abonnement Unibet Coolblue
pi_98032317
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:24 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Commercie hoort imo ook niet thuis in de gezondheidszorg. :N

Misschien dat je huisarts je kan adviseren. Zij zal de groep waarschijnlijk ook wel kennen. :)
Ik heb al een verwijzing hoor, maar dinsdag moet ik heen voor medicijnen en kan ik even laten zien hoe vreselijk kut dat PsyQ en Parnassia Bavo Groep dus is en omdat mijn meds al op zijn dat ze dit keer maar eens goed moet luisteren ipv snel afraffelen..
Gewoon oxazepam met als noodslaapmiddel (dus niet dagelijks) midazolam. Ik ga dit weekend online aanmelden bij dat "de hoofdlijn".

Kreeg vandaag van mijn moeder ook te horen dat mijn ex-psych dit zelf ook al het aangeraden.
Dus dat komt wel goed. En dan als ik weer even wat stabieler ben dan weer contact op nemen met mijn jobcoach want ik wil echt verder.

Vandaag die Leonberger weer even geknuffeld, of eigenlijk zei mij _O-
Binnenkort mag ik even een paar routermodems installeren en netwerken beveiligen (familie/kennissen) ^O^

En ik zit de hardware van het commandcenter even keihard te tunen en update en ondertussen een beetje lekker de ether hier in de buurt te sniffen en capturen :P
*doet canaal digitaal reclame muziekje "Er zit iets moois in de lucht, er zit iets moois in de lucht!" _O- :')
Ik ga denk ik een keer s'nachts even in een boom klimmen en daar het 1 en ander verstopt installeren :D

En wat nou autobahn en German cars... ;)


DAMN!! stiekum vind ik zwaar opgevoerde Japanse turbo bakken toch ook wel heeeeel erg gaaf hoor. Het is alleen niet zo chique.

Ik zit lekker in mijn vel ^O^
-weg-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')