Ik weet. Dans niet altijd als een neger ofzo. Maar als 't lekker los gaat doe ik wel meequote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:37 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Heel veel jongens doen dat hoor.
Moet je ooit eens proberenquote:
Ooit ;pquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik weet. Dans niet altijd als een neger ofzo. Maar als 't lekker los gaat doe ik wel mee.
[..]
Moet je ooit eens proberen
Die liedjes zijn mooi.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zing heel vaak Cable car & How to save a life
Nee, ik kan niet zingen, maar toch![]()
Jaa dat doe ik ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die liedjes zijn mooi.![]()
Zolang je er maar plezier aan beleeft toch?
Nu we het over mooie liedjes hebben;quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die liedjes zijn mooi.![]()
Zolang je er maar plezier aan beleeft toch?
Italianen dansen leukquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik weet. Dans niet altijd als een neger ofzo. Maar als 't lekker los gaat doe ik wel mee.
[..]
Moet je ooit eens proberen
Die ga ik even luisteren. Deze van The Verve is ook mooooi. Ja, met meer dan twee o's.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nu we het over mooie liedjes hebben;![]()
Kloptquote:
This video has been added to your Favorites.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die ga ik even luisteren. Deze van The Verve is ook mooooi. Ja, met meer dan twee o's.![]()
Laat maar, ik ga de hele nacht doorhalen.quote:
Baasquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Laat maar, ik ga de hele nacht doorhalen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb die andere ook opgeslagen, haha.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
This video has been added to your Favorites.
Ik wil dat ook.. maar ik MOET morgen kamer opruimen en koffer inpakken enzo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Veel lobi voor hun, maar deze vind ik persoonlijk beterquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb die andere ook opgeslagen, haha.
Dit vind ik trouwens een geweldige cover van Fast Car.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |