Ben je nou nog naar die nieuwe grillroom geweest?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:12 schreef Specularium het volgende:
Dit vind ik wel gezellig zo, speciaal voor mij.
Staat die 13 in een dozijn dribbelaar Regi Blinker daar nou ook op de foto?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:19 schreef Specularium het volgende:
Tevens de volgende, niet echt bekend bij het grote publiek, daarom beter:
[ afbeelding ]
Shaneequa, speelt in Spanga's. Alleen daar heeft ze een hoofddoek op dr kop waardoorquote:
okquote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Shaneequa, speelt in Spanga's. Alleen daar heeft ze een hoofddoek op dr kop waardoor
haar lekkerheid een beetje daalt.
Chrome!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Weet ik, doe het alleen voor de snelheid. Vorige maand mijn adresgegevens uitquote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:42 schreef Langdon het volgende:
Chrome!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij moet geen Google producten gebruiken. Spionnenboevenbende.
Gozert, denk je aan de tijd?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet ik, doe het alleen voor de snelheid. Vorige maand mijn adresgegevens uit
het profiel gehaald van Chrome, gaat ook al zo lekker stiekem.
3 knoppen is alles,gemaakt voor die nietsnappers.
Customizen kan ook niet. Hoera.
Prima alternatief toch. Wat doe je er voor een saus bij? En ook op een broodje of?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bockworsten zijn backup, komt goed.
Bij deze werkt ketchup/mosterd het best, het Unoxgevoel dat je deelt, ofzo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:55 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Prima alternatief toch. Wat doe je er voor een saus bij? En ook op een broodje of?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |