En dat terwijl Snooki op dieet wasquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:08 schreef Montelly het volgende:
Die wijven van Jersey Shore zijn ondertussen al allemaal flinke dikkerds geworden zeg pfff...
http://jjb.yuku.com/topic/677980#.Tj7UR4Kx530
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maaaaaar ik zou dr nog steeds een flinke veeg geven![]()
Hij heeft idd style.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Sitchuatione ziet er gewoon standaard Baas uit![]()
De moderne Fonzie![]()
Wie maakt de gif van Mike die dat glas ontwijk van snookiquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wanneer was dat? 4de seizoen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:52 schreef ukga het volgende:
[..]
Wie maakt de gif van Mike die dat glas ontwijk van snookix 10000000
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wanneer was dat? 4de seizoen?
[ afbeelding ]
ja in het voorstukje voor de 2de aflevering van seizoen 4quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wanneer was dat? 4de seizoen?
[ afbeelding ]
Oh dan denk ik dat daar volgende week wel wat gifjes van te vinden zijn. Ik kan ze zelf helaas niet maken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:58 schreef ukga het volgende:
[..]
ja in het voorstukje voor de 2de aflevering van seizoen 4
Hier moest ik echt hard om lachenquote:
Wilt ie origineel zijn...quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:59 schreef Tim86 het volgende:
Kan niet wachten op de eerste OH YEAH LATTE MACCHIATO FOR THE BOYS OH YEAH
Er zal vast wel iets gescript zijn, die gevechten zien er echter tamelijk echt uit, net zoals bijvoorbeeld het filmpje (en .gifje) van Snookie die kankerhard tegen haar snufferd wordt geslagen door een baas.quote:Op maandag 8 augustus 2011 07:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb net seizoen 1 gekeken. Maar zijn die gevechten nou echt? Is er niks gescript zoals bij DGK?
Roger pimpt haar dood mattie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:50 schreef RickoKun het volgende:
Holy shit, ik kijk nu ook die 1ste aflevering, Jwow haar gezicchtwaarom!
no man care pak die italianische bitches brahquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nigga shit mang waarom wrm ik klap em ze heeft niet meer zoen muizig schattenkopje G
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |