Zie ik wel eens bij de Rabobank staan.quote:
gps is daar niet nauwkeurig genoeg voor, dat doen ze met de g-sensorquote:Op maandag 30 mei 2011 21:24 schreef JJH het volgende:
Zou daar ook een android app voor zijn?
Lijkt me toch dat ze iets met gps zouden moeten kunnen?
En die heeft een Z ook?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gps is daar niet nauwkeurig genoeg voor, dat doen ze met de g-sensor
dan heb je toch genoeg bewegingquote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar ik zit alleen maar in de trein en in een lokaal op school, enige afstand die ik loop is van mijn huis naar de trein en terug
Ja echt te erg, en ook vaak! Alsof die mensen dat nodig hebben, denk dat wat ik doe wel wat zwaarder is.quote:
Kun je checken langs hoeveel kinderopvangs je loopt ofzo?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
android pedometer
https://market.android.co(...)eature=search_result
Is dat niet eerder een stunt voor nieuwe klanten?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja echt te erg, en ook vaak! Alsof die mensen dat nodig hebben, denk dat wat ik doe wel wat zwaarder is.
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
android pedometer
Nee, ik zie het al een jaar lang. En werknemers gaan erin.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Is dat niet eerder een stunt voor nieuwe klanten?
Straks even op m'n telefoon uitchecken.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
en nog een
Oooooh.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
kom op jongens, pedometer is het woord voor een stappenteller
Nou ja als ze met alle werknemers omgaan als met Miranda, zal er wel wat stress zijnquote:Op maandag 30 mei 2011 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik zie het al een jaar lang. En werknemers gaan erin.
Ze hadden echt geen ander woord kunnen kiezen.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
kom op jongens, pedometer is het woord voor een stappenteller
pedometer, zo heet een stappenteller eigenlijkquote:Op maandag 30 mei 2011 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Straks even op m'n telefoon uitchecken.
Waar zoek je op in de market?
Die gaydar van Dwight in the Office doet het me aan denken.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
pedometer, zo heet een stappenteller eigenlijk
vooral in het engels gebruiken ze die term
step counter kan ook
Haha ja inderdaad. Maar je moet maar denken, het kan altijd erger. En erger is het bij ons dus, je vliegt er zo uit.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja als ze met alle werknemers omgaan als met Miranda, zal er wel wat stress zijn
haha ja hoor, maar had toch liever in nn bedje gelegen nuquote:Op maandag 30 mei 2011 21:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Heeft Patrique het nog naar zijn zin?
Avond allemaal
die was meesterlijkquote:Op maandag 30 mei 2011 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die gaydar van Dwight in the Office doet het me aan denken.
Ja, en dat gezicht danquote:Op maandag 30 mei 2011 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die was meesterlijk
en dan als hij em langs zichzelf laat gaan per ongeluk
Is ook, het begint een beetje Amerikaans te worden hier, zwaar presteren anders dikke doeiquote:Op maandag 30 mei 2011 21:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad. Maar je moet maar denken, het kan altijd erger. En erger is het bij ons dus, je vliegt er zo uit.
Ik zou ze drillenquote:
En kutmanagers.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Is ook, het begint een beetje Amerikaans te worden hier, zwaar presteren anders dikke doei
Allemaal boven de 45quote:Op maandag 30 mei 2011 21:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Band opbouwen, verbroederen, je kent het wel.
het managen van de managers die managers managen die het management managenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En kutmanagers.Er zijn er gewoon teveel, en meestal is het niet eens duidelijk wat de functie nu eigenlijk is.
_!
Dat hebben wij ook, ik heb een manager met een manager en die heeft nog een managerquote:Op maandag 30 mei 2011 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En kutmanagers.Er zijn er gewoon teveel, en meestal is het niet eens duidelijk wat de functie nu eigenlijk is.
_!
Alsof jij dat nodig hebtquote:
Dwight K Schrute.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die gaydar van Dwight in the Office doet het me aan denken.
zo'n stappenteller registreert alleen heen en weer wiegende bewegingen waarschijnlijk, gewoon aan de slinger van een staande klok hangen dusquote:
O poezel, gewoon meepraten hier hoor, we vergeten wel eens hoi te zeggenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Heeft Patrique het nog naar zijn zin?
Avond allemaal
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zo'n stappenteller registreert alleen heen en weer wiegende bewegingen waarschijnlijk, gewoon aan de slinger van een staande klok hangen dus
of als je in de bank zit, om je arm doen en dan met je arm zwaaien
quote:
je mag niet vals spelenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zo'n stappenteller registreert alleen heen en weer wiegende bewegingen waarschijnlijk, gewoon aan de slinger van een staande klok hangen dus
of als je in de bank zit, om je arm doen en dan met je arm zwaaien
Des te meer reden om te winnenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit met 2 naste collega's in het team, 1 is er op vakantie, en de ander is zo onsportief als een borrelnoot
En mijn andere 2 collega's die wel actief zijn zitten bij elkaar
Dat ding om en gaanquote:Op maandag 30 mei 2011 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is waar.... gelukkig heb ik dit weekend een feestje... dansen
en stop je droger in een betonmixer!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:43 schreef Bellatrix het volgende:
Hang dat ding gewoon aan je vibrator, en stop je vibrator in de droger.
En stop je jupiter in een droom, en die droom weer in een droom!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en stop je droger in een betonmixer!
en stop je betonmixer in een superstorm op jupiter!
Je moet ook gezond eten enzo,... want als je 5000 stappen per dag extra zet, dan val je 1 kilo per week afquote:Op maandag 30 mei 2011 21:43 schreef Kally het volgende:
Miran geef hem aan mij, de kinderen lopen wel 2 x zoveel
en die droom dan weer in een droom, en die dan weer in de titanic, en die dan op de bodem van de zee!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En stop je jupiter in een droom, en die droom weer in een droom!
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moet ook gezond eten enzo,... want als je 5000 stappen per dag extra zet, dan val je 1 kilo per week af
Ja rob zei ook al: geef hem aan mij, ik loop veel meer
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en die droom dan weer in een droom, en die dan weer in de titanic, en die dan op de bodem van de zee!
wait, wut?
Dat komt door jou getwitterquote:Op maandag 30 mei 2011 21:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Opeens 5 lege stoelen naast me.. En meerdere lege plekken in de zaal.. Hmm..
Da's geen goed teken.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Alles in het leven komt uit op Leo Dicaprio, begin van alle bestaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en die droom dan weer in een droom, en die dan weer in de titanic, en die dan op de bodem van de zee!
wait, wut?
ja inderdaad, er moet niet meer af.... blijft er niks van overquote:Op maandag 30 mei 2011 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Komen ze nu mee, nu je net bent afgevallen
Ik hoor je gewoon lachenquote:
Ze zijn meer mensen halen.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:46 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:
Alcohol is hartstikke ontsmettend.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed gezond leven.... begint al goed aanstaande weekend
Mary Poppins en eten bij Simonis Scheveningen, zaterdag een feestje met veel drank
Vis is gezondquote:
Hmm meer meisjes jaquote:Op maandag 30 mei 2011 21:56 schreef JJH het volgende:
Zitten er nou zo weinig jongens in zijn klas, of ligt dat aan mij?
Hij schijnt nu al.quote:
Hij deed wel vet stoer die vetkuif zogenaamd kammenquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij deed wel vet stoer die vetkuif zogenaamd kammen
Hij had staan oefenen thuis
Truste Luttequote:
Ik was je kwijtquote:Op maandag 30 mei 2011 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga er ook vroeg inMorgen om half 8 beginnen
Ja hoiiii, en ja doeiiiiiquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:51 schreef iBenny het volgende:
Nou eh... mn buik jeukt. En die jeukt altijd als het gaat vriezen
Okquote:Op maandag 30 mei 2011 22:51 schreef iBenny het volgende:
Nou eh... mn buik jeukt. En die jeukt altijd als het gaat vriezen
Da's tof.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik kon om 2300 de bus naar huis, of 2332 de trein.. Was om 2303 op station, bus had vertraging, dus ik hoef niet te wachten
Mooiquote:Op maandag 30 mei 2011 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik kon om 2300 de bus naar huis, of 2332 de trein.. Was om 2303 op station, bus had vertraging, dus ik hoef niet te wachten
Of overhield en dat daardoor de boel uit elkaar viel .quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:39 schreef iBenny het volgende:
Ontruiming na explosie bij Ikea in Son
Ook ontploffingen bij Ikea-vestigingen in België en Frankrijk
We gaan maar niet naar de Ikea vandaag..
Iemand was blijkbaar boos dat hij weer dingen te kort kwam
Noes, Ikea.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:39 schreef iBenny het volgende:
Ontruiming na explosie bij Ikea in Son
Ook ontploffingen bij Ikea-vestigingen in België en Frankrijk
We gaan maar niet naar de Ikea vandaag..
Iemand was blijkbaar boos dat hij weer dingen te kort kwam
Reed ik altijd doorheen naar Eindhovah, wonen al die rich bitches die in het Eindje werken.quote:
Goeden garp.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de nieuwe Klabam sloeg in als een bom
ik moest lachenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:03 schreef JJH het volgende:
Soms kom je headlines tegen...
Stralingsnorm kerncentrale Japan overschreden
Goh, je meent het.
wat een bericht ook...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:03 schreef JJH het volgende:
Soms kom je headlines tegen...
Stralingsnorm kerncentrale Japan overschreden
Goh, je meent het.
Ik zou best een keertje met die monorail meewillen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:07 schreef DeZwabber het volgende:
overigens deed voor de straling Japan al dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dus ik ben benieuwd wat er straks gebeurt als de straling zijn werk heeft gedaan
die van de metro is wel tofquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:07 schreef DeZwabber het volgende:
overigens deed voor de straling Japan al dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dus ik ben benieuwd wat er straks gebeurt als de straling zijn werk heeft gedaan
het is een bovengrondse metro, hebben we in rotterdam ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou best een keertje met die monorail meewillen.
Dus een monorail.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is een bovengrondse metro, hebben we in rotterdam ook
die trein heeft gewoon twee rails onder zijn wielen hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus een monorail.
Metro zitten ondergronds.
Tram is wat dat betreft meer fuck tha police.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:18 schreef DeZwabber het volgende:
het enige verschil tussen een metro en een tram is in feite dat de tram normale autowegen kruist, en een metro een 100% eigen rijbaan heeft
Alleen in Amsterdam vind ik trams chill.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tram is wat dat betreft meer fuck tha police.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tram is wat dat betreft meer fuck tha police.
ik snap je helemaalquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Collega moet echt d'r bek houden, ik probeer wakker te worden, maar word alleen maar chagrijnig van dit getetter
Al kijkende naar 020. Er is maar een klein stukje ondergrondsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus een monorail.
Metro zitten ondergronds.
Ik word oud. Wat de neuk is een virtuele wandeling nu weer? Ga dan echt!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:04 schreef charmed_angel het volgende:
Lekker dan
Al 2 collega's die niet meedoen met de virtuele wandeling naar Parijs
we moeten toch werkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik word oud. Wat de neuk is een virtuele wandeling nu weer? Ga dan echt!
2 van die grote skycrappers..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog geen eens zoveel geld
ik ben aan het sparen nuquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
2 van die grote skycrappers..
Ik had bijna 2,5 miljoen en deed er toch niks mee
Ah, je hebt die missie nu ook?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben aan het sparen nu
Ik moet 1 miljoen sparen
issie van 1 miljoen... al een tijdjequote:
dat denk je ook te doen... op een gegeven moment had ik helemaal geen doelen meerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok.Zou ik vervelend vinden, ik wil naar iets toewerken.
Nope. Je krijgt wel steeds (nieuwe) doelen, wat je bezig houdt.quote:
We hebben stappenteller om. Virtueel van hellevoetsluis naar Parijs wandelen. Eerste, tweede en derde prijs te winnen. Geen idee watquote:
de eerste prijs is een reis naar parijs, de tweede een reis net niet naar parijs!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We hebben stappenteller om. Virtueel van hellevoetsluis naar Parijs wandelen. Eerste, tweede en derde prijs te winnen. Geen idee wat
Hmzz dat zou best kunnen, maar denk niet dat ze een reis naar Parijs betalen voor 8 personenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de eerste prijs is een reis naar parijs, de tweede een reis net niet naar parijs!
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We hebben stappenteller om. Virtueel van hellevoetsluis naar Parijs wandelen. Eerste, tweede en derde prijs te winnen. Geen idee wat
mooi oranje is niet lelijkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:47 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe de ding doe je kopieren en plakken met sneltoets? en hoe doe je vensters fullscreen?
Help
ik wil winnen... dus ipv in de kantine zitten lunchen, ga ik lunchwandelenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]De mensen die winnen willen gewoon niet werken. Dat wil het management gewoon weten.
Dat zijn mijn eigen posts...quote:
heb je een nieuwe dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:55 schreef iBenny het volgende:
Ik kan niet eens tab-tab-enter doen... WTF is dit voor onzin
Benny kan er niet mee omgaan
ik ben jaloersquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is net binnen
Normaal gesproken heb ik een 'normale' laptop
Verwijderdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
Benny?
Waar is dat topic over webloq?
owquote:
ja eerst even research doen op internet hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:00 schreef iBenny het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)tablettrekjes__.html
Kut
Cher van XFA UKquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:03 schreef iBenny het volgende:
Keitof
...zijn Savale en Cher(beiden van FOK!)
Goedzo Bennyquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:05 schreef iBenny het volgende:
Volgens mij begin ik het een beetje door te krijgen
zijn mooie apparatenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
Mij boeit dun niet...
Ik wil een iMac
Hmm not bad.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:03 schreef iBenny het volgende:
Keitof
Voor een keer wel leuk, maar ik vind het camerawerk eigenlijk toffer dan de combizang.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:03 schreef iBenny het volgende:
Keitof
geslaagdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:26 schreef Kally het volgende:
Zo, fiets gekocht voor de oudste vast voor zijn verjaardag
Duurt nog wel 2 maanden maar die oude valt bijna uit elkaar
Ja hij is stoerquote:
Merkloos, soort mountainbike/bmx, met breed framequote:
quote:
Uiteraardquote:
Jeejquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Jeejj.. Na 12 uur nog gewoon 60 procent van mn batterijdat is wel eens iets anders dan na 6 uur leeg!
Super!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Jeejj.. Na 12 uur nog gewoon 60 procent van mn batterijdat is wel eens iets anders dan na 6 uur leeg!
Ja dat was een oude fles die ik nog had staanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik had er 7 geteldof stond er al 1?
Je wilt niet weten wat we gepost hebben allemaal in de RLSquote:
ja echt wel! Ben direct weer verslaafd!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Super!Dan was het het in ieder geval meer dan waard om hem even kwijt te zijn.
O, dat is terug te zoeken toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat we gepost hebben allemaal in de RLS
Ik geloof dat er 5 topics doorheen zijn gegaanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O, dat is terug te zoeken toch?
En ik mag zaterdag weer zoepn.
Vrijdag op tijd stoppen dus.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik geloof dat er 5 topics doorheen zijn gegaan
Ik vrijdag weer, zaterdag is een vriendje van oudste hier en dan moet ik wel nuchter zijn
Trouwens hoe gaat het met je voetje?
De omzet van Grolsch is hard gedaald afgelopen maand.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O, dat is terug te zoeken toch?
En ik mag zaterdag weer zoepn.
Ja, ik probeer ze gerust te stellen. Ze bellen almaar.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:36 schreef borisz het volgende:
[..]
De omzet van Grolsch is hard gedaald afgelopen maand.
Goed zo, laten we hopen dat het nu een keer klaar isquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vrijdag op tijd stoppen dus.
Voet ziet er goed uit, rustig. Verder zoveel mogelijk omhoog dat ding en niet op lopen. Ik vind het mooi gaan zo.
Omg jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja de RLS.. Hihi
Ohhh en mijn PM'S!!!!!
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:36 schreef Kally het volgende:
Hihi ik stuur Miran een whatsapp, love you beeb en steeds meer
Nou is ook zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |