blijf gwoon gezellig hangen manquote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
Dat was gewoon een leugentje hoor, ik ga wel
Dan is het de moeite niet meer om te slapenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
Nee joh, moet over een paar uur nog wat werk verrichten
Slaap zequote:
trusten kerelquote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Slaap ze
En mensen ik gaat ook slapen.
Spreek u weer
laterz man, en tot volgende keer dan maarquote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
'truste luisteraars, tot over eenpaar uur!![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Slaap ze
En mensen ik gaat ook slapen.
Spreek u weer
Weltrusten herenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
quote:
Jullie ook welterusten voor straksquote:
volgens mij wel?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:10 schreef 08gnoT. het volgende:
Wie zijn er nu nog wakker? Alleen Fanta en ik?
dan houd ik jou wel beetje gezelschapquote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:12 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik blijf wel wakker, moet om 8 uur in Amsterdam zijn dus dat is de moeite niet meer om te gaan slapen.
kan ook, mjah wat moet ik dan gaan doen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:13 schreef 08gnoT. het volgende:
Lekker. Als het te rustig wordt in dit topic ga ik Jackass kijken, daar ben ik nu wel benieuwd naar
Makkelijk! Challenge accepted!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:14 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Gezellig. Zullen we dit topic nog volkrijgen?
ik heb echt zo'n zuipbui momenteel, heb je dat ook wel us?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:15 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Zolang jij blijft posten, blijf ik ook hier hangen
Lurkersquote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:15 schreef 08gnoT. het volgende:
Nog 6 luisteraars, wie zullen die andere zijn?
Ja, maar meestal niet met alcoholquote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik heb echt zo'n zuipbui momenteel, heb je dat ook wel us?
ai da's minderquote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:18 schreef 08gnoT. het volgende:
Ja echt he, ik was 10 minuten buiten vanmiddag voor ik me insmeerde en heel m'n gezicht is verbrand
Een beetje indiaanachtig jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:19 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ai dat minder, dus nu heb je rode kop?
valt wel mee geloof ik, maar ik zit meestal liever in de schaduwquote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:20 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Een beetje indiaanachtig jaVerbrand jij niet zo snel?
kutbeesten zijn dat idd, maar wa cintroenkaarjes wil wel us helpen. houd die beesten beetje op afstandquote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:26 schreef 08gnoT. het volgende:
's Zomers vind ik het wel prettig om 's nachts buiten te zitten, lekker koel en gewoon een aangename lucht. Alleen die muggen
Ja bij mij ook, plus dat ik sowieso niet bruin word. Dan denken mensen gelijk dat je ziek bent.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:26 schreef _Fanta het volgende:
weetje wat wel soms kut is, omdat ik zelden in de zon kom valt het wel zo in midden van de zomer op dat ik nogal bleek ben vergeleken met de rest
haha iddquote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:27 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja bij mij ook, plus dat ik sowieso niet bruin word. Dan denken mensen gelijk dat je ziek bent.
Gelukkig heb ik een Bucslogk uit Hong Kongquote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:27 schreef _Fanta het volgende:
[..]
kutbeesten zijn dat idd, maar wa cintroenkaarjes wil wel us helpen. houd die beesten beetje op afstand
wat doet dat?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een Bucslogk uit Hong Kong
[ afbeelding ]
Als het goed is, insecten op afstand houden. Is een armbandje met een of ander chemisch goedjequote:
oke, al lijkt het me geen prettig idee om chemisch goedje aan je lichaam te dragen...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:31 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Als het goed is, insecten op afstand houden. Is een armbandje met een of ander chemisch goedje
Gewoon op tafel leggen dan, chemische goedjes uit China vertrouw ik ook niet zoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
oke, al lijkt het me geen prettig idee om chemisch goedje aan je lichaam te dragen...
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:34 schreef _Fanta het volgende:
ik vind citroen kaarsen altijd wel lekker ruiken
pcies, al heb ik zelf eigenlijk nooit last van muggen. ze lusten mn bloed gewoon niequote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:34 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb ze nog nooit geprobeerd, deze kwam een paar weken geleden binnen. Kostte 1 cent, dus het proberen waard
Da's geluk hebben, dacht dat muggen wel op fanta afkwamenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
pcies, al heb ik zelf eigenlijk nooit last van muggen. ze lusten mn bloed gewoon nie
Jaaah, vooral die Shanti Nagchampa vind ik heerlijk ruikenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:35 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja inderdaadWierrook vind ik ook lekker 's zomers
Oh die ken ik dan weer nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:38 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Jaaah, vooral die Shanti Nagchampa vind ik heerlijk ruiken
ik kom zoeter over dan ik werkelijkheid ben denk ikquote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:37 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Da's geluk hebben, dacht dat muggen wel op fanta afkwamen![]()
Die draken moeten mij altijd hebben, maar het gezoem op de slaapkamer vind ik irritanter dan een beet
Goed excuus, die onthoud ikquote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:40 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik kom zoeter over dan ik werkelijkheid ben denk ik, maar ik hou van drankje, dat weet je ook
. en mensen die zo regelmatig wat alcoholische versnaperingen achterover tikken hebben geen last van muggen
lange weekend? zijn dr weer feestdagen ofzo dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:43 schreef 08gnoT. het volgende:
Heb jij al plannen voor het lange weekend?
kzie het nu ook iddquote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:46 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Volgens de kalender welIk had er eerst ook geen erg in
haha zal kunnen iddquote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:48 schreef 08gnoT. het volgende:
Geen concrete. Ik had wel iets leuks gezien waar ik heen wilde, maar ik ben vergeten watHet zal het tijdstip zijn.
Brabant, en jij?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik blijf dit ook een mooi nummer vinden inderdaad
Uit welke regio kom je vandaan eigenlijk?
Een Mars-ijsje en een beker warme chocomelquote:
Mars ijsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:59 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Een Mars-ijsje en een beker warme chocomel
Die laatste met alcohol, dat maakt alles nét wat grappiger
Eftelingquote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:01 schreef 08gnoT. het volgende:
Die zijn lekkerder dan de echte repen vind ik. Vroeger hadden ze ook milkywayijsjes bij de Efteling, die waren ook zo lekker
idd, de eerste keer over de kop, Spannend!!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:03 schreef 08gnoT. het volgende:
Het moment dat je groot genoeg voor de python was
De schommelboot vond ik de eerste keer ook spannendquote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:03 schreef _Fanta het volgende:
[..]
idd, de eerste keer over de kop, Spannend!!
Het schijnt dat dat hutje van vrouw holle vroeger echt bewoond was hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:05 schreef _Fanta het volgende:
Ik wou als kind altijd in de Efteling wonen
haha prachtig!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:05 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
De schommelboot vond ik de eerste keer ook spannend![]()
En ik zal nooit vergeten dat m'n oma per se meewilde in de vogelrok omdat het vast een draaimolen was en ik haar niet moest foppenZe is nog nooit zo lang stil geweest
AH zo, maar ik heb nog geen verzoekje gedaan, doe ik niet ook want koppijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:06 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik begroette redskillz en jij postte een paar seconde later
Alcoholiste in de dop ja?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:10 schreef 08gnoT. het volgende:
Hihi, ik gooide kokende chocomel over m'n blote voeten. En dingen worden echt al grappiger. Is de incubatietijd van alcohol zo kort of ben ik gewoon melig?
lijkt me nie echt goed voor je voeten, miss ff onder een koude douche houden?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:10 schreef 08gnoT. het volgende:
Hihi, ik gooide kokende chocomel over m'n blote voeten. En dingen worden echt al grappiger. Is de incubatietijd van alcohol zo kort of ben ik gewoon melig?
Neuh zoveel was het niet, en het gebeurt wel vaker en ik heb nog nooit blaren gehadquote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
lijkt me nie echt goed voor je voeten, miss ff onder een koude douche houden?
Ligt eraan hoe lang de nacht nog duurtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alcoholiste in de dop ja?![]()
Ben je straks zo dronken dat je vanalles toelaat?
Succesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, ik moet al gaan ook, damn..![]()
Geen zin in vandaag, maar goed..
komt goed schatjequote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, ik moet al gaan ook, damn..![]()
Geen zin in vandaag, maar goed..
Ja dat poogde ik, maar de vierde was van jou dus ik wilde hem kwartetstyle inwisselen. Dat kan inderdaad niet maar dat maakt neit uit ':')quote:
haha, lijkt echt zo'n praatpop tegenwoordig die je met je hand moet bedienenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:17 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
In de tijd dat Jeaney Kaagman haar mond nog vrijelijk kon bewegen
idd, wij falen echt hard!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:23 schreef 08gnoT. het volgende:
Beetje doorposten inderdaad, we hebben minder dan 100 posts tot nu toe
idd, wij falen gewoon in falenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:24 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja, zelfs niet de topposter op een forum kunnen worden
Deze is ook lekker rauwquote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:25 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik kan niks meer aanvragen nu voor 20 minuten, deze 3 waren van mij
Het is wel Engels, alleen attero dominatus en denique interimum nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik versta er ook nie zoveel van, soort drakentaal ofzo wat ze zingen gloof ik
hahaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Vorige week wilde ik een heel topic in m'n eentje volposten, maar uiteindelijk waren we met z'n drieen nog 5 kwartier bezig
nee geen last van..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:31 schreef 08gnoT. het volgende:
Echt alle nummers die ik probeer zijn 'onlangs al aangevraagd', heb jij daar ook last van? Of komt dat omdat ik het tijdens de 20 mintuen dat ik moest wachten, het ook geprobeerd heb?
haha mooi!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:34 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb daar ooit nog een met meegegaan aan de playbackshow
Talpa?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Oh, het is me gelukt om Talpa aan te vragen. Zal i nderdaad wel eraan liggen dat ik het net al probeerde dan.
Nee de band die nu speelt heet talpa, de playbackshow was gewoon van het dorpquote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:38 schreef _Fanta het volgende:
ow wacht ik last het verkeerd, je hebt via talpa meegedaan met die playbackshow?
jah hier deed ie ook vaag, maar gelukkig werkt nu weer goed. tijd voor bier!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:40 schreef 08gnoT. het volgende:
Ja ik denk dat dat het was, maar de postvolgorde klopte ook niet meer. Nu weer wel
Het nummer kende ik inderdaad, maar de titel niet. Ik ben sowieso niet goed met titels terwijl ik veel nummers wel van horen ken.quote:
ah oke op die manierquote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:41 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nee de band die nu speelt heet talpa, de playbackshow was gewoon van het dorp
Tijd voor een tostiquote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:41 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah hier deed ie ook vaag, maar gelukkig werkt nu weer goed. tijd voor bier!
Hoiquote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:47 schreef monkyyy het volgende:
yo dawgs I like ONZ.
So i put ONZ-radio on, while I browse ONZ so I can listen ONZ while reading ONZ.
Ofzo.
Eieren zijn gezondquote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:49 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik zit aan m'n 5e ei in 24 uur. Laat humorduck het maar niet horen
in een ei zitten heel veel bouwstoffen die je lichaam nodig heeft, best gezond dusquote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Inderdaad, ik eet er elke dag minstens 1. Kuikens worden er groot op, dus voor mensen ook prima voer
welk nummer wou je aanvragen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:57 schreef 08gnoT. het volgende:
Request limit reached. You can only request 3 songs every 15 minutes
Lekkere limiet nu
Ik was aan het kijken hoeveel er mochten, ik kreeg die melding bij Happy maar ik had al een nummer van Intwine. Dus hij kan sowieso niet.quote:
balen, maar dit is ook wel goeie plaat!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:58 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik was aan het kijken hoeveel er mochten, ik kreeg die melding bij Happy maar ik had al een nummer van Intwine. Dus hij kan sowieso niet.
Vet!, waar heb je die gecoord ?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 05:12 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb de handtekeningen van heel intwine op mijn tas
Een concert in een klein zaaltje in Etten leur volgens mij, een vriendin en ik waren zowat de enige. Na het concert nog even met de band gepraat en hun handtekeningen gekregen.quote:
Da's wel nice!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 05:15 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Een concert in een klein zaaltje in Etten leur volgens mij, een vriendin en ik waren zowat de enige. Na het concert nog even met de band gepraat en hun handtekeningen gekregen.
Is alweer 4 jaar geleden, maar ze staan er nog steeds goed op.
Ja, terwijl ik helemaal geen fan van hen was/ben. Ze hebben wel goede nummers, maar dat is hetquote:
meer eendagsvlieg geloof ik, stond destijds wel hoog in de lijsten, maar al snel hoorde je het nergens meer. jammer eigenlijk, is best tof nummer!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 05:17 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja, terwijl ik helemaal geen fan van hen was/ben. Ze hebben wel goede nummers, maar dat is het
Nee dit nummer ken ik niet, is dat ook een hit geweest?
Dat wel ja. Beter dan deze eendagsvlieg in ieder gevalquote:Op dinsdag 31 mei 2011 05:19 schreef _Fanta het volgende:
[..]
meer eendagsvlieg geloof ik, stond destijds wel hoog in de lijsten, maar al snel hoorde je het nergens meer. jammer eigenlijk, is best tof nummer!
wel vrolijk nummerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 05:20 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dat wel ja. Beter dan deze eendagsvlieg in ieder geval
ik ken dr ook niet veel, deze dan en Country Roadsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 05:24 schreef 08gnoT. het volgende:
Het enige westernnummer wat ik van titel ken
hahaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 05:27 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik weet ook niet. En ik ken er wel een met een fluit, maar misschien is dat wel een andere
haha die gast uit Someren iddquote:
zal best kunnen idd, kweet alleen zo nie welke..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 05:34 schreef 08gnoT. het volgende:
Tof nummer
Dat zit toch ook in die ene bierreclame?
Heineken heeft altijd mooie reclames, vind je ook nie?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 05:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Zal wel heineken zijn in de music hall of zo
pure nostalgie voor jou dus!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 05:39 schreef 08gnoT. het volgende:
Dit en nobody's wife waren de eerste twee nummers op m'n mp3-speler
Haha een beetje wel, het waren destijds ook de enige twee nummers dus iedereen die mee wilde luisteren werd er gek vanquote:
doe us!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 05:44 schreef 08gnoT. het volgende:
We falen al steeds minder. Of erger, ik weet niet. Ik zal eens in de dagcijfers tot nu toe kijken
gelukkig je bent er nog, ik was jou kwijtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 05:52 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik zit te verzinnen. Led zeppelin, stairway to heaven iets?
Jammer dat je maar 1 nummer per band mag aanvragen
Haiquote:Op dinsdag 31 mei 2011 05:53 schreef Viro het volgende:
Moest intunen van serena omdat mooie liedje was aangevraagd. Hoor ik Christina Aguilera![]()
Ja iets te drinken pakken, de waterkoker gaat niet zo snelquote:Op dinsdag 31 mei 2011 05:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
gelukkig je bent er nog, ik was jou kwijt
ik sta op plek 16quote:
Ik sta daar niet eens inquote:Op dinsdag 31 mei 2011 05:55 schreef Viro het volgende:
[..]
ik sta op plek 16
http://www.thuisserver.ne(...)05-2011&sub_forum=49
Ligt aan het weer, was zo freaking benauwd gisterenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 05:58 schreef _Fanta het volgende:
weer leeg, of ik zuip te snel of die flessen zijn gewoon te klein
. waarheid zal wel ergens in het midden liggen
Met een rietje doe je er langer overquote:Op dinsdag 31 mei 2011 05:58 schreef _Fanta het volgende:
weer leeg, of ik zuip te snel of die flessen zijn gewoon te klein
. waarheid zal wel ergens in het midden liggen
idd, leek wel of vandaag in de tropen was ofzo, dit is toch geen weer voor een Hollander ofwel?, maar gelukkig is morgen alweer stukje minder warmquote:Op dinsdag 31 mei 2011 05:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Ligt aan het weer, was zo freaking benauwd gisteren
Als een surinamer zegt dat het benauwd is dan is het zoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 06:01 schreef _Fanta het volgende:
[..]
idd, leek wel of vandaag in de tropen was ofzo, dit is toch geen weer voor een Hollander ofwel?, maar gelukkig is morgen alweer stukje minder warm
jah ik ook, ik hou nie zo van da plekweerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 06:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Als een surinamer zegt dat het benauwd is dan is het zo![]()
Ben idd ook blij dat het vandaag een stuk koeler is/word
jah da bdoelde ik, maar omdat we beide nog nie geslapen hebbe zei morgen, maar bdoelde vandaag. vandaag word het beter!quote:
08gnoT, doe is ff sexy dansen anders heb ik deze nummer voor niets aangevraagdquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Viro
Bericht:
For all the dirty girls
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 06:05 schreef Viro het volgende:
[..]
08gnoT, doe is ff sexy dansen anders heb ik deze nummer voor niets aangevraagd
Snapte ik, lekker verwarrendquote:Op dinsdag 31 mei 2011 06:05 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah da bdoelde ik, maar omdat we beide nog nie geslapen hebbe zei morgen, maar bdoelde vandaag. vandaag word het beter!
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 06:06 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Je moest eens weten![]()
[..]
Snapte ik, lekker verwarrend
Ik ben afgelopen weekend met neven en vrienden van mijn broertje 2 dagen non stop aan het gamen geweest.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 06:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Alcohol smeert je keel, ik heb nu een engelenzang
Ik ben er, dus zal geen probleem zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 06:11 schreef _Fanta het volgende:
08gnoT. denk dat onze missie gaat lukken om topic vol te krijgen!: D
Dat lijkt me lachen, ik speel altijd single player jammer genoegquote:Op dinsdag 31 mei 2011 06:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen weekend met neven en vrienden van mijn broertje 2 dagen non stop aan het gamen geweest.Broertje vierde zijn verjaardag afgelopen weekend.
3 xboxen 3 tv's en 12 man die elkaar afknallen in halo 3. Er werd geschreeuwd, gejankt en gelachen
#299quote:Op dinsdag 31 mei 2011 06:12 schreef _Fanta het volgende:
Viro ze vroeg op pagina 2 ofzo help me mee op topic vol te krijgen, ik zei "Challenge Accepted!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |