abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 mei 2011 @ 22:35:08 #51
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_97518535
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:32 schreef Robbiej het volgende:

[..]

Je komt met kulantwoorden jongen. Ik zeg als je niet oppast zit je halal vlees te vreten, ergo, als je niet oppast koop je in de super halal vlees voordat je er erg in hebt, tevens kun je zelf ook wel verzinnen wat de nederlandse cultuur inhoudt, anders zul je je af moeten vragen wat voor opvoeding je hebt gehad.
Het feit dat je geen antwoord geeft op de enige vraag die ik stel geeft aan wat de nederlandse cultuur is.

De nederlandse cultuur is een eeuwige aan verandering onderhevige cultuur, waarin het enige wat altijd centraal heeft gestaan de eeuwige ondernemersgeest is. Een geest die door de 'nieuwe Nederlanders' prima wordt verstaan.
  maandag 30 mei 2011 @ 22:35:36 #52
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_97518560
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:33 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Waar woon jij eigenlijk en waar kom je vandaan?
Den Haag, maar op 15 minuten fietsen van Delft. ;-)
  maandag 30 mei 2011 @ 22:38:00 #53
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_97518702
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:35 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Het feit dat je geen antwoord geeft op de enige vraag die ik stel geeft aan wat de nederlandse cultuur is.

De nederlandse cultuur is een eeuwige aan verandering onderhevige cultuur, waarin het enige wat altijd centraal heeft gestaan de eeuwige ondernemersgeest is.
De Nederlandse cultuur zoals ik die ervaar houdt in dat er respect voor elkaar heerst en dat mensen elkaar in hun waarde houden. Tegenwoordig is de halve straat gevuld met volk dat of geen Nederlands spreekt, of als je langsloopt je uitscheld voor kankerlijer, of dat je je dusdanig bedreigd voelt dat de lol er alweer af is om even de stad in te gaan. Laat staan dat je in het stadskern over iedereen heenkijkt alsof je in Indonesië rondloopt.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_97518793
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:38 schreef Robbiej het volgende:

[..]

De Nederlandse cultuur zoals ik die ervaar houdt in dat er respect voor elkaar heerst en dat mensen elkaar in hun waarde houden. Tegenwoordig is de halve straat gevuld met volk dat of geen Nederlands spreekt, of als je langsloopt je uitscheld voor kankerlijer, of dat je je dusdanig bedreigd voelt dat de lol er alweer af is om even de stad in te gaan. Laat staan dat je in het stadskern over iedereen heenkijkt alsof je in Indonesië rondloopt.
Zeker op PVV gestemd?
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  maandag 30 mei 2011 @ 22:39:44 #55
127956 Robbiej
pi_97518818
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:39 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Zeker op PVV gestemd?
Zonde, zo'n opmerking. Zegt genoeg.
pi_97518836
Die vieze buitenlanders ook :r
Verpesten het straatbeeld :r

Wil alleen blank en blond zien!
Multiculti is mislukt :r

Sieg Heil ^O^

:')
  maandag 30 mei 2011 @ 22:40:56 #57
127956 Robbiej
pi_97518903
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:39 schreef Management het volgende:
Die vieze buitenlanders ook :r
Verpesten het straatbeeld :r

Wil alleen blank en blond zien!
Multiculti is mislukt :r

Sieg Heil ^O^

:')
Overdrijven is ook een kunst.
pi_97519054
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:39 schreef Robbiej het volgende:

[..]

Zonde, zo'n opmerking. Zegt genoeg.
Zegt genoeg? Dat geleuter over dat het vroeger altijd beter was en dat Nederland typisch Nederland was(wat het nooit geweest is) doet mij toch echt vermoeden dat je op die partij stemt. Alleen al dat je zo reageert bevestigt dit. Daar hoef je je verder niet voor te schamen hoor, ieder zo zijn keuze.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  maandag 30 mei 2011 @ 22:44:33 #59
127956 Robbiej
pi_97519149
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:42 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Zegt genoeg? Dat geleuter over dat het vroeger altijd beter was en dat Nederland typisch Nederland was(wat het nooit geweest is) doet mij toch echt vermoeden dat je op die partij stemt. Alleen al dat je zo reageert bevestigt dit. Daar hoef je je verder niet voor te schamen hoor, ieder zo zijn keuze.
Grappig. Ik zou niet weten wat de PVV hier mee te maken heeft trouwens. En nee ik stem niet op die partij als je dat zo graag wilt weten.
pi_97519234
Prima toch, loop eens een dagje door West op een mooie zonnige dag. Na het zien van al die lekkere Marokkaanse chicks vind je dit niet meer zo erg.

Leuk al die inkoppertjes natuurlijk over hoofddoekdragende snorren maar jullie weten precies wat ik bedoel. :D
  maandag 30 mei 2011 @ 22:46:40 #61
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_97519293
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:38 schreef Robbiej het volgende:

[..]

De Nederlandse cultuur zoals ik die ervaar houd in dat er respect voor elkaar heerst en dat mensen elkaar in hun waarde houden. Tegenwoordig is de halve straat gevuld met volk dat of geen Nederlands spreekt, of als je langsloopt je uitscheld voor kankerlijer, of dat je je dusdanig bedreigd voelt dat de lol er alweer af is om even de stad in te gaan. Laat staan dat je in het stadskern over iedereen heenkijkt alsof je in Indonesië rondloopt.
Je hebt gelijk. De afgelopen tijd zijn die waarden en normen erg onder druk komen te staan. Maar tegelijkertijd zorgen mensen die dingen zeggen zoals jij er ook voor dat er een patstelling ontstaat. Mensen die stemmen op de PVV, idem. Mensen die puur vanwege politiek belang samenwerken met een politieke partij die de kloof tussen autochtonen en allochtonen vergroot, idem.

Uiteindelijk gaan de 'troublemakers' zich niet aanpassen als heel nederland zich tegen hen keert. Kijk maar naar je eigen gedrag. Je zult de problemen die puur te maken hebben met cultuurverschillen (en dat zijn mijn inziens niet jouw punten, op halal-vlees na), van elkaar moeten accepteren.
Wat betreft respect en elkaar in hun waarde laten, dat heeft vooral tijd nodig.
pi_97519296
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:44 schreef Robbiej het volgende:

[..]

Grappig. Ik zou niet weten wat de PVV hier mee te maken heeft trouwens. En nee ik stem niet op die partij als je dat zo graag wilt weten.
Nou de PVV lokt mensen met dezelfde frustraties die jij hebt om op ze te stemmen, dat heeft het er mee te maken.
pi_97519386
De laatste jaren krijgen we rond de 150.000 allochtonen binnen.

Dus in 2009 heel Haarlem aan allochtonen, in 2010 heel Apeldoorn. :')
Last van zure lucht?
  maandag 30 mei 2011 @ 22:49:00 #64
127956 Robbiej
pi_97519453
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:46 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. De afgelopen tijd zijn die waarden en normen erg onder druk komen te staan. Maar tegelijkertijd zorgen mensen die dingen zeggen zoals jij er ook voor dat er een patstelling ontstaat. Mensen die stemmen op de PVV, idem. Mensen die puur vanwege politiek belang samenwerken met een politieke partij die de kloof tussen autochtonen en allochtonen vergroot, idem.

Uiteindelijk gaan de 'troublemakers' zich niet aanpassen als heel nederland zich tegen hen keert. Kijk maar naar je eigen gedrag. Je zult de problemen die puur te maken hebben met cultuurverschillen (en dat zijn mijn inziens niet jouw punten, op halal-vlees na), van elkaar moeten accepteren.
Wat betreft respect en elkaar in hun waarde laten, dat heeft vooral tijd nodig.
Voordat ik hier weggezet wordt als racist;
Ik heb niks tegen mensen uit andere landen, echt niet. Maar for the love of god.. doe normaal, doe mee met de rest. Pas jezelf aan, en dat is nu net wat er op grote schaal niet gebeurd.. En ik zou het inderdaad niet erg vinden als er gewoon even wordt gestopt met importeren. Diversiteit prima, maar laten we alsjeblieft niet het straatbeeld veranderen in Marakesh.

Partijen als de PVV stigmatiseren de boel alleen maar.
  maandag 30 mei 2011 @ 22:49:07 #65
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_97519457
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:46 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Nou de PVV lokt mensen met dezelfde frustraties die jij hebt om op ze te stemmen, dat heeft het er mee te maken.
En de PVV heeft gelijk. Bepaalde waarden en normen gelden niet meer. Alleen zijn er andere oplossingen nodig voor de problemen dan de PVV voordraagt.
  maandag 30 mei 2011 @ 22:50:05 #66
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_97519530
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:49 schreef Robbiej het volgende:

[..]

Voordat ik hier weggezet wordt als racist;
Ik heb niks tegen mensen uit andere landen, echt niet. Maar for the love of god.. doe normaal, doe mee met de rest. Pas jezelf aan, en dat is nu net wat er op grote schaal niet gebeurd..

Partijen als de PVV stigmatiseren de boel alleen maar.
Ik zeg ook NIET dat je een racist bent. Deze denkbeelden zijn herkenbaar voor heel veel Nederlanders, maar ook voor heel veel allochtonen.
  maandag 30 mei 2011 @ 22:50:48 #67
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_97519576
Eigenlijk zou men alleen hoogopgeleiden binnen mogen laten in Nederland. Dan heb ik t ook over westerse allochtonen.
We hebben al zulk dom volk rondlopen hier, hoogopgeleiden zullen steeds minder snel neuken met kinderresultaat, dat al die domme mocro's, polen en breezah genen gaan mengen.
  maandag 30 mei 2011 @ 22:51:57 #68
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_97519666
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:50 schreef RickoKun het volgende:
Eigenlijk zou men alleen hoogopgeleiden binnen mogen laten in Nederland. Dan heb ik t ook over westerse allochtonen.
We hebben al zulk dom volk rondlopen hier, hoogopgeleiden zullen steeds minder snel neuken met kinderresultaat, dat al die domme mocro's, polen en breezah genen gaan mengen.
En de prijs voor de achterlijkste opmerking gaat naar....
pi_97519762
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:51 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Niet naar hem in ieder geval. Hij heeft het over "hoogopgeleiden" en de rest van zijn zinnen lijken ook niet echt ergens op, wat mij betreft mag hij best het land uit! Dan laten we Achmed die gestudeerd heeft in het buitenland op HBO niveau gewoon blijven! ^O^
pi_97519809
quote:

[..]

Gebeurd in Australie, Canada. Hoogopgeleid met boeren, timmermannen, verzorgers en ander personeel. Dus zo gek is zijn opmerking niet.
Last van zure lucht?
  maandag 30 mei 2011 @ 22:54:18 #71
127956 Robbiej
pi_97519822
quote:

[..]

Vind hem eigenlijk wel een goed punt hebben.
pi_97519841
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:49 schreef n00b13 het volgende:

[..]

En de PVV heeft gelijk. Bepaalde waarden en normen gelden niet meer. Alleen zijn er andere oplossingen nodig voor de problemen dan de PVV voordraagt.
Bepaalde normen en waarden gelden niet meer vind ik een vage uitspraak. Onderbouw deze eens?
  maandag 30 mei 2011 @ 22:56:40 #73
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_97519954
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:54 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Bepaalde normen en waarden gelden niet meer vind ik een vage uitspraak. Onderbouw deze eens?
Dat er geen natuurlijk respect meer heerst voor elkaar. Dat mensen elkaar niet in hun waarde laten. Vrouwen die niet reageren op de (zeer slechte) avances van Marokkanen worden uitgescholden voor hoer of erger. Zulke dingetjes.
  maandag 30 mei 2011 @ 22:58:12 #74
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_97520053
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:54 schreef Robbiej het volgende:

[..]

Vind hem eigenlijk wel een goed punt hebben.
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:54 schreef ZureLucht het volgende:

[..]

Gebeurd in Australie, Canada. Hoogopgeleid met boeren, timmermannen, verzorgers en ander personeel. Dus zo gek is zijn opmerking niet.
quote:
10s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:53 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Niet naar hem in ieder geval. Hij heeft het over "hoogopgeleiden" en de rest van zijn zinnen lijken ook niet echt ergens op, wat mij betreft mag hij best het land uit! Dan laten we Achmed die gestudeerd heeft in het buitenland op HBO niveau gewoon blijven! ^O^
Dus jullie willen van Nederland echt een soort Amerika maken, waar je alleen maar mag wonen of werken met een Green Card. En dat je serieus aan een loterij mee moet doen om alleen maar een kansje te maken op een beter leven.

Nou nee, danku.
  maandag 30 mei 2011 @ 22:58:40 #75
127956 Robbiej
pi_97520090
Feit is dat veel Nederlanders het gevoel hebben dat ze tegen hun zin van een meerderheid een minderheid worden gemaakt in hun eigen omgeving. Ik kan me die frustratie heel goed voorstellen.
pi_97520139
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:58 schreef n00b13 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dus jullie willen van Nederland echt een soort Amerika maken, waar je alleen maar mag wonen of werken met een Green Card. En dat je serieus aan een loterij mee moet doen om alleen maar een kansje te maken op een beter leven.

Nou nee, danku.
Tip; lees mijn post nog een keer door, met een heel klein vleugje sarcasme.
  maandag 30 mei 2011 @ 22:59:35 #77
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_97520145
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:58 schreef Robbiej het volgende:
Feit is dat veel Nederlanders het gevoel hebben dat ze tegen hun zin van een meerderheid en minderheid worden gemaakt in hun eigen omgeving. Ik kan me die frustratie heel goed voorstellen.
100% same here. Maar we moeten er ook niet een soort Us and Them van maken.

Wij hebben ook een rol in het hele spel.
  maandag 30 mei 2011 @ 23:00:03 #78
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_97520168
quote:
10s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:59 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Tip; lees mijn post nog een keer door, met een heel klein vleugje sarcasme.
Goed, de jouwe was anders ;-)
pi_97520169
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:56 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Dat er geen natuurlijk respect meer heerst voor elkaar. Dat mensen elkaar niet in hun waarde laten. Vrouwen die niet reageren op de (zeer slechte) avances van Marokkanen worden uitgescholden voor hoer of erger. Zulke dingetjes.
Ja dat is dus inderdaad slechte integratie. Maar de PVV is heus niet de enige partij die hier tegen is. Elke zelfrespecterende politieke partij keurt dit af. Alleen vindt de PVV het nog nodig om er een schepje bovenop te doen en meteen alle moslims buitenspel te zetten, terwijl ik ook buitenlandse vrienden heb die zich vele malen beter gedragen dan de gemiddelde Sjonnie hier. En die zet je ook buitenspel met uitspraken als kopvoddentax en Islamitisch stemvee.
  maandag 30 mei 2011 @ 23:00:52 #80
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_97520211
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:00 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Ja dat is dus inderdaad slechte integratie. Maar de PVV is heus niet de enige partij die hier tegen is. Elke zelfrespecterende politieke partij keurt dit af. Alleen vindt de PVV het nog nodig om er een schepje bovenop te doen en meteen alle moslims buitenspel te zetten, terwijl ik ook buitenlandse vrienden heb die zich vele malen beter gedragen dan de gemiddelde Sjonnie hier. En die zet je ook buitenspel met uitspraken als kopvoddentax en Islamitisch stemvee.
Precies mijn punt. Kan het niet beter verwoorden.
  maandag 30 mei 2011 @ 23:02:12 #81
127956 Robbiej
pi_97520277
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:00 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Ik dacht dat we er al over eens waren dat de PVV een stigmatiserende partij is welke ongeschikt is voor een fatsoenlijk politiek spel? Probleem is gewoon dat er een hoop problemen zijn die te luchtig worden genomen door de oude politiek en dat daarom de PVV zo populair is geworden. "Ze zeggen waar het op staat" Maar Ik lieg als ik zeg dat ik sta te springen om al die moskees die uit de grond ploffen.

Kopvoddentax is waanzin natuurlijk.
pi_97520512
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:02 schreef Robbiej het volgende:

[..]

Ik dacht dat we er al over eens waren dat de PVV een stigmatiserende partij is welke ongeschikt is voor een fatsoenlijk politiek spel? Probleem is gewoon dat er een hoop problemen zijn die te luchtig worden genomen door de oude politiek en dat daarom de PVV zo populair is geworden. "Ze zeggen waar het op staat" Maar Ik lieg als ik zeg dat ik sta te springen om al die moskees die uit de grond ploffen.

Zeggen waar het op staat is prima, maar de PVV doet meer dan dat, zoals net besproken. Ik denk dat de VVD over dit onderwerp het helderst is.

Ik vind dat we in dit topic trouwens wel voorbij gaan aan de rol van Europa en de Europese Unie, en hoe wij als land onszelf aan het verkopen zijn. Ik denk dat dat een groter probleem is dan de (mislukte) integratie van veel allochtonen in dit land.
pi_97520531
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:58 schreef n00b13 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Nou nee, danku.
Nee, een strenger asielbeleid naar voorbeelden als Australie en Canada.
Last van zure lucht?
  maandag 30 mei 2011 @ 23:07:29 #84
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_97520551
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:02 schreef Robbiej het volgende:

[..]

Daar komt dan nog bij dat ik Politieke Partijen die samenwerken met een partij met zo'n ideologie minstens net zo, zo niet nog veel erger, verwerpelijker vindt. Deze patijen omvatten bijvoorbeeld:
- De VVD: Was van te voren al duidelijk dat ze werkelijk geen ene kut geven om sociale dingetjes, puur economisch en financieel ingesteld..
- Het CDA, vooraf stellig tegen PVV, na verkiezing vrolijk de macht aan Heertje Wilders gegeven.
- De SGP, van gristenfundi's had ik toch wel anders verwacht, iets meer acceptatie enzo.
- Groenlinks, half, vanwege deelname aan oorlog afghanistan, en dus mogelijk maken van positieve reclame voor kabinet.
  maandag 30 mei 2011 @ 23:10:50 #85
127956 Robbiej
pi_97520746
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:06 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Zeggen waar het op staat is prima, maar de PVV doet meer dan dat, zoals net besproken. Ik denk dat de VVD over dit onderwerp het helderst is.

Ik vind dat we in dit topic trouwens wel voorbij gaan aan de rol van Europa en de Europese Unie, en hoe wij als land onszelf aan het verkopen zijn. Ik denk dat dat een groter probleem is dan de (mislukte) integratie van veel allochtonen in dit land.
Het enige economische voordeel dat de EU biedt, is het vrije verkeer van goederen. Het vrije verkeer van personen leidt er alleen toe dat Europese armoedzaaiers hier met hele horden tegelijk naartoe zullen komen en dat criminelen uit andere EU-landen hier zo binnen kunnen wandelen.

De zo geprezen vrije vestiging van bedrijven is ook een farce. Heel fijn voor de kapper op de hoek dat hij nu ook klanten in Milaan mag knippen, maar daar heeft ie niks aan. Net als de bakker. Maar een transport- of bouwbedrijf kan wel met goedkoop Oostblokpersoneel aan de slag, of zelfs zijn vestiging overhevelen naar bv Polen. Nu doet zijn concurrent dat ook, dus de onderlinge concurrentiepostitie verbetert niet. Maar het resultaat is dat er nu al op iedere Nederlandse vrachtwagen een Poolse of Tjechische chauffeur zit.

En in de bouw de schilder, stucadoor en metselaar ook uit het Oostblok komt. Dat levert honderdduizenden Nederlandse werklozen op! Hoezo goed voor onze economie? Leuk voor de Roemenen straks, waar de werkloosheid plaatselijk boven de 50 procent is, maar niet voor ons!
  maandag 30 mei 2011 @ 23:13:18 #86
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_97520874
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:10 schreef Robbiej het volgende:
Leuk voor de Roemenen straks, waar de werkloosheid plaatselijk boven de 50 procent is, maar niet voor ons!
Vergeet niet dat in veel Oost-europese landen er momenteel een tekort is aan goed geschoold personeel.
  maandag 30 mei 2011 @ 23:14:45 #87
127956 Robbiej
pi_97520966
Wat mij betreft stapt Nederland lekker uit de EU.
  maandag 30 mei 2011 @ 23:15:36 #88
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_97521005
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:14 schreef n00b13 het volgende:
Ik ben nooit trots geweest op Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Groningen, Zeeland, Friesland, Gouda, Enschede, Breda, Eindhoven of Uberhaupt enige stukje van Nederland, behalve:
- Den Haag, gewoon beste, leukste, tofste stad.
- Delft, Mooi, leuk gezellig :)
- Leiden, Maar alleen voor de studentes
- Bij uitzondering NL bij tijden van EK/WK voetbal.
- En Zuid-Limburg, gewoon goud, lekker eten en knus.
Zuid-Limburg _O_
Tics van je petten.
  maandag 30 mei 2011 @ 23:16:57 #89
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_97521074
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:15 schreef nattermann het volgende:

[..]

Zuid-Limburg _O_
oh ja, fuck, on-topic.
Zuid-Limburg is leuk: want Huiskamergevoel overal, gezellige mensen, goed & lekker eten. Goeie bier.
pi_97523343
Het probleem is dat Nederland al die kansarme immigranten gewoon toelaat :') In Frankrijk, Italie en Spanje weren ze die mensen gewoon, omdat ze weten wat voor problemen het oplevert. In al die landen hebben ze bv. problemen met zigeuners...waarom denkt Nederland dat die zigeuners hier in Nederland geen problemen gaan geven? :') Gevolg: bepaalde steden in NL hebben nu zware overlast van die mensen :')

Nederland moet niet altijd het braafste jongetje van de klas willen zijn.Ze mogen best wat strenger zijn met het toelaten van immigranten.
pi_97523858
Wat ik niet begrijp is dat ik hier zoooooooveel mensen tegenkom die verschrikkelijk tegen allochtonen zijn, en het oooo zooo erg vinden dat er steeds meer allochtonen komen, dat er uberhaupt allochtonen zijn, maar dat in real life nog nooit tegen mij gezegd is. Ik weet haast zeker dat mensen als ZureLucht dit soort frustraties nooit buiten uiten, tegen allochtonen zelf. En nee, ga geen smoesjes gebruiken als 'ja dan worden we in elkaar geslagen o.i.d' want dat is vaak niet het geval. Ik begrijp zelf, als allochtoon zijnde, niet waarom er mensen zijn die ZO erg tegen allochtonen zijn. En dan niet eens alle allochtonen, maar meer gericht tegen Marokkanen en Turken. Er zijn een heleboel uitkeringtrekkende Polen enzovoort. Over hun hoor je haast niets. Er is ook een heleboel criminaliteit onder Chinezen bijvoorbeeld. Veel drugshandel etc. Maar zij houden zich stil, je hoort ook haast nooit wat over hen.

In de jaren 60/70, toen er veel Turken en Marokkanen naar Nederland kwamen konden de Nederlanders hun geluk niet op. Mede door deze mensen, maar ook andere allochtonen, kwam er cultuur en degelijke in Nederland. Nederland werd slimmer, kon zich meer op andere zaken richten. Nederland kreeg meer kennis over bepaalde producten/handelingen doordat allochtonen hun cultuur meenamen naar Nederland. Zonder al deze allochtonen (ja ook die uit de 17e eeuw etc) zou Nederland niet zo'n belangrijke positie hebben. Vele buitenlanders zijn geinteresseerd in Nederland vanwege zijn multiculturele samenleving.

En, hoe harteloos is het om de allochtonen die naar Nederland kwamen op zo'n jonge leeftijd weer terug te sturen naar het land van herkomst na plusminus 20 jaar? Zij zijn gehecht geraakt aan Nederland, het zou onmenselijk zijn hun uit Nederland te gooien.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
pi_97524372
In Amsterdam merk je het veel minder dan in Rotterdam.

Heb niets tegen allochtonen maar wel tegen die hoofddoekjes en dat ik soms na een dagje Rotterdam meer mensen buitenlands heb horen praten dan Nederlands
  dinsdag 31 mei 2011 @ 00:24:49 #93
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_97524378
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:23 schreef Robbiej het volgende:

[..]

Het heeft niet zozeer te maken met het feit dat Nederland technologisch gegroeid is, maar dat de gehele Nederlandse cultuur godverdomme te grabbel is en wordt gelegd en dat NIEMAND er wat aan doet en alles maar gewoon laat gebeuren en als je niet oppast zit je als Hollander gewoon HALAL VLEES TE VRETEN!
Want allochtoon is een synoniem voor Moslim? 8)7
Krekker is de bom!
pi_97525649
quote:
5s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef NJ het volgende:

[..]

Bron?
Of is dit gewoon je eigen onderbuik?
pi_97526646
Dit is dan wel ongeacht welk land het is en waarbij minstens 1 ouder in het buitenland geboren is. Ik ben bijv in de UK geboren dus volgens de statistieken ben ik ook ''allochtoon''. Ik ken behoorlijk wat mensen waarbij een ouder in een ander europees land is geboren en dat maakt ze echt niet minder ''Nederlander'' (Naja de kans dat ze tokkievolk zijn, naar sbs6 kijken en fan zijn van de Toppers is natuurlijk wel een stuk kleiner)

Xenofobische gedachtes onstaan door de mensen die zich niet aanpassen en daarbij onbehoorlijk gedrag vertonenen, dit is zo in ELK land van de wereld. Ik zie dan ook nooit iemand klagen oven de hardwerkende Aziatische bevolking in Nederland waarbij hun kinderen bijna volledig vernederlandst/westerd zijn en dit allemaal binnen 1 generatie.

Over Amsterdam/Rotterdam, in Rdam wonen meer ''niet-westerse allochtonen'' en in Adam juist veel meer ''westerse allochtonen''
pi_97526665
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:43 schreef Gravereaper het volgende:
Dit is dan wel ongeacht welk land het is en waarbij minstens 1 ouder in het buitenland geboren is. Ik ben bijv in de UK geboren dus volgens de statistieken ben ik ook ''allochtoon''. Ik ken behoorlijk wat mensen waarbij een ouder in een ander europees land is geboren en dat maakt ze echt niet minder ''Nederlander'' (Naja de kans dat ze tokkievolk zijn, naar sbs6 kijken en fan zijn van de Toppers is natuurlijk wel een stuk kleiner)

Xenofobische gedachtes onstaan door de mensen die zich niet aanpassen en daarbij onbehoorlijk gedrag vertonenen, dit is zo in ELK land van de wereld. Ik zie dan ook nooit iemand klagen oven de hardwerkende Aziatische bevolking in Nederland waarbij hun kinderen bijna volledig vernederlandst/westerd zijn en dit allemaal binnen 1 generatie.

Over Amsterdam/Rotterdam, in Rdam wonen meer ''niet-westerse allochtonen'' en in Adam juist veel meer ''westerse allochtonen''
pi_97526708
Waarom zou je in godsnaam 'trots' zijn op het land waarin je geboren bent? :')
Alsof je daar ook maar iets aan bijgedragen hebt, het is puur geluk.
Ga weg
pi_97526742
Mensen die het opnemen voor die "kut"-Marokkaantjes :')

Opflikkeren met dat tuig. Ik heb niks tegen Marokkanen, maar diegene die zich misdragen moeten ze gewoon een enkele reis terug sturen naar hun eigen land.

Gisteravond werd een vriend van me nog van zijn geld beroofd waar ik bij stond. En ja hoor het waren weer Marokkanen :')
pi_97526765
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:47 schreef Infection het volgende:
Mensen die het opnemen voor die "kut"-Marokkaantjes :')

Opflikkeren met dat tuig. Ik heb niks tegen Marokkanen maar degene die zich misdragen moeten ze gewoon een enkele reis terug sturen naar hun eigen land.

Gisteravond werdt een vriend van me nog van zijn geld beroofd waar ik bij stond. En ja hoor het waren weer Marokkanen :')
Werdt :')
Ga weg
pi_97526805
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:48 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Werdt :')
Fixed. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: