Moet je nagaan, in 20 jaar een heel land weggegeven. Onze voorouders draaien zich om in hun graf.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:14 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Neo-Mullen29-05-2011 @ 18:41
Rotterdam zit al rond de 55%
Walgelijk vind ik zoiets... en maar met de massa's binnenlaten
Nooit geweest? Soort van Amsterdam, maar dan leuk & zonder massa's aan irritante mensen met kutaccent.quote:
Ik woon er toevalligquote:Op maandag 30 mei 2011 22:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nooit geweest? Soort van Amsterdam, maar dan leuk & zonder massa's aan irritante mensen met kutaccent.
Wat een bullshit. Alsof we in de afgelopen 20 jaar niks bereikt hebben. Alsof we de afgelopen 20 jaar een beetje om ons heen hebben lopen neuken. Wat is dat nou?! Zo kotsmisselijk wordt ik van die instelling.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:15 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Moet je nagaan, in 20 jaar een heel land weggegeven. Onze voorouders draaien zich om in hun graf.
Daar waar je woont zie je alleen de slechte dingen, maar ik ben slechter gewend (d/t???)quote:
Nee hoor ik kom hier niet vandaan maar de regio waar ik vandaan kan vind ik geweldig. Daar ligt het dus niet aan.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:18 schreef n00b13 het volgende:
[..]
[..]
Daar waar je woont zie je alleen de slechte dingen, maar ik ben slechter gewend (d/t???)
Doe je daadwerkelijk iets of heb je alleen dit topic gemaakt om 'actie te ondernemen'?quote:
Uit welke regio kom je dan? (je maakt me nieuwsgierig)quote:Op maandag 30 mei 2011 22:19 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nee hoor ik kom hier niet vandaan maar de regio waar ik vandaan kan vind ik geweldig. Daar ligt het dus niet aan.
Het heeft niet zozeer te maken met het feit dat Nederland technologisch gegroeid is, maar dat de gehele Nederlandse cultuur godverdomme te grabbel is en wordt gelegd en dat NIEMAND er wat aan doet en alles maar gewoon laat gebeuren en als je niet oppast zit je als Hollander gewoon HALAL VLEES TE VRETEN!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:18 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Alsof we in de afgelopen 20 jaar niks bereikt hebben. Alsof we de afgelopen 20 jaar een beetje om ons heen hebben lopen neuken. Wat is dat nou?! Zo kotsmisselijk wordt ik van die instelling.
De afgelopen 20 jaar hebben we een enorme technologische vooruitgang meegemaakt. Er zijn hele nieuwe industrieën ontstaan en Nederland kan er prima in mee.
Niet zo zeiken, zie de positieve dingen ook eens.
[..]
Daar waar je woont zie je alleen de slechte dingen, maar ik ben slechter gewend (d/t???)
Ik kom uit het Gooi, en woon nu 2 jaar in Delft.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:21 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Uit welke regio kom je dan? (je maakt me nieuwsgierig)
dit serieus menenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:23 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik kom uit het Gooi, en woon nu 2 jaar in Delft.
Wat is dan de Nederlandse cultuur, defineer die.. En in welke periode in de tijd is de Nederlandse cultuur 20 jaar lang hetzelfde gebleven?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:23 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Het heeft niet zozeer te maken met het feit dat Nederland geen speler is op de Europese markt, maar dat de gehele Nederlandse cultuur godverdomme te grabbel is en wordt gelegd en dat NIEMAND er wat aan doet en alles maar gewoon laat gebeuren.
Wat is er zo bijzonder aan? Ik merk alleen dat ik Delft nogal kut vind vergeleken met waar ik voorheen woonde.quote:
Ja, mij lijkt Delft echt een verademing t.o.v. het Gooi (niet dat ik er ooit geweest ben).quote:Op maandag 30 mei 2011 22:23 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik kom uit het Gooi, en woon nu 2 jaar in Delft.
Wel eens in Hilversum geweest? EDIT: te snel gelezenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:25 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ja, mij lijkt Delft echt een verademing t.o.v. het Gooi (niet dat ik er ooit geweest ben).
Een stad, mensen, leven in de tent..
Dat je daar bang voor bent, serieus, hoeveel moslims ken jij?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:23 schreef Robbiej het volgende:
[..]
(..) en als je niet oppast zit je als Hollander gewoon HALAL VLEES TE VRETEN!
hoe kun je het gooi nou ooit gezellig noemen, schijnbaar heb je nog nooit echte gezelligheid meegemaakt, want dat vind je namelijk zeker niet in het gooiquote:Op maandag 30 mei 2011 22:25 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan? Ik merk alleen dat ik Delft nogal kut vind vergeleken met waar ik voorheen woonde.
Je komt met kulantwoorden jongen. Ik zeg als je niet oppast zit je halal vlees te vreten, ergo, als je niet oppast koop je in de super halal vlees voordat je er erg in hebt, tevens kun je zelf ook wel verzinnen wat de nederlandse cultuur inhoudt, anders zul je je af moeten vragen wat voor opvoeding je hebt gehad.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:29 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat je daar bang voor bent, serieus, hoeveel moslims ken jij?
Ik ken niet één moslim die wil IEDEREEN halal vlees MOET eten.
Iedereen ziet alles zo zwart/wit. Er zijn ook nog andere tinten grijs.
Anderzijds kan ik me ook prima voorstellen dat als je in een bepaalde cultuur zit, je moeilijk kunt aarden. Ik zou ook nooit in Amsterdam gaan wonen, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:31 schreef Shispeed het volgende:
[..]
hoe kun je het gooi nou ooit gezellig noemen, schijnbaar heb je nog nooit echte gezelligheid meegemaakt, want dat vind je namelijk zeker niet in het gooi
Waar woon jij eigenlijk en waar kom je vandaan?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:32 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Anderzijds kan ik me ook prima voorstellen dat als je in een bepaalde cultuur zit, je moeilijk kunt aarden. Ik zou ook nooit in Amsterdam gaan wonen, bijvoorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |