drake was natuurlijk uniek dat is pas veel later overgenomen (elliot smith bijvoorbeeld)quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:17 schreef Arn0 het volgende:
Heb die Mojo CD met Island Folk beluisterd en klinkt inderdaad mooi! Al vind ik sommige nummers net iets een te vol geluid hebben, had liever wat meer Nick Drake achtige dingen gehoord.
Die heb ik volgens mij live gezien, maar kan er me niet enorm veel van herinneren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:51 schreef Arn0 het volgende:
Wat vinden jullie van de Isbells? Voor mij persoonlijk de Belgische Bon Iver, echt mooi album uitgebracht twee jaar geleden. Absoluut de moeite waard.
Goed Nieuws!! Heb er nu al zin in. Haar vorige twee waren beiden echte pareltjesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:34 schreef Arn0 het volgende:
Nieuwe Laura Marling album!! 12 September dit jaar nog. Ik heb er zin in![]()
Oeh, gaaf!quote:Op woensdag 7 september 2011 21:30 schreef Arn0 het volgende:
http://www.last.fm/event/(...)o+on+8+December+2011
Allen daarheen
5 oktober in Rotownquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:56 schreef Darkestrah het volgende:
Grey Reverend
Wegens de drukte in dit topic kick ik hem maar even met deze artiest.
Zeker, wat bij betreft past Strand of Oaks in het rijtje artiesten die je gehoord móet hebbenquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:36 schreef Darkestrah het volgende:
Mooi, inderdaad! Is heel dat album van dat niveau?
Ik wil met je trouwen!quote:Op donderdag 8 september 2011 13:11 schreef cafca het volgende:
Over folk gesproken, ik luister de laatste tijd veel naar deze man:
En bij Wilco in het voorprogramma staat ie, zie ik hem meteen live. Het is echt supergoed cafcatje van mequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |