Ik zou zelf zo ie zo niet zo snel een meisje geloven!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En zelfs de pil is niet foolproof, ook al komt dat meestal door verkeerd gebruik.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
in voorvocht zitten geen spermacellen
Inderdaad, vooral niet als ze ooit gehint heeft dat ze baby's wel erg leuk begint te vinden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, als man zou ik er ook niet zo snel op vertrouwen dat de vrouw de pil goed slikt....
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Rot eens op je met je onzin geblaat.
Kan ook. Als er sperma op zijn of jouw vingers is gekomen (of voorvocht) en jij wordt dan gevingerd....dan kan je zwanger worden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh nee ik bedoel zonder te "neuken" ( Vrijen)
nee toch? na hoeveel weken beginnen die borsten te groeien?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja een baby we zaten er al op te wachten.
Kan ook wel, maar ik heb het meer over domme dozen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:46 schreef Crutch het volgende:
Kom op jongens, de pil is veilig genoeg en als je haar vertrouwt kun je haar na een tijdje ook zonder condoom neuken.
Wat een gezeur om niets.
Lanterfant?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan ook wel, maar ik heb het meer over domme dozen.
Ben je in die 2 maanden ongesteld geweest?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee toch? na hoeveel weken beginnen die borsten te groeien?
even tellen, ik ben nu dan 2 maanden
jup ><quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
OH Godzijdank, ik ben ongesteld nu! Dat is toch een teken dat ik niet zwanger ben?
Het was ook meer een grapje omdat je wel eens van die verhalen hoort dat ze 'per ongeluk' zwanger was.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:46 schreef Crutch het volgende:
Kom op jongens, de pil is veilig genoeg en als je haar vertrouwt kun je haar na een tijdje ook zonder condoom neuken.
Wat een gezeur om niets.
Mogen we op kraamvisite komen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee toch? na hoeveel weken beginnen die borsten te groeien?
even tellen, ik ben nu dan 2 maanden
Inderdaad.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
OH Godzijdank, ik ben ongesteld nu! Dat is toch een teken dat ik niet zwanger ben?
Priceless.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
Je hebt onbeschermd bij sex rond de eisprong 20% kans om zwanger te worden, daarbuiten is het lager. Niet 0% want zaadcellen vinden het wel tof daarbinnen in je en kunnen 5 dagen overleven. Je eicel maar 24 uur, maar je hebt 2 eierstokken dussssquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh nee ik bedoel zonder te "neuken" ( Vrijen)
Er zijn vrouwen die bloeden als ze zwanger zijn, maar ik denk dat je er vrij zeker van kan zijn dat je niet zwanger bent dan ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
Spermacellen zijn spermacellen. En er is niet eens een wondje nodig om binnen te dringen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:48 schreef Waaghals het volgende:
de kans dat je op die manieren zwanger wordt is net zo groot als de kans dat Richard een vriendin krijgt.
Slik je de anticonceptiepil dan nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik doe Het niet zonder condoom hoor. Maar dat van dat voorvocht wist ik niet nee. Wel vreemd hoor, dan kun je dus zomaar van iedereen wat voorvocht op je vinger doen en dat erin stoppen? En dan ben je zwanger?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |