En dat laatste doet niemand. Veel mensen komen toch al bijna klaar en beginnen al een beetje te ejaculeren. Dat spurt de vagina in.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit ondersteunt het verhaal van MLiG dan wel weer.
Mits je dus wel op tijd je pik eruit trekt als je klaarkomt.
beter sex afschaffenquote:Tweederde van de vrouwen die een abortus ondergaan, heeft wél een condoom gebruikt of de pil geslikt.
jij zegt tegen mij flikker op, en ik ben degene die normaal moet doenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:19 schreef Crutch het volgende:
[..]
o.a.
En ga nou niet zo eigenwijs lopen doen, want je trekt aan het kortste eind.
Opbokken of normaal doen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:20 schreef Waaghals het volgende:
[..]
jij zegt tegen mij flikker op, en ik ben degene die normaal moet doen
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:19 schreef Crutch het volgende:
En ga nou niet zo eigenwijs lopen doen, want je trekt aan het kortste eind.
Idd.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
En dat laatste doet niemand. Veel mensen komen toch al bijna klaar en beginnen al een beetje te ejaculeren. Dat spurt de vagina in.
Je moet dus een MRI bril hebben, wil je dat echt goed op tijd kunnen doen...
Als hij gelijk heeft is het beter dat hij zijn mening geeft. Het zou bij mij niet werken echter.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat jij wil man, jij neukt voorlopig toch niet..
Ga nou maar eerst eens aan jezelf werken ipv zo betweterig te doen...
Ik snap het sowieso niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:21 schreef greatjob het volgende:
[..]
Als hij gelijk heeft is het beter dat hij zijn mening geeft. Ik weet dat ik soms 5-10 sec voor orgasme schiet. Dus het zou voor mij niet handig zijn.
maar zoals ik eerder zeiquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Idd.
Van kiesbeter:
Betrouwbaarheid is erg wisselend. Bij stellen die deze methode op de juiste manier 1 jaar gebruiken is er een kans van 4% dat er een zwangerschap ontstaat. Anders gezegd: van de stellen die gedurende 1 jaar coïtus interruptus als anticonceptiemethode gebruiken, zullen 40 vrouwen zwanger en 960 vrouwen niet zwanger worden.
dankquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit ondersteunt het verhaal van MLiG dan wel weer.
Mits je dus wel op tijd je pik eruit trekt als je klaarkomt.
dankquote:[quote]Op dinsdag 31 mei 2011 00:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Guise....look.![]()
Hoe kan het dan dat zingen voor de kerk uit niet veilig is? Achtergebleven spermacellen die door het voorvocht naar buiten worden gebracht? MLiG is toch niet helemaal gekgeworden, maar sowieso blijft neuken zonder condoom ook als je niet in haar klaarkomt niet helemaal veilig.
en rot op met veel hoeren neuken. dat is niet echt de bedoeling he.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ja, als MLiG veel hoeren onveilig neukt...mocht dat hem lukken wat hij wel wil, dan maakt hij de kans automatisch groter. Of als je vaak neukt met je vriendin op die manier. Dan kan het makkelijk een keer wel raak zijn.
it's all about controlquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
En dat laatste doet niemand. Veel mensen komen toch al bijna klaar en beginnen al een beetje te ejaculeren. Dat spurt de vagina in.
Je moet dus een MRI bril hebben, wil je dat echt goed op tijd kunnen doen...
allebei is zeldzaam?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
maar zoals ik eerder zei
tweederde van de abortussen, was pil of condoom ofwel allebei gebruikt
eigenlijk is het gewoon nooit veilig
NIks te verbergen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:27 schreef greatjob het volgende:
waar vinden sommigen het lef vandaan om in deze topic te posten en een fotoboek te hebben!ik zou het niet zo snel doen omdat ik misschien irl vrienden op fok heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Laat een bron zien dan. Ik lees enkel dit:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
maar zoals ik eerder zei
tweederde van de abortussen, was pil of condoom ofwel allebei gebruikt
eigenlijk is het gewoon nooit veilig
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:29 schreef minibeer het volgende:
eigenlijk kan je, als je een beetje bent klaargekomen maar gelijk helemaal in haar komen, dan krijgt ze in ieder geval nog een gezonde baby (namelijk de beste van een paar miljard spermacellen ipv de beste van maar een paar)
en dan de morning after pil nemennee dan moet je juist snel stoppen, want dan is ze nog maar een beetje zwangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat grap ik ook altijd tegen me ouders. jaagt ze lekker op de kast, stel burgers dat het zijn
Dit staat in de pdfquote:In 2007 is bijna één
derde (32,1%) van de abortuscliëntes zwanger geworden terwijl ze de pil gebruikte
gedurende het half jaar voorafgaand aan de onbedoelde zwangerschap. Eveneens bijna
één derde gebruikte een condoom (29,4%). Tot slot heeft 30,8% geen enkele vorm van
anticonceptie toegepast.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dan moet je juist snel stoppen, want dan is ze nog maar een beetje zwanger
dat grap ik ook altijd tegen me ouders. jaagt ze lekker op de kast, stel burgers dat het zijn
Komen de aantallen ook overeen als het gaat om ongewenste zwangerschappen zonder dat er een abortus op volgt vraag ik me af...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |