Neem aan dat het nieuwe vriendje weet dat jij en je ex nog gewoon vrienden zijn. Snap dat er eventuele jaloezie gevoelens bij hem opkomen, maar dat is een kwestie van vertrouwen tussen haar en haar vriendje. Zij vertrouwt hem toch ook met het feit dat hij op vakantie gaat en veel andere dames ziet?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:19 schreef Mediumgretig het volgende:
haha, ik snapte er al geen zak van...
Lekker bezig jij ofnietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:18 schreef GroeneGod het volgende:
[..]
dacht van op vakantie zonder vriendin
maar toch nietninja edit
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:29 schreef Stringer het volgende:
[..]
Lekker bezig jij ofniet
*Ontopic*
Als ik dat vriendje van dat meisje zou zijn zou ik hier toch zware bezwaren tegen hebben. 3 weken doorbrengen met je ex in een vreemd land, ehm nee.
Zie hier het dilemma, beide meningen aan het einde van hun spectrumquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:29 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Neem aan dat het nieuwe vriendje weet dat jij en je ex nog gewoon vrienden zijn. Snap dat er eventuele jaloezie gevoelens bij hem opkomen, maar dat is een kwestie van vertrouwen tussen haar en haar vriendje. Zij vertrouwt hem toch ook met het feit dat hij op vakantie gaat en veel andere dames ziet?
Dit inderdaad: wat heb jij er mee te maken?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:51 schreef goofy_goober het volgende:
Waar maak jij je druk om TS, dit is toch niet jouw probleem?
Dit klinkt zeer aannemelijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat ik dit heb gelezen.
Die chick ziet de bui al hangen als het aan d'r huidige vriend ligt, die zoekt alvast een back-up voor als hij vreemdgaat. Neuken die handel dus. Als ik ernaast zit eet ik mijn hoed op.
En dat vind jij normaal?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:11 schreef Panthera1984 het volgende:
Het is 7 maanden uit met mijn ex, en ik heb een nieuwe vriend, maar wij gaan ook 10 dagen (met een andere gezamenlijke vriend) op vakantie.
Inderdaadquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:41 schreef Taurus het volgende:
Hoe nuchter en open minded ik ook ben, ik zou moeite hebben dit te vertrouwen. Jullie hebben ooit geneukt, en zoals de waard is vertrouwt hij z'n gasten: ik heb geen exen waarvoor ik echt geen enkele gevoelens meer heb, laat staan seksueel. Ik zou echt een beetje verdrietig zijn als mijn vriend zo'n idee aan mij voorstelde (hij met z'n ex op vakantie). Belachelijk. Ik kan me de weerstand van haar vriend dus goed voorstellen.
Dit dusquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:20 schreef PB-tje het volgende:
Ik zou er wel een probleem van maken als mijn vriend met zijn ex op vakantie ging.. vrienden of niet... maakt niet uit... jullie hebben een relatie gehad, zitten met zn tweetjes 3 weken op elkaars lip in een of ander warm land... drank.. zon...water... HELL NO!
Jou verhaal steekt anders in elkaar:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:24 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zit in hetzelfde schuitje. Mijn ex gaat ook op vakantie met mij en ik zie daar geen problemen in. Bij ons gaat er ook nog iemand anders mee, maar naast 6 jaar relatie kennen wij elkaar alledrie al een jaar of 12 en zijn de vriendschappen nooit aangetast door onze relatie.
Het verhaal twee handen op één buik ken ik dus ook wel. Ook al heeft zij nu een nieuwe vriend, we stellen elkaars contact nog op prijs en weten van elkaar dat we dezelfde dingen leuk vinden op vakantie. Die vriend van haar vindt het ook wel best.
Ik geloof ook niet dat ze een reserveneukertje zoekt, niet in mijn verhaal en niet in dat van TS. Niet alle relaties die op de klippen lopen eindigen in tranen.
Het gaat ook om integriteit. Drank of niet, je kan gewoon weigeren. Ik zou liegen als ik zeg mijn ex niet meer aantrekkelijk te vinden, maar ik vertrouw erop dat zij in een relatie niet dat soort avances maakt. Als ze dat wel doet kan ik ook altijd nog weigeren omdat ik zowel haar als haar nieuwe vriend tot mijn goede vrienden reken. Ik denk niet dat ik die vriendschappen wil riskeren voor een keertje neuken, dat kan ik ook wel ergens anders regelen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:31 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Jou verhaal steekt anders in elkaar:
a. je gaat niet alleen met je ex, er gaan andere mee
b. TS gaat zelf 7 maanden weg, ex mag niet mee met nieuwe vriend op vakantie... dus.... goedkoop 3 weken feest met TS
Er beginnen al gaten in je verhaal te komenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het gaat ook om integriteit. Drank of niet, je kan gewoon weigeren. Ik zou liegen als ik zeg mijn ex niet meer aantrekkelijk te vinden, maar ik vertrouw erop dat zij in een relatie niet dat soort avances maakt. Als ze dat wel doet kan ik ook altijd nog weigeren omdat ik zowel haar als haar nieuwe vriend tot mijn goede vrienden reken. Ik denk niet dat ik die vriendschappen wil riskeren voor een keertje neuken, dat kan ik ook wel ergens anders regelen.
Maar ja, het is ook nooit uit te sluiten natuurlijk, ik ben wel een beetje een opportunist. TS moet dus voor zichzelf besluiten of hij wel sterk genoeg in zijn schoenen staat mocht ze toch bijbedoelingen hebben. Maar als het al 2,5 jaar uit is dan zijn er al genoeg andere aanleidingen geweest. Toen gebeurde er blijkbaar ook niets.
Alle negers zijn ook echt hetzelfde hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat ik dit heb gelezen.
Die chick ziet de bui al hangen als het aan d'r huidige vriend ligt, die zoekt alvast een back-up voor als hij vreemdgaat. Neuken die handel dus. Als ik ernaast zit eet ik mijn hoed op.
Bedankt voor je reactie... over een zogenaamde face-off meeting: misschien een goed idee, ik zal hem de komende tijd toch wel leren kennen. Dit zou overigens ook wel eens averechts kunnen werken...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:41 schreef Taurus het volgende:
Hoe nuchter en open minded ik ook ben, ik zou moeite hebben dit te vertrouwen. Jullie hebben ooit geneukt, en zoals de waard is vertrouwt hij z'n gasten: ik heb geen exen waarvoor ik echt geen enkele gevoelens meer heb, laat staan seksueel. Ik zou echt een beetje verdrietig zijn als mijn vriend zo'n idee aan mij voorstelde (hij met z'n ex op vakantie). Belachelijk. Ik kan me de weerstand van haar vriend dus goed voorstellen.
Wat wel kan helpen overigens is als jij haar vriend leert kennen. Ik heb naast mijn relatie altijd mannelijke vrienden gehad en vrijwel meteen aan mijn relatie voorgesteld. Als de huidige vriend ziet hoe zijn vriendin omgaat met die mannen, en het is gewoon vriendschappelijk en gezellig, kan dit vertrouwen opwekken. Het gaat er om dat die jongen zich goed voelt als zij met jou weg is, en dat is wel moeilijk te bereiken denk ik.
Ach, echt druk maak ik me niet. Dit is inderdaad iets wat mijn ex en het vriendje moeten uitzoeken, maar ik vind het toch wel interessant om te weten hoe men hier nou over denkt! En eerlijk is eerlijk, ik zou het zelf wel gezellig vinden als ze langs komt! Zo niet, dan zorg ik dat ik andere gezellige reismaatjes heb gevonden!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:51 schreef goofy_goober het volgende:
Waar maak jij je druk om TS, dit is toch niet jouw probleem?
Die stiekeme hoop op liefde is er zeker niet, ze is heel gelukkig met haar vriendje volgens mij, en ik heb zelf geen behoefte aan een relatie met haar. Zoals Taurus (en anderen) wel terecht zeggen, zou 3 weken lang reizen, mooie dingen zien, drinken en feesten wel eens moeilijk kunnen zijn echter.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:11 schreef Panthera1984 het volgende:
Euhm, ik vind dit wel kunnen hoor. het is al 2.5 jaar uit, ze zijn dus al lang weer gewone vrienden. Haar eigen vriend gaat weg en ze mag niet mee. Ze wil natuurlijk wel op vakantie, en haar ... etc etc
Hmmm stel ze zoekt me op dan is dus haar huidige relatie niet goed denk je? Ik denk dat ze zeker wel over me heen is, er is in die 2 en half jaar tijd menig scharrel/vriendinnetje aan beide zijde voorbij gekomen, en we zijn elkaar nog gewoon close blijven zien. Toegegeven, het is pas sinds een jaar dat we echt over elkaars vriend(in)/scharrel kunnen praten zonder dat we er toch wat raar over doen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:29 schreef Ofresca het volgende:
Ja, moet kunnen.
Motivatie: Stel ze gaat met TS, nou ja, was haar vorige relatie dus niet goed genoeg/ is ze nog niet over TS heen. Alsof het "veiliger" is om met een vriendin 3 weken ergens te gaan feesten...
Edit: De vraag is meer of je 3 weken lang met welke vriend dan ook in je huis wil zitten.
Haha, mooi omschreven. Ik denk dat ik me wel in kan houden 1 of 2 keer, maar als dit soort situaties zich voor blijven doen...dan sta ik toch niet voor mezelf in. Ik blijf een kerel...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:48 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Er beginnen al gaten in je verhaal te komen![]()
TS moet zichzelf dit afvragen: stel dat de situatie zich voordoet.... zou je haar dan bruut op je a,5 persoons vakantie bed nemen?
Ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:29 schreef Mediumgretig het volgende:
[..]
Hmmm stel ze zoekt me op dan is dus haar huidige relatie niet goed denk je? Ik denk dat ze zeker wel over me heen is, er is in die 2 en half jaar tijd menig scharrel/vriendinnetje aan beide zijde voorbij gekomen, en we zijn elkaar nog gewoon close blijven zien. Toegegeven, het is pas sinds een jaar dat we echt over elkaars vriend(in)/scharrel kunnen praten zonder dat we er toch wat raar over doen.
EDIT
ik kan prima met haar 3 weken optrekken
Jij moet de OP nog een keer lezen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:07 schreef grindfreakje het volgende:
Een Ex die je regelmatig ziet, waar je allebeide meer voelt dan alleen maar vriendschap, en waar je nog seks mee hebt is geen Ex.
Ja ik had in de vluchtigheid dit gelezen “des te meer seks”..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:33 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Jij moet de OP nog een keer lezen.
en ik heb geen enkele ex waar ik nog enigszins gevoelens voor heb. Van mijn laatste ex zou ik het geen probleem gevonden hebben als hij met een van zijn exen op vakantie was gegaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:41 schreef Taurus het volgende:
Wat wel kan helpen overigens is als jij haar vriend leert kennen. Ik heb naast mijn relatie altijd mannelijke vrienden gehad en vrijwel meteen aan mijn relatie voorgesteld. Als de huidige vriend ziet hoe zijn vriendin omgaat met die mannen, en het is gewoon vriendschappelijk en gezellig, kan dit vertrouwen opwekken. Het gaat er om dat die jongen zich goed voelt als zij met jou weg is, en dat is wel moeilijk te bereiken denk ik.
dus je zou uit voorzorg anderen gaan neuken..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:22 schreef BazzieK het volgende:
Tja, als het mijn vriendin zou zijn zou het niet zo hoeven voor me. Dan zou ik zelf op vakantie wat gaan rondneuken en dan daarna wel zien waar het schip strand. Liever dat dan achteraf voor verassingen te komen staan.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:13 schreef GeileHond het volgende:
Eigenlijk weet TS het antwoord al op zijn vraag: heb ik nog gevoelens voor mijn ex?
Het antwoord is ja, omdat je overweegt om met haar op vakantie te gaan voor drie weken. Dit geeft aan dat jullie allebei nog wat voor elkaar voelen, anders doe je dit echt niet, zeker niet als het een ex is.
Jullie allebei zullen het gevoel krijgen dat jullie weer bij elkaar zijn, jullie slapen dan in hetzelfde huis(bed), koken samen, doen samen dingen, voor 3 weken lang. Zeker dat er geneukt gaat worden.
Als ik de vriend was van TS' zijn ex, had ik het uitgemaakt om daarna zoveel mogelijk vriendinnen van haar te gaan neuken. Of, nog beter, mezelf laten betrappen met haar beste vriendin.
Niet als die andere een vriendin/vriend heeft nee, dan kan dat niet. Je bent op een vakantie met zijn tweeën in een onbekend land zo op elkaar aangewezen dat je die intimiteit na een tijdje toch wel opzoekt, dat kan na een middag gebeuren of na 2 en een halve week.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:19 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik zou prima op vakantie kunnen met mijn ex. Ik heb totaal geen gevoelens meer voor hem, we kunnen het gewoon goed met elkaar vinden. Beter dan toen we een relatie hebben.
En we voelen verder echt niets voor elkaar.
Maar goed, dat kan niet.
Mwah. Ik ben 23, heb niet de illusie dat ik de rest van mijn leven samen ben met mijn huidige vriendin en heb altijd erg genoten van mijn vakanties als vrijgezel. Dat stukje vrijheid ben ik in een goede relatie bereid op te geven. Wanneer de relatie niet goed is ga ik niet zitten afwachten tot ik later spijt krijg van alle buitenlandse dames die ik aan me voorbij heb laten gaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:56 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dus je zou uit voorzorg anderen gaan neuken..
Dat komt best onzeker over.
de kans dat ik nog eens zo geil word van die ex acht ik 0.01% aangezien ik geen 0 mag zeggen...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:22 schreef GeileHond het volgende:
[..]
Niet als die andere een vriendin/vriend heeft nee, dan kan dat niet. Je bent op een vakantie met zijn tweeën in een onbekend land zo op elkaar aangewezen dat je die intimiteit na een tijdje toch wel opzoekt, dat kan na een middag gebeuren of na 2 en een halve week.
ok, maar wat als de relatie uit de op dan wel gewoon goed is?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah. Ik ben 23, heb niet de illusie dat ik de rest van mijn leven samen ben met mijn huidige vriendin en heb altijd erg genoten van mijn vakanties als vrijgezel. Dat stukje vrijheid ben ik in een goede relatie bereid op te geven. Wanneer de relatie niet goed is ga ik niet zitten afwachten tot ik later spijt krijg van alle buitenlandse dames die ik aan me voorbij heb laten gaan.
Maar je denkt dat, als je dan 3 weken met je ex op vakantie gaat, dat je geen zin krijgt in seks? Waardoor je dus gemakshalve hem maar neemt, want de drempel is lager bij twee exen, die hebben immers ook een seksueel verleden (tenzij christelijk gereformeerd).quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:30 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
de kans dat ik nog eens zo geil word van die ex acht ik 0.01% aangezien ik geen 0 mag zeggen...
Er moet wel iets van aantrekkingskracht zijn wil je iets met iemand kunnen down, genoeg mannelijke vrienden waarbij daar niet bang voor ben.
nee, ik wil seks met iemand van wie ik geil word en houd. Ik ben niet van de zomaar-seks, zeker niet met de ex waar ik nu aan denk. De drempel is voor mij juist groter dan bij een 'vreemde'.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:40 schreef GeileHond het volgende:
[..]
Maar je denkt dat, als je dan 3 weken met je ex op vakantie gaat, dat je geen zin krijgt in seks? Waardoor je dus gemakshalve hem maar neemt, want de drempel is lager bij twee exen, die hebben immers ook een seksueel verleden (tenzij christelijk gereformeerd).
Toch vind ik het knap dat je hele goede vrienden kan blijven met je ex, ik zou dit niet kunnen, met geen één ex.
Ik ben ook heel goede vrienden met mijn laatste ex, maar je moet echt niet proberen om ons drie weken lang bij elkaar te zettenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:47 schreef Grijsmuisje het volgende:
nee, ik wil seks met iemand van wie ik geil word en houd. Ik ben niet van de zomaar-seks, zeker niet met de ex waar ik nu aan denk. De drempel is voor mij juist groter dan bij een 'vreemde'.
Ik snap wel dat mensen dat soms raar vinden, maar het kan dus wel, vandaar ook dat ik me niet zo druk gemaakt zou hebben om bepaalde exen van mijn vriend toen.
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten werkt kennelijk ook andersom.
Ik met de meeste ook niet echt, maar hij is toevallig mijn beste vriend.
Dan moeten ze die relatie vooral goed houden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:31 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ok, maar wat als de relatie uit de op dan wel gewoon goed is?
Ja, ik zou het in haar situatie niet doen. IK vond het gewoon interessant om er wat meer verschillende kijken op te krijgen, aangezien ik in mijn directe omgeving vooral negatieve reacties hoorde.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:47 schreef grindfreakje het volgende:
Eigenlijk geeft het feit dat je er een topic over opent al wel aan dat je zelf ook vind dat op zijn minst raar is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |