Is een optie hè. Een richtingaanwijzer.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Terechte klacht. Lijken ook altijd de grootste auto's
BMW's, Audi's, Mercedessen... Lijkt wel alsof die knipperlichten standaard defect zijn ofzo.
Lijkt er soms wel op jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:41 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Is een optie hè. Een richtingaanwijzer.
Tot ze doorrijden, jij ze aanrijdt en jij schuldig wordt bevonden aan het ongeval.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:52 schreef Pizza_Boom het volgende:
Scootersjonnies die denken dat omdat ze van rechts komen ze voorrang hebben, terwijl ze haaientanden hebben en vervolgens bijna onderuit gaan omdat jij wel doorrijdt waar je voorrang hebt. Raaawwwrr!![]()
Verder terechte klacht!
Jawel, want naar links betekent dat je hem 3 kwart gaat nemen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:29 schreef utopie het volgende:
Ik doe ook altijd links aangeven als ik de rondtonde volg, en wanneer ik eraf wil geef ik de richting naar rechts aan. Niks mis mee toch ?
Mensen die niet weten welke kant een auto opgaat aan de hand van het aantal graden dat een band gedraaid is en de snelheid en geometrie van de auto bij de eerste bochtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:06 schreef Ridocar het volgende:
Moet ik 'm nog uitleggen?
Zeker nu zo'n beetje iedere gemeente rotondegeil is geworden, wordt het steeds irritanter.
Een cursus rotonde-gebruik misschien?
Richting naar rechts = eerste afslagquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:29 schreef utopie het volgende:
Ik doe ook altijd links aangeven als ik de rondtonde volg, en wanneer ik eraf wil geef ik de richting naar rechts aan. Niks mis mee toch ?
+Richting naar rechts als je de rotonde gaat verlatenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:08 schreef xCore het volgende:
[..]
Richting naar rechts = eerste afslag
Richting naar links = laatste afslag
Zo moeilijk is 't toch niet?
Lijkt me logisch toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
+Richting naar rechts als je de rotonde gaat verlaten
Beter dan andersom, fietsers die met 1 hand fietsen en dan toch nog rechtdoor fietsenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:12 schreef Twiitch het volgende:
Fietsers die niet even een handje uitsteken zijn trouwens erger.
Fietsers die star rechtuit kijken en dan een halve meter voor de afslag ineens hun stuur de bocht ingooien, en je dan als een verbaasde bosuil aankijken wanneer je vol in de ankers gaat.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:13 schreef xCore het volgende:
[..]
Beter dan andersom, fietsers die met 1 hand fietsen en dan toch nog rechtdoor fietsen
Mja maar niet vanzelfsprekend helaasquote:
Sinds ik een rijbewijs heb weet ik hoe achterlijk sommige mensen op de fiets zitten, schaam mezelf dood dat ik er vroeger ook zo bij reedquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:14 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Fietsers die star rechtdoor kijken en dan een halve meter voor de afslag ineens hun stuur de bocht ingooien, en je dan als een verbaasde bosuil aankijken wanneer je vol in de ankers gaat.
Is dit een grap of denk je werkelijk dat je rotonde (vroeger gewoon "verkeersplein") zo schrijft?! In dat geval: EPIC FAIL!quote:
Is dit een grap of denk je werkelijk dat hij het serieus kan menen?! In dat geval: EPIC FAIL!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:00 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Is dit een grap of denk je werkelijk dat je rotonde (vroeger gewoon "verkeersplein") zo schrijft?! In dat geval: EPIC FAIL!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |