Ok thanks. Dan zal er dus tijdens de verhuizing ws. wel gewoon stroom zijnquote:Op maandag 30 mei 2011 22:33 schreef Vonkenboer het volgende:
Je krijgt vaak vanzelf een brief dat er geen energieleverancier bekend is op jou adres.
Binnen 14 dagen moet je dan vaak een keuze doorgegeven hebben anders heb je kans dat ze je afsluiten.
Die brief krijg je van je netbeheerder, iedere regio heeft zijn eigen
Ik heb nooit anders meegemaakt en het huis waar we nu wonen stond 4 maanden leeg, maar gewoon stroom en ook tv signaal toen we erin trokken.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:34 schreef Palomar het volgende:
Ok thanks. Dan zal er dus tijdens de verhuizing ws. wel gewoon stroom zijn
uiteraard geen stroom gebruiken (of de meterstanden opschrijven VOOR je gebruikt, en dan achteraf opgeven, maar dat is fraude), anders pleeg je een economisch delict, en dat levert een strafblad op.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:34 schreef Palomar het volgende:
[..]
Ok thanks. Dan zal er dus tijdens de verhuizing ws. wel gewoon stroom zijnAls dat allemaal achter de rug is ga ik wel eens orienteren wat de beste energieleverancier is.
Volgens mij is dit onzin. Het contract met de energieleverancier laat je ingaan op de dag dat het huis van jou is geworden. En dat kan ook met terugwerkende kracht.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:35 schreef Xiphos het volgende:
[..]
uiteraard geen stroom gebruiken (of de meterstanden opschrijven VOOR je gebruikt, en dan achteraf opgeven, maar dat is fraude), anders pleeg je een economisch delict, en dat levert een strafblad op.
Inderdaad... dikke onzin. Dat er mensen zijn die geloven dat je een strafblad krijgt als je het later doorgeeft... En verder ligt niemand wakker van dat beetje stroom dat je gebruikt tijdens het verhuizen/verbouwen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij is dit onzin. Het contract met de energieleverancier laat je ingaan op de dag dat het huis van jou is geworden. En dat kan ook met terugwerkende kracht.
Bij een koophuis neem je gezamenlijk de meterstanden op kort voor de overdracht bij de notaris. Achteraf doorgeven is geen fraude.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |