quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:18 schreef Sealnova het volgende:
Nee kan absoluut niet, grote kans dat ze ontploffen omdat ze van speciaal gefokte BBQ varkens gemaakt zijn!!
Ik bedoel is het lekker als je ze in de pan baktquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:18 schreef Sealnova het volgende:
Nee kan absoluut niet, grote kans dat ze ontploffen omdat ze van speciaal gefokte BBQ varkens gemaakt zijn!!
Het bakken zelf lijkt me niet bovengemiddeld lekker ofzo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:20 schreef ericosman het volgende:
[..]
Ik bedoel is het lekker als je ze in de pan bakt
Oke..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:22 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Het bakken zelf lijkt me niet bovengemiddeld lekker ofzo.
zonder boter of croma?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:27 schreef nattermann het volgende:
Gewoon proberen. Moet gewoon kunnen lijkt me.
Zou wel boter of croma gebruiken, aangezien de worst anders in je pan blijft plakken.quote:
Toch lijkt het me lekker ... met wat knoflook sausquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:31 schreef Pulsy het volgende:
Is minder lekker dan op de BBQ. In mijn ervaring worden ze ook nauwelijks bruin, waar normale braadworst dat wel gemakkelijk doet. Als het even kan, maak ze dan klaar zoals ze bedoeld zijn.
Oke bedankt!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:32 schreef nattermann het volgende:
[..]
Zou wel boter of croma gebruiken, aangezien de worst anders in je pan blijft plakken.
Ditquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:01 schreef polariteit het volgende:
kan prima. Beetje bakboter erbij en braden maar tot ie lekker bruin is rondom!
IDD net lekker bbq worst gegetenquote:
incl. gratis ziektesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:14 schreef AwesomeSauce het volgende:
10000+ V (Oude transformator uit oven of TV) op twee vorken aansluiten en deze prikken in de worst.
Letterlijk binnen 2 secondes gaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |