Ik, als TUD-student, kan momenteel niet inloggen vanwege technisch onderhoud.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:47 schreef jdiezrequejo het volgende:
Mijn laatste vraag nogmaals
Is het bij iedereen dat de kortingslink van TU delft naar de Apple store niet meer werkt?
Met iStat Pro of iStat Menus kan je checken wat de temperatuur is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:00 schreef r3gi3boy het volgende:
Net even een uurtje flink gegamed op m'n imac, maar wanneer ik mijn hand achter dat apparaat leg verbrand hij nog net niet!! Het aluminium wordt zo heet dat ik er denk ik wel een eitje op gaar kan krijgen (letterlijk)...
Is dit normaal en heeft iedereen dit na flink gamen, waarbij de videokaart/processor flink aan de gang moet?
Heb je er eentje uitgekozen?quote:
Apple heeft het alleenrecht op dunne laptops van aluminium? Ik vind dit juist een typsich voorbeeld van een geslaagd design dat niet van Apple is gejat.quote:
Je kan zeggen wat je wil maar voor een schaamteloze MBA-kloon is ie best mooi.quote:
Het is dat er Windows op draait.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Apple heeft het alleenrecht op dunne laptops van aluminium? Ik vind dit juist een typsich voorbeeld van een geslaagd design dat niet van Apple is gejat.
Dat blijft echt een duivels dilemma.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:00 schreef Pino112 het volgende:
Zal dit dan het topic zijn waar ik een MBA of MBP zal kopen?.
Ik vind het absoluut geen kloon en als je kijkt naar de huidige Asus-laptops heeft deze ongeveer dezelfde stijl.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil maar voor een schaamteloze MBA-kloon is ie best mooi.
Geslaagd design; ja. Niet van Apple gejat? Neequote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Apple heeft het alleenrecht op dunne laptops van aluminium? Ik vind dit juist een typsich voorbeeld van een geslaagd design dat niet van Apple is gejat.
Als je een dunne laptop van aluminium wilt kan je niet veel anders dan dit doen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Geslaagd design; ja. Niet van Apple gejat? Nee
Heb nu een SMC-reset gedaan, dat schijnt in sommige gevallen ook nog wel te helpen.quote:Hm, sinds een paar dagen wordt de CPU van mijn MBP best warm (>75 graden) terwijl ik niks bijzonders doe. Browsen (zonder flash), nu bv ook, met alleen Fok open, mail en Activity Monitor, en nu is hij bv al 86 graden. Ik kan bij activity monitor op het eerste gezicht niks geks zien. Fans draaien vanwege de temperatuur met >3400 rpm, wat best veel geluid maakt. Wat zou dit kunnen zijn?
Dat dacht samsung ook met hun touchwiz, "als we een goede interface willen, kunnen we niet veel anders dan dit doen". Voordat Apple om de hoek kwam kijken was Samsung ook al niet erg origineel trouwens en was het vooral Nokia die geïmiteerd werdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je een dunne laptop van aluminium wilt kan je niet veel anders dan dit doen.
Dat is iets heel anders. Samsung kopieerde de details terwijl Asus bij deze laptop de details van de MBA niet heeft over genomen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat dacht samsung ook met hun touchwiz, "als we een goede interface willen, kunnen we niet veel anders dan dit doen". Voordat Apple om de hoek kwam kijken was Samsung ook al niet erg origineel trouwens en was het vooral Nokia die geïmiteerd werd
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:46 schreef WindowsFan het volgende:
Mensen die niet met Windows om kunnen gaan
Simpele zielen, die Mac gebruikers.
Ik denk zo'n Vertex 2 of een Intel nog wat. Ik heb wat artikelen opgeslagen via o.a. GoT in mijn Evernote mapje 'SSD' die ik binnenkort 's goed ga doornemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |