj het volgende:
[..]
Mooi voor je dan.. maar heb je wel enige diploma's of zo dan?
Heb jij wajong?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:06 schreef Mpj het volgende:
[..]
Wat lul je nou.. is helemaal niet kwetsend bedoeld, ga wat zinnigs doen joh
Nee. Zoals je al eerder zei dat het niet aan mij is om te beslissen wie hier mag posten of niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hey Kardinaal. Als je het hebt over dingen die niets toevoegen en die kwetsend bedoeld zouden kunnen zijn, moet je op deze posts dan ook niet de topic politie uithangen?
Dan is dat een nieuw onderwerp vermoed ik. Het gaat dan niet langer meer over voornamelijk de wajong.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kwam ook een beetje door zijn manier van uitdrukken hoor.
Al zouden we volgens mij nog heel lang kunnen doordiscussiėren over welke psychische problemen nu wel of geen welvaartsziekten zijn en waarmee je wel of niet zou moeten kunnen werken.
Tsss. Goed man. Je moet wel werken, anders geef je je diploma maar aan mij.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:08 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik heb net gisteren mijn scriptie ingeleverd, waardoor ik begin juli mijn masterdiploma mag ophalen
Stoerquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:08 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik heb net gisteren mijn scriptie ingeleverd, waardoor ik begin juli mijn masterdiploma mag ophalen
Nee maar ja, je zou natuurlijk consequent kunnen zijn en dan ook met gelijke maten meten, maar dat doe je liever niet blijkbaar.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee. Zoals je al eerder zei dat het niet aan mij is om te beslissen wie hier mag posten of niet.
[..]
Dan is dat een nieuw onderwerp vermoed ik. Het gaat dan niet langer meer over voornamelijk de wajong.
Waarom, kan jij er niet voor werken danquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:08 schreef Mpj het volgende:
[..]
Tsss. Goed man. Je moet wel werken, anders geef je je diploma maar aan mij.
Dankjequote:
Hm dat is ook stoer, maar dat ligt totaal uit mijn expertise-veld, dus dan kan ik daarin niets betekenen voor je.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:10 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Waarom, kan jij er niet voor werken dan
[..]
Dankjeik studeerde Orthopedagogiek aan de RUN
Ik ben liever lui dan moe, eerlijk is eerlijk..quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:10 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Waarom, kan jij er niet voor werken dan
[..]
Dankjeik studeerde Orthopedagogiek aan de RUN
Ik ben altijd moequote:Op woensdag 1 juni 2011 00:11 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik ben liever lui dan moe, eerlijk is eerlijk..Nee, ben nu bezig met het afstuderen van mijn HBO opleiding en wil graag verder op de uni. Maar goed, eerst effe afwachten allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |