Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Bij toeval kwam ik zijn nieuwe album "Of the Days" tegen, en ik ben erg onder de indruk. Het doet een beetje denken aan José Gonzalez, met het lichte gitaarwerk van Jack Johnson. Enfin, het is natuurlijk het duidelijkst als je gewoon even hoort wat hij maakt.
Zijn album staat op luisterpaal op het moment, dus je kunt het gewoon gratis beluisteren zonder iets te downloaden.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal het nog even wat laagdrempeliger maken:
Deze is wel mijn favoriet, heeft echt zo'n Nick Drake gevoel. En hij zal wel niet duur zijn neem ik aan? Is jouw versie wel een 'normaal' hoesje, of ook zo'n kartonnen ding?
Een tientje, is te doen. Grappig die vergelijkingen met Fink, Nick Drake en Jose. Die heb ik ook gemaakt. Er wordt wel weinig vermeld dat hij een spieraandoening heeft waardoor zijn halve linkerhand is uitgeschakeld.
Jawel, dat zijn mijn fokredactie privileges. Tien euro heb ik er nog wel voor over, ik moet uit Gorinchem komen, dus dat is ook nog wel te doen, afhankelijk van of Arriva nog rijdt.
Dat is te doen, ja. En dan is Fok nog best wel op de hoogte van nieuwe dingen! Goed om te horen. Het zou overigens ook best kunnen dat ze die cd opgestuurd hebben gekregen van het management van die gast, maar dat weet ik natuurlijk niet.
Ik zou het eerlijk gezegd ook niet durven zeggen, maar geloof dat er af en toe gewoon een zak aan materiaal binnenkomt. Toen checkte ik hem even op youtube en was al snel over de brug. Ik snap er verder weinig van, bij de 'standaard' site's duurt het wel een paar weken om binnen te krijgen of is hij veel te duur. 20 euro bij bol.com is nogal veel voor een half uurtje muziek.
Dit is btw het nummer die hij gecovered heeft van The Cinematic Orchestra. Beeldmateriaal had beter gekund alleen.